Syndyk Masy Upadłości ogłasza sprzedaż prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, położonej w m. Bartoszyce, przy ul. Kętrzyńskiej 42
1 018 000,00 PLN
03.07.2025
04.08.2025 31 dni do końca
34384643
Przetarg
SYNDYK MASY UPADŁOŚCI
Syndyk Masy Upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, ogłasza sprzedaż prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, położonej w m. Bartoszyce, przy ul. Kętrzyńskiej 42, składającej się z działki nr 367 o pow. 196 m2, dla której prowadzona jest KW o numerze OL1Y/00031371/7 oraz prawa własności budynku usługowo-mieszkalnego znajdującego się pod wskazanym adresem, wycenionych na kwotę 1018000 zł netto.
Sprzedaż odbywa się z wolnej ręki w trybie nieograniczonego pisemnego konkursu ofert z ewentualną licytacją w przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert.
Cena minimalna przedmiotu sprzedaży wynosi 100% wartości sumy oszacowania, tj. 1 018 000 zł. Sprzedaż budynku wraz z prawem użytkowania wieczystego będzie korzystała ze zwolnienia od opodatkowania podatkiem VAT.
Oferty należy składać w terminie do dnia 4 sierpnia 2025 r. do g. 15:00 na adres Kancelarii Notarialnej Elżbiety Brewki, ul. Kopernika 1/1, 10-510 Olsztyn. Decydująca jest data wpływu oferty do ww. Kancelarii. Oferta, która wpłynęła po terminie nie będzie rozpatrywana. Ofertę można złożyć osobiście w Kancelarii bądź pocztą. Oferta złożona osobiście powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznaczona adnotacją: OFERTA – budynek Bartoszyce. Oferta złożona pocztą, powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie opisanej jak wyżej, zaś koperta z ofertą umieszczona w większej kopercie zaadresowanej do w/w Kancelarii Notarialnej.
Warunkiem złożenia skutecznej oferty jest wpłacenie wadium w wysokości 10% wartości sumy oszacowania udziału, tj. 101800 zł, najpóźniej do dnia składania ofert (poprzez wpłatę wadium rozumie się wyłącznie uznanie na rachunku bankowym masy upadłości do dnia i godziny składania ofert). Wadium należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy masy upadłości o nr 17 1600 1462 1711 4163 6000 0001. prowadzony przez Banku BNP Paribas z dopiskiem „Wadium Budynek w Bartoszycach”.
Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu, własnoręcznie podpisać, zaś w jej treści należy wskazać:
- imię, nazwisko, nr PESEL oraz adres do korespondencji w przypadku osoby fizycznej – także w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,
- nazwę firmy, adres do korespondencji, numer NIP, KRS, REGON w przypadku osoby prawnej,
- adres e-mail oraz numer kontaktowy,
- oferowaną cenę za nieruchomość, która nie może być niższa niż cena minimalna,
- oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami oferty, stanem technicznym i prawnym nieruchomości – wzór oferty zostanie udostępniony po kontakcie z syndykiem.
Do oferty należy załączyć:
- potwierdzenie zapłaty wadium,
- w przypadku działania przez pełnomocnika – dokument umocowujący do złożenia oferty w imieniu oferenta w postaci pełnomocnictwa, zaś w przypadku osób prawnych (lub innych jednostek wpisanych do rejestru KRS) dodatkowo wydruk z KRS.
Otwarcie i rozpoznanie ofert oraz ewentualna licytacja nastąpi w Kancelarii Notarialnej w dniu 6 sierpnia 2025 o godzinie 9:00. Notariusz sporządzi protokół wpływu ofert. Wybrana zostanie oferta z najwyższą ceną. W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty, po rozpoznaniu ofert – tego samego dnia – przeprowadzona zostanie licytacja. Wszelkie koszty transakcji (uzyskanie dokumentów niezbędnych do sprzedaży, koszty notarialne i inne) pokrywa Kupujący. Zawarcie umowy nastąpi w Kancelarii Notarialnej wskazanej przez Syndyka. Kupującemu nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi.
O wyborze najwyższej oferty, oferent zostanie poinformowany osobiście po zakończeniu licytacji bądź pocztą lub telefonicznie w przypadku złożenia jednej oferty. Zawarcie umowy sprzedaży nastąpi w terminie 3 miesięcy od daty wyboru oferty.
Syndyk zastrzega prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny na każdym jego etapie.
Wszelkie informacje o przedmiocie i warunkach sprzedaży, w tym operat szacunkowy nieruchomości można uzyskać kontaktując się mailowo z Kancelarią Syndyka: kontakt@kancelariasyndyka.pl. Operat dostępny jest na stronie www Syndyka.