BZP: Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 9 zadań
23.12.2025
2025/BZP 00618728/01
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 9 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 9 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f7fd95e-c9cc-4475-ab1a-7113f26cb50c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00618728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053110/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4988943.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/498894
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z
ZAŁĄCZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku
polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się
następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla
plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W
przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu
razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty
podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z
tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”,
wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje, że:
1. Administrator danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul.
Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na
adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych - W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się
Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub
pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako
Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów nakładających obowiązek weryfikacji
przestrzegania sankcji unijnych uzupełnionych przez sankcje krajowe w związku z wojną w Ukrainie. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z
ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.).
4. Odbiorcy danych osobowych - Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych
przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów
prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące
usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we
własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. Okres przetwarzania danych osobowych - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami
prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach
wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, który może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń
przysługujących KOWR i w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie
przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc
od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ciąg dalszy informacji RODO znajduje się w punkcie dotyczącym Informacji
dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WO.260.45.2025.MB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 130/35 o pow. 0,0488 ha, BARTOSZEWICE, obręb ewidencyjny CZAPLE, gmina PŁUŻNICA, powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00025766/0. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest na terenie rolniczym.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę działki nr 135/35.
2. Działka - nr 282/8 o pow. 0,0501 ha, nr 271/17 o pow. 0,0592 ha (łączna powierzchnia 0,1093 ha), GORYŃ, obręb ewidencyjny BŁĘDOWO, gmina PŁUŻNICA, powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00035757/7. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka nr 282/8 położona jest na terenie rolniczym. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka nr 271/17 położona jest na terenie zabudowanym.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę działek nr 282/8 i 271/17 (każda działka wyceniona oddzielnie) powierzchnia
3. Działka - nr 69/3 o pow. 0,2800 ha, 69/5 o pow. 0,0200 ha, 111/3 o pow. 0,1100 ha (łączna powierzchnia 0,4100 ha), MAŁE RADOWISKA, obręb ewidencyjny MAŁE RADOWISKA, gmina RYŃSK powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00034870/8; Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomości niezabudowane. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, działki nr 69/3 i 69/5 znajdują się w obszarze zabudowy mieszkaniowej
i towarzyszących usług, natomiast działka nr 111/3 znajduje się w obszarze rolniczej przestrzeni produkcyjnej na terenie użytków rolnych.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycenę działek nr 69/3, 69/5, 111/3 (każda działka wyceniona oddzielnie)
4. Działka nr 164/11 o pow. 0,0700 ha, NIELUB, obręb ewidencyjny ŁABĘDŹ, gmina RYŃSK, powiat WĄBRZESKI Księga Wieczysta TO1W/00034882/5. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego w/w działka znajduje się w obszarze istniejącej zwartej zabudowy z dopuszczeniem, uzupełnień przekształceń i rehabilitacji oraz w obszarze ochrony konserwatorskiej strefa „B”.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycena działki nr 164/11.
5. Działka nr 1/10 łączna powierzchnia 0,2877 ha, udział wynoszący 35/100 w nieruchomości wspólnej, miasto GRUDZIĄDZ (ul. Droga Mazowiecka 29/3), obręb GRUDZIĄDZ (136), gmina GRUDZIĄDZ, powiat miejski GRUDZIĄDZ Księga Wieczysta TO1U/00033879/3. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana budynkiem mieszkalnym. Dla w/w działki obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu ograniczonego ulicami Szosą Toruńską, Drogą Mazowiecką i granicą administracyjną miasta, o zapisach szczegółowych:
- symbol 8ZP – teren zieleni urządzonej (park podworski);
- symbol 9U/P – teren zabudowy usługowej, obiektów produkcyjnych oraz składów i magazynów: - wprowadza się zakaz realizacji przedsięwzięć mogących potencjalnie i zawsze znacząco oddziaływać na środowisko:- znajdująca się w granicach terenu zabudowa mieszkaniowa do zachowania z możliwością prowadzenia remontów oraz przebudowy, zakazuje się budowy nowych budynków mieszkalnych.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) inwentaryzację lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku nr 29;
d) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
e) wycenę lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku nr 29 wraz z udziałem w gruncie i częściach wspólnych (z rozbiciem na wartość lokalu i udziału w gruncie);
f) świadectwo charakterystyki energetycznej dla lokalu nr 3 w budynku nr 29.
