BZP: Forum pn. „Lider Zmiany Społecznej: Ty Tworzysz Czeladź Przyszłości!”
22.12.2025
2025/BZP 00617050/01
Centrum Usług Społecznych w Czeladzi
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Forum pn. „Lider Zmiany Społecznej: Ty Tworzysz Czeladź Przyszłości!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Czeladzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 032/2651442
1.5.8.) Numer faksu: 032/2656811
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@cus.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.czeladz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Forum pn. „Lider Zmiany Społecznej: Ty Tworzysz Czeladź Przyszłości!”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06d60486-2298-453e-819d-2afe65acd9e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00617050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039322/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Zorganizowanie i przeprowadzenie forum pn. „Lider Zmiany Społecznej: Ty Tworzysz Czeladź Przyszłości!” z zakresu edukacji obywatelskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13ust.1i2rozporządzenia PEiRady(UE)2016/679z27kwietnia2016w sprawie ochrony os. fizycznych w zwi.z przetwarzaniem danych os.i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L119z4.5.2016r.str.1),dalej „RODO”,informuję, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych os. jest CUSwCzeladzi z siedzibą przy ul.17Lipca27,41-450Czeladź,mail:cus@cus.czeladz.pl,tel+48322651442.2.W CUSwCz-dzi wyznaczono IODO,z którym może się Pani/Pan skontaktować:drogą elektr. poprzez mail:iod@cus.czeladz.pl,telefonicznie pod nr+48322651442.Z IODOmożna się kontaktować we wszystkich sprawach dot. przetwarzania danych os. oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.3.Pani/Pana dane os. przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postęp. i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej,archiwizacji danych,dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.4. Podstawą przetwarzania danych os. jest:ustawa z11.09.2019 r. – PZP;ustawa z27.08.2009o finansach publicznych;ustawa z14.07.1983o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;art.6lit.1 lit.cRODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.5.Odbiorca lub kategorie odbiorców:Podmioty upoważnione na podst.zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności os.lub podmioty, którym zostanie udostęp.dok.postępowania na podstawie art.18oraz art.74-76PZP.Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych,o których mowa w art.9ust.1RODO (szczególna kategoria danych).6.Zebrane dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów,w których dane te są przetwarzane oraz do celów archiwizacyjnych,na podstawie art.22dust.2Ustawy z dnia14lipca1983o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zgodnie z JRWA,stanowiącym załącznik do Zarządzenia14/2025DyrektoraCUSwCzeladzi z dnia2 stycznia2025-zgodnie z art.78ust.1i4PZPprzez okres4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam,a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4lata–przez cały okres obowiązywania umowy.7.Posiada Pani/Pan prawo:a)żądania dostępu do danych;w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,zam.może zgodnie z art.75PZPżądać od osoby,której dane dotyczą,wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. udzielenie zam.b)żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych;zgodnie z art.76PZPwykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postęp.oraz jego załączników;c)usunięcia danych,w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów,w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane; d)żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art.74ust.3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.8.Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.UODOul.Stawki 2,00-913Warszawa.9.Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,w tym również profilowaniu.10.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza UEiEOGlub do organizacji międzynarodowej.11.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP,związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.12.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14ust.5RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.18.U.CUS.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 81344,84 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie forum z zakresu edukacji obywatelskiej dla ok. 200 osób (+/- 10%), zamieszkujących lub uczących się lub pracujących na terenie Miasta Czeladź. Celem organizacji forum jest rozwijanie postaw obywatelskich, liderskich i prospołecznych wśród mieszkańców i mieszkanek Czeladzi, ze szczególnym uwzględnieniem osób młodych – uczniów/uczennic szkół podstawowych (w wieku 12+). Wydarzenie ma charakter edukacyjno-inspiracyjny i ma na celu:
- zainspirowanie uczestników/czki do podejmowania lokalnych działań społecznych,
- pokazanie dobrych praktyk z województwa śląskiego – przykładów oddolnych inicjatyw obywatelskich, ekologicznych i kulturalnych tworzonych przez społeczności lokalne,
- rozwijanie kompetencji liderskich i sprawczości, w szczególności wśród młodzieży – poprzez prezentację narzędzi i postaw, które umożliwiają realny wpływ na otoczenie,
- wzmocnienie tożsamości lokalnej i poczucia przynależności do wspólnoty miejskiej Czeladzi,
- integrację środowiska lokalnego wokół idei zaangażowania społecznego i współodpowiedzialności za rozwój miasta.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Przygotowanie i przeprowadzenie stacjonarnego forum na terenie miasta Czeladź w obszarze edukacji obywatelskiej dla ok. 200 osób (+/- 10%);
2) Catering podczas ww. forum;
3) Organizacja części artystycznej forum.
