BZP: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przez zespół specjalistów branżowych
23.12.2025
2025/BZP 00620196/01
SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przez zespół specjalistów branżowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050637922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 27
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-471
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswia.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przez zespół specjalistów branżowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98819f6c-6f3a-44a9-a2ed-c9ef0112920d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00620196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048670/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Postępowanie przetargowe na nadzór inwestorski w ramach Projektu FENX.06.01-IP.03-0033/25
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr FENX.06.01-IP.03-0033/25 pn. „Inwestycje w obszarze ambulatoryjnej opieki specjalistycznej służące odwróceniu piramidy świadczeń i rozwojowi opieki jednego dnia w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego w ramach działania FENX.06.01 System ochrony zdrowia, priorytet FENX.06 Zdrowie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12410383.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1241038
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ - Rozdział XIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ - Rozdział XXV. Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.2347.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przez zespół specjalistów branżowych (tj. w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Remont, modernizacja pomieszczeń poradni na potrzeby Poradni Urologicznej w BLOKU „F” wraz z wyposażeniem oraz pomieszczeń Sali wybudzeń w BLOKU „E” Przebudowa wejścia głównego w celu ułatwienia wejścia do budynku osobom niepełnosprawnym oraz remont, modernizacja holu wejściowego w BLOKU „A” w celu uzyskania pomieszczenia pobierania materiału do badań laboratoryjnych w SP ZOZ MSW w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego przy ul. Fabrycznej 27”.