Wykonanie – 5 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 50/2, 51/2 o łącznej powierzchni 0,6688 ha, obręb Karmelita, gmina Kcynia, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00043846/0. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kcynia przedmiotowa działka zlokalizowana jest na terenach rolniczych o słabych warunkach geotechnicznych.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
2. Działki nr 61, 62 o łącznej powierzchni 0,2259 ha, obręb Karmelita, gmina Kcynia, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00043846/0. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kcynia przedmiotowa działka zlokalizowana jest na terenach rolniczych o słabych warunkach geotechnicznych. Działki nie posiadają dostępu do drogi publicznej.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
3. Działki nr 76/2 o powierzchni 0,2438 ha, obręb Karmelita, gmina Kcynia, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00043671/2. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kcynia przedmiotowa działka zlokalizowana jest na terenach rolniczych o słabych warunkach geotechnicznych.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
4. Działki nr 83 o powierzchni 0,1914 ha, obręb Karmelita, gmina Kcynia, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00029750/6. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kcynia przedmiotowa działka zlokalizowana jest na terenach rolniczych o słabych warunkach geotechnicznych.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
5. Działki nr 86 o powierzchni 0,1770 ha, obręb Karmelita, gmina Kcynia, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1U/00043846/0. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kcynia przedmiotowa działka zlokalizowana jest na terenach rolniczych o słabych warunkach geotechnicznych.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 5 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 46/4 o powierzchni 0,2100 ha, obręb Obudno, gmina Gąsawa, powiat żniński. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, nie posiada dostępu do drogi. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1Z/00012156/3. Dla działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Gąsawa przedmiotowa działka znajduje się na terenach zabudowy zagrodowej.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 344/1 o powierzchni 0,0404 ha, obręb Cerekwica, gmina Żnin, powiat żniński.
2. Działka nr 126 powierzchnia 0,0372 ha, obręb Sielec, gmina Żnin, powiat żniński
3. Działka nr 101 powierzchnia 0,1000 ha, obręb Jaroszewo, gmina Żnin, powiat żniński.
4. Działka nr 79 powierzchnia 0,2400 ha, obręb Jaroszewo, gmina Żnin, powiat żniński.
5. Działka nr 77/2 powierzchnia 0,1858 ha, obręb Nowawieś Pałucka, gmina Gąsawa, powiat żniński.
6. Działka nr 75 o powierzchni 0,0298 ha, obręb Lubostroń, gmina Łabiszyn, powiat żniński.
7. Działka nr 72 powierzchnia 0,0292 ha, obręb Lubostroń, gmina Łabiszyn, powiat żniński.
8. Działka nr 172 powierzchnia 0,0308 ha, obręb Lubostroń, gmina Łabiszyn, powiat żniński.
9. Działka nr 1039/6 powierzchnia 0,3900 ha, obręb Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn, powiat żniński.
10. Działka nr 143/14 powierzchnia 0,0732 ha, obręb Jabłówko, gmina Łabiszyn, powiat żniński.
11. Działka nr 42, 45 łączna powierzchnia 0,1800 ha, obręb Lubcz, gmina Rogowo, powiat żniński.
12. Działka nr 1369 powierzchnia 1,1200 ha, obręb Rogowo, gmina Rogowo, powiat żniński.
13. Działka nr 775/2 powierzchnia 0,5717 ha, obręb Rogowo, gmina Rogowo, powiat żniński
14. Działka nr 76/2 powierzchnia 0,3300 ha, obręb Rydlewo, gmina Żnin, powiat żniński.
15. Działka nr 15/24 powierzchnia 0,0344 ha, obręb Grochowiska Szlacheckie, gmina Rogowo, powiat żniński.
16. Działka nr 22 powierzchnia 0,3900 ha, obręb Jabłowo Pałuckie, gmina Łabiszyn, powiat żniński.
17. działka nr 98/2 powierzchnia 0,1600 ha, obręb Recz, gmina Rogowo, powiat żniński.
18. Działka nr 87/1 powierzchnia 0,1253 ha, obręb Recz, gmina Rogowo, powiat żniński.
19. Działka nr 477/1 powierzchnia 0,1800 ha, obręb Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn, powiat żniński.