2. Liczba uczestników: ok. 200 osób (w wieku 12+)
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby osób o +/- 10%.
3. Czas trwania wydarzenia:
4 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 min.), w tym: przerwa obiadowa.
4. Termin realizacji zamówienia: 10 luty 2026 r.
5. Ramowy program forum (minimalny zakres):
1) Rejestracja uczestników/czek;
2) Wprowadzenie i otwarcie forum:
a) powitanie uczestników/czki przez osobę prowadzącą;
b) otwarcie forum przez Burmistrza Miasta Czeladzi (lub innej osoby wskazanej przez Zamawiającego – przedstawiciela/lki władz Miasta);
c) krótkie (max. 15 min.) wystąpienie wprowadzające pn. „Wspólnie kształtujemy przyszłość miasta” – lub równoważna nazwa obejmująca zakresem analogiczną ideę;
d) przedstawienie idei forum i zasad spotkania.
3) Panel inspiracyjny w konwencji „TEDx”: „Od pomysłu do zmiany – dobre praktyki”.
4) Przerwa na lunch (ok. 20 – 30 min.).
5) Prezentacja dot. możliwości pozyskania finansowania swoich pomysłów/lokalnych przedsięwzięć – „Jak pomysły zamieniają się w projekty” (max. 30 min.), obejmujące podstawowe informacje z zakresu min. 4 różnych źródeł sfinansowania inicjatywy oddolnej (i/lub pomysłu nieformalnej grupy w ramach aktywności obywatelskiej/lokalnej), w tym: w ramach projektu „Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji" oraz min. jednego źródła dostępnego dla młodzieży/szkół.
6) Finał: „Siła młodych – inspiruj, działaj, zmieniaj” (ok. 20 min.).
Ze względu na ograniczona liczbę znaków pełny opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – waga procentowa - max 60% (C)
2) zatrudni os niepełno – waga procentowa - max 40% (Pd)
Kryterium I - Cena ofertowa brutto (C) – max 60 %
a) Zamawiający przyzna maksymalną liczbę 60 punktów ofercie wykonawcy z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr do SWZ
b) Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom wykonawców zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona
do dwóch miejsc po przecinku
C= najniższa cena występująca w ofertach : cena badana x 60.
Kryterium II – Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia - max 40% (Pd)
Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna Wykonawcy punkty na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym.
Wykonawca otrzyma 40 punktów za zatrudnienie do realizacji zamówienia nowej osoby z niepełno sprawnościami, nie będących
obecnie pracownikami wykonawcy/podwykonawcy lub oddelegowanie do realizacji zamówienia osoby z niepełno sprawnościami
zatrudnionej obecnie u wykonawcy/podwykonawcy. Osoba z niepełnosprawnościami to osoba spełniająca warunki uzyskania
statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu
osób niepełnosprawnych lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru
Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień
publicznych, na czas realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie uzupełni pola dot. zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia
osoby niepełnosprawnej wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 punktów.
a) Poprzez zatrudnienie należy rozumieć: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w oparciu o umowy cywilnoprawne. Tym
samym osoby mogą być zatrudnione na podstawie: umowy agencyjnej, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Zamawiający wymaga
zatrudnienia/oddelegowania 1 osoby.
b) Wymagania w zakresie zatrudnienia/oddelegowania odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji
przedmiotu zamówienia poprzez powierzenie tej osobie czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia.
c) Wykonawca złoży oświadczenie, najpóźniej do dnia rozpoczęcia realizacji umowy, dotyczące zakresu i rodzaju zadań, które
będzie wykonywała osoba niepełnosprawna w ramach realizowanej umowy.
d) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osoby
niepełnosprawnej
Przyznawanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o wzór:L = C + Pd, gdzie:
L - liczba punktów uzyskana przez ofertę
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium "Cena".
Pd – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Zatrudnienie lub oddelegowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia -
max 40 pkt”.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w rozdziaale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art. 112 ustawy pzp, o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia:
- 1 osobę prowadzącą forum (konferansjer) Zamawiający wymaga, aby ww. osoba posiadała doświadczenie w zakresie obsługi konferansjerskiej lub moderującej co najmniej 1 wydarzenia podobnego typu (forum, konferencja, kongres, sympozjum, seminarium, konwencja), w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (załącznik nr 7 do SWZ)
- 1 osobę moderującą rozmowy (moderator) Zamawiający wymaga, aby ww. osoba posiadała doświadczenie w zakresie obsługi konferansjerskiej lub moderującej co najmniej 1 wydarzenia podobnego typu (forum, konferencja, kongres, sympozjum, seminarium, konwencja), w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (załącznik nr 7 do SWZ)
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji obsługi konferansjerskiej i moderatorskiej przez 1 lub 2 osoby. Każda z zaproponowanych osób musi spełniać wymagania Zamawiającego.