20. Działka nr 25/9 powierzchnia 0,0765 ha, obręb Dąbrówka Barcińska, gmina Barcin, powiat żniński.
21. Działka nr 25/11 powierzchnia 0,0657 ha, obręb Dąbrówka Barcińska, gmina Barcin, powiat żniński.
22. Działka nr 75/14 powierzchnia 0,0489 ha, obręb Szelejewo, gmina Gąsawa, powiat żniński.
Wykonanie – 22 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
Charakterystyka poszczególnych nieruchomości wraz z informację nt. zawartości poszczególnych operatów znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 81/7 o powierzchni 0,9305 ha, obręb Jajkowo gmina Brzozie powiat brodnicki Księga Wieczysta TO1B/00034872/3. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana dawną stacją paliw (budowle: zbiornik oleju o nr inwentarzowym 32/0118, zbiornik do etyliny o nr inwentarzowym 32/0119, droga o nr inwentarzowym 32/0124*A, ogrodzenie o nr inwentarzowym 32/0125). Nieruchomość posiada dostęp do drogi W Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego gminy - 17UT, 14RPU, MR
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) wycena środków trwałych ( budowli)
2. Działka nr 17/8 o powierzchni 0,1770ha, obręb Wądzyń gmina Bobrowo powiat brodnicki Księga Wieczysta TO1B/00003825/3. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomości niezabudowana z dostępem do drogi. W Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego gminy - teren rolniczy
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
3. Działka nr 35/3 o powierzchni 0,6000 ha, obręb Lembarg gmina Jabłonowo Pomorskie powiat brodnicki Księga Wieczysta TO1B/00002402/5. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana brak dostępu do drogi. W Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy - teren rolny.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
4. Działka nr 3/1, 3/2 o powierzchni łącznej 0,5900 ha, obręb Lembarg gmina Jabłonowo Pomorskie powiat brodnicki Księga Wieczysta TO1U/00001499/4. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana z dostępem do drogi. W Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy - teren rolny.
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) jeden operat dla dwóch działek
Wykonanie – 4 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 336/1 o powierzchni 0,7300 ha, obręb Zarośle gmina Rogóźno powiat grudziądzki Księga Wieczysta TO1U/0002376/1. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana z dostępem do drogi. Studium zagospodarowania przestrzennego gminy - teren rolny. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
2. Działka nr 47/2 o powierzchni 1,2200 ha, obręb Skurgwy gmina Rogóźno powiat grudziądzki Księga Wieczysta TO1U/00002535/4. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomości niezabudowana z dostępem do drogi. W studium zagospodarowania przestrzennego gminy - teren rolny. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) jeden operat - cena dla każdej działki odrębnie
3. Działka nr 69 o powierzchni 0,2000 ha, obręb Goczałki gmina Łasin powiat grudziądzki Księga Wieczysta TO1U/0006451/7. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana z dostępem do drogi. Studium zagospodarowania przestrzennego pozostałe gminy - teren rolny. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
4. Działka nr 36/3 o powierzchni 0,7900 ha, obręb Partęczyny gmina Świecie nad Osą powiat grudziądzki Księga Wieczysta TO1U/00000938/5. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana z dostępem do drogi. Studium zagospodarowania przestrzennego pozostałe gminy - teren rolny. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 4 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 49/5 o powierzchni 0,0559 ha, obręb Chrośna, gmina Solec Kujawski, powiat bydgoski.
2. Działka nr 594 o powierzchni 1,4941 ha, obręb Miasto Solec Kujawski, gmina Solec Kujawski, powiat bydgoski.
3. Działka nr 596 o powierzchni 0,4329 ha, obręb Miasto Solec Kujawski, gmina Solec Kujawski, powiat bydgoski.
4. Działka nr 251 o powierzchni 0,0800 ha, obręb Nowe Smolno, gmina Nowa Wieś Wielka, powiat bydgoski.
5. Działka nr 39 o powierzchni 1,4400 ha, obręb Kobylarnia, gmina Nowa Wieś Wielka, powiat bydgoski.
6. Działka nr 181/4 o powierzchni 1,9600 ha, obręb Tarkowo Dolne, gmina Nowa Wieś Wielka, powiat bydgoski.
7. Działka nr 119 o powierzchni 1,1000 ha, obręb Tarkowo Dolne, gmina Nowa Wieś Wielka, powiat bydgoski.
8. Działka nr 192 o powierzchni 0,1200 ha, obręb Przyłęki, gmina Białe Błota, powiat bydgoski.
9. Działka nr 12/5 o powierzchni 0,1278 ha, obręb Byszewo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
10. Działka nr 12/8 o powierzchni 0,1425 ha, obręb Byszewo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
11. Działka nr 9/7 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Byszewo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
12. Działka nr 9/9 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Byszewo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
13. Działka nr 9/11 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Byszewo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
14. Działka nr 9/12 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Byszewo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
15. Działka nr 9/13 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Byszewo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
16. Działka nr 9/14 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Byszewo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
17. Działka nr 9/15 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Byszewo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
18. Działka nr 436 o powierzchni 0,2500 ha, obręb Lucim, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
19. Działka nr 174 o powierzchni 1,3500 ha, obręb Witoldowo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
20. Działka nr 16/11 o powierzchni 0,8871 ha i posadowiona na niej budowla (magazyn Jasiniec) o nr inwentarzowym 96/0028, obręb Nowy Jasiniec, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
21. Działka nr 1/5 o powierzchni 0,0259 ha co stanowi 2/4 udziału, obręb Byszewo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
22. Działka nr 978/9 o powierzchni 0,0202 ha, obręb Miasto Koronowo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
23. Działka nr 978/10 o powierzchni 0,0267 ha, obręb Miasto Koronowo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
24. Działka nr 978/11 o powierzchni 0,0247 ha, obręb Miasto Koronowo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
25. Działka nr 978/12 o powierzchni 0,0224 ha, obręb Miasto Koronowo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
26. Działka nr 978/35 o powierzchni 0,0311 ha, obręb Miasto Koronowo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
27. Działka nr 1328/14 o powierzchni 0,0676 ha, obręb Miasto Koronowo, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
28. Działka nr 353/2, 355/1 i 357/1 o łącznej powierzchni 0,1600 ha, obręb Sucha, gmina Lubiewo, powiat tucholski.
29. Działka nr 93/4 o powierzchni 0,2856 ha, obręb Sucha, gmina Lubiewo, powiat tucholski.
Wykonanie – 29 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 14/2, 14/5 i 15/1 o powierzchni 2,3936 ha, obręb Orle, gmina Mrocza, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości:
• nieruchomość objęta ewidencją zabytków
• nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego,
• zgodnie ze Studium działki oznaczona jako OZ oraz częściowo TR i R,
• nie wydano decyzji o warunkach zabudowy,
• nieruchomość częściowo nierolna,
• nieruchomość zabudowana rządcówką i spichlerzem,
• nieruchomość częściowo zadrzewiona a na jednej z działek ruiny zamku Orle,
• KW nr BY1N/00030667/1
• działki posiadają bezpośredni dostęp do drogi,
Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapę ewidencyjną
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) należy dokonać wyceny w rozbiciu na wartość gruntu i budowli oraz zadrzewień oraz
w ramach jednego operatu wyodrębnić wartości poszczególnych działek
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 120/1 powierzchnia 0,3171 ha, obręb Wybcz gmina Łubianka powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta BRAK. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W SUiKZP – Znajduje się w strefie B – rolniczo-osadniczej, w obszarze funkcjonalno-przestrzennym OS – osadniczym. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
2. Działka nr 58/9 powierzchnia 0,3300 ha, obręb Dębiny gmina Łubianka powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta TO1T/00001913/0. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W SUiKZP – Znajduje się w strefie B – rolniczo-osadniczej, w obszarze funkcjonalno-przestrzennym OS – osadniczym. Zgodnie z kierunkami rozwoju zagospodarowania działka oznaczona jest na załączniku graficznym jako: tereny zwartej zabudowy mieszkaniowo-usługowej. Zgodnie z projektem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działka znajduje się w obszarze określonym symbolem M1 – tereny zabudowy mieszkaniowo-usługowej, zagrodowej i nieuciążliwych funkcji gospodarczych oraz tereny przeznaczone na te cele w MPZP. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
3. Działka: nr 22/5, 25/2, 25/3 powierzchnia 0,0900 ha, 0,0600 ha, 0,1000 ha, obręb Makowiska gmina Czernikowo powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta WL1L/00011218/7 oraz WL1L/00009373/4. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W SUiKZP – znajdują się w jednostce planistycznej oznaczonej symbolem RO – tereny rolniczo-osadnicze. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) Wycena każdej działki ewidencyjnej osobno.