- 1 osobę realizującej wystąpienie wprowadzające pn. „Wspólnie kształtujemy przyszłość miasta” Zamawiający wymaga, aby ww. osoba posiadała doświadczenie w zakresie realizacji do co najmniej 1 usługi o podobnym charakterze (tj. wystąpienie publiczne, szkolenie, kurs, warsztat, wykład, pogadanka) dot. finansowania lokalnych inicjatyw/przedsięwzięć (np. z zakresu oddolnych inicjatyw lokalnych realizowanych w projektach współfinansowanych ze środków UE lub pozyskiwania finansowania grantów dla grup nieformalnych lub finansowania projektów w ramach budżetów obywatelskich lub z innych źródeł.), w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
- 1 osobę realizującej wystąpienie dot. możliwości pozyskania finansowania swoich pomysłów/lokalnych przedsięwzięć – „Jak pomysły zamieniają się w projekty”.Zamawiający wymaga, aby ww. osoba posiadała doświadczenie w zakresie realizacji do co najmniej 1 usługi o podobnym charakterze (tj. wystąpienie publiczne, szkolenie, kurs, warsztat, wykład, pogadanka) dot. finansowania lokalnych inicjatyw/przedsięwzięć (np. z zakresu oddolnych inicjatyw lokalnych realizowanych w projektach współfinansowanych ze środków UE lub pozyskiwania finansowania grantów dla grup nieformalnych lub finansowania projektów w ramach budżetów obywatelskich lub z innych źródeł.), w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji wystąpień pn. „Wspólnie kształtujemy przyszłość miasta„Jak pomysły zamieniają się w projekty” przez 1 lub 2 osoby. Każda z zaproponowanych osób musi spełniać wymagania Zamawiającego.
- 1 osobę odpowiedzialnej za organizację (koordynator) wydarzenia przez cały czas jego trwania.
Zamawiający nie dopuszcza, aby koordynator był jednocześnie konferansjerem lub moderatorem lub osobą prowadzącą wystąpienia – pn. „Wspólnie kształtujemy przyszłość miasta” oraz „Jak pomysły zamieniają się w projekty”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do ich dysponowania na Załączniku nr 7 do nin. SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SWZ;2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale VIII pkt.2 SWZ – Zał nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale X pkt II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:
1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W tym przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na Załączniku nr 3 w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, w Rozdziale X pkt. II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:
1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy
5. Pełnomocnictwo (na załączniku nr 8) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy,
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniowa publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegających się o dzielnie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy m. in. w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisów Ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2024 r. oraz Ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych z dna 19 lipca 2019 r. oraz aktów wykonawczych do tych ustaw.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) wystąpienia siły wyższej o której mowa w §12 niniejszej umowy.
3. Nie stanowi zmiany Umowy, w szczególności:
1) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację Umowy,
2) zmiana danych teleadresowych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2026-01-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2026-01-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-02-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Powody niedokonania podziału niniejszego zamówienia na części:Co do zasady podział zamówienia na części powinien skutkować poszerzeniem kręgu Wykonawców, w tym zwiększeniem udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych, co z kolei wpływa pozytywnie na konkurencyjność cen ofert. W przypadku podziału zamówienia Zamawiający mógłby uzyskać mniej korzystne cenowo oferty z uwagi na rozdrobnienie zamówienia. Tym samym Zamawiający utraciłby efekt skali, bowiem jest on możliwy do osiągnięcia jedynie przy zamówieniu całościowym.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ byłby on nieracjonalny ze względów ekonomicznych i celowościowych. Należy przy tym wskazać, że brak podziału zamówienia na części nie utrudnia dostępu do zamówienia Wykonawcom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Wielkość zamówienia odpowiada możliwościom MŚP, nie naruszając zasad wyrażonych w art. 16 pkt 1 ustawy pzp, tj. zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców, a także sprzyja wykorzystaniu potencjału MŚP w prowadzonym postępowaniu, co z kolei pozostaje w zgodności z Uchwałą nr 6 Rady Ministrów z dnia 11 stycznia 2022 r. w sprawie przyjęcia Polityki zakupowej państwa (M.P. poz. 125), zakładającej, jako jeden z trzech, priorytet „ROZWÓJ POTENCJAŁU MŚP”.