4. Działka nr 170/2 i 170/4 powierzchnia 0,2200 ha, 0,0800 ha, obręb Rzęczkowo gmina Zławieś Wielka powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta TO1T/00024414/9. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W SUiKZP – nieruchomości znajdują się na terenach oznaczonych jako V.R tj. tereny rolne. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) Wycena każdej działki ewidencyjnej osobno.
5. Działka: 181/2 powierzchnia 0,9600 ha, obręb Czarne Błoto gmina Zławieś Wielka powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta TO1T/00005626/9. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W SUiKZP – nieruchomości znajdują się na terenach oznaczonych jako V.R tj. tereny rolne. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
6. Działka: 67/2 powierzchnia 0,9955 ha, obręb Toporzysko gmina Zławieś Wielka powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta TO1T/00000111/1. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W SUiKZP – nieruchomości znajdują się na terenach oznaczonych jako V.R tj. tereny rolne. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
7. Działka 150/7 powierzchnia 0,0200 ha, obręb Steklin gmina Czernikowo powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta WL1L/00033221/1. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W SUiKZP – znajduje się w jednostce planistycznej oznaczonej symbolem RO – tereny rolniczo-osadnicze. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
8. Działka: 76/1 powierzchnia 0,4571 ha, obręb Zębówiec gmina Obrowo powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta TO1T/00009716/5. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W SUiKZP – znajduje się w obszarze o wiodącej funkcji tereny rolne. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
9. Działka: 65 powierzchnia 0,2500 ha, obręb Wymysłowo gmina Łubianka powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta T. 3 K. 41. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. Zgodnie z SUiKZP działka znajduje się w strefie B – rolniczo-osadniczej, w obszarze funkcjonalno-przestrzennym R-rolniczym. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
10. Działka: 12/32 powierzchnia 0,1030 ha, obręb Kowróz-Kowrózek gmina Łysomice powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta TO1T/00001815/3. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W SUiKZP – działka zlokalizowana jest na terenach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z i wielorodzinnej. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
11. Działka: 155/21 powierzchnia 0,0572 ha, obręb Obrowo gmina Obrowo powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta TO1T/00012330/9. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość niezabudowana. W SUiKZP – znajduje się w obszarze o wiodącej funkcji usługi komercyjne. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
12. Działka: 35/3 powierzchnia 0,0900 ha, obręb Łysomice gmina Łysomice powiat TORUŃSKI Księga Wieczysta T. III K. 33. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość zabudowana małym budynkiem gospodarczym. W SUiKZP – działka zlokalizowana jest na terenach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z usługami i wielorodzinnej z usługami. Operat powinien zawierać:
a) aktualny wypis z rejestru gruntów
b) mapa ewidencyjna
c) protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
d) Ujęcie w operacie osobno wyceny za budynek, bądź określenie że budynek nie przedstawia żadnej wartości.
Wykonanie – 12 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowa informacja nt zasad przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert
została zawarta w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz którzyspełniają poniższe warunki zamówienia:
a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym
zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą
świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o
gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie
operatu szacunkowego.
2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie, wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie:
a) załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z art. 125 ust. 1
ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
oraz na podstawie:
b) podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,
wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego
zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów
oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania
zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,
następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych i
uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ)
Wymagana forma:
- przedmiotowy wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie
rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
- w przypadku, gdy wykaz zostanie sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem,
przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
2. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. PEŁNOMOCNICTWO1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała
wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).
1.4. Wymagana forma pełnomocnictwa została szczegółowo określona w SWZ:
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani
dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2.2. Wymagana forma oświadczenia została szczegółowo określona w SWZ
2.3. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek
łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa
w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SWZ
3.2. Wymagana forma zobowiązania została szczegółowo określona w SWZ.
4. OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY
4.1. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY Wykonawca wraz z ofertą
składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich
3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę, skierowanego do realizacji zamówienia, operatów
szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ,
4.2. Wymagana forma oświadczenia została szczegółowo określona w SWZ
4.3. Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z
ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do
SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i
wyłącznie w przypadku:
• wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony umowy nie mają
wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po
zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia).
4. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska
pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny
okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu.
5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
6. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych
zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2026-01-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/498894
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2026-01-13 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-02-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych - Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.
7. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z
obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji
w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do
państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,
Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:
A. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
B. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
C. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
III. Obligatoryjne podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania opisane są w art. 108 ustawy PZP oraz w SWZ.