Prezydent Miasta Gdańska zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie pozwolenia na realizację inwestycji drogowej
26.09.2025
34398315
URZĄD MIEJSKI W GDAŃSKU
ul. NOWE OGRODY 8/12
80-803
GDAŃSK
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 10, 49 i 61 Kodeksu postepowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.) art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 311),
Prezydent Miasta Gdańska wykonujący zadania Starosty
na wniosek z dnia 14.07.2025r., nr rej. wniosku RPW/353438/2025, Inwestora: „Prezydent Miasta Gdańska – Zarządca dróg publicznych Miasta Gdańska”, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, reprezentowanego przez pełnomocnika: Pana Krzysztofa Małkowskiego, ul. Żaglowa 11, 80-560 Gdańsk, zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie pozwolenia na realizację inwestycji drogowej
pn.: „Budowa ulicy Nowej Jabłoniowej w Gdańsku - odcinek 3”
zlokalizowanej na następujących działkach:
- powiat Miasta Gdańsk, Gmina Gdańsk, obręb 0048 ( Szadółki ), działki nr:
69/3, 69/4, 70/9, 70/10, 70/13, 70/27, 70/28, 70/29, 70/30, 70/34, 70/55, 70/56, 70/57, 70/58, 70/59, 71/5, 72/4, 72/5, 73/3, 74/1, 74/4, 75/4, 76/2, 176/1, 176/2, 177/22, 177/23, 177/24, 177/26, 177/27, 177/29, 178/1, 178/3, 179/1, 179/2, 179/3, 179/7, 179/8, 179/11, 180/1, 181/14, 181/15, 237/4, 237/5, 237/11, 237/12, 237/41, 237/42, 238, 251/3, 251/8, 251/10, 251/11, 251/12, 251/13, 251/15, 251/18, 251/34, 251/36, 253, 256/1, 256/2, 260/2, 261, 277, 294.
w tym w liniach rozgraniczających teren projektowanego pasa drogowego
(w nawiasach wskazano numery działek przed podziałem):
- powiat Miasta Gdańsk, Gmina Gdańsk, obręb 0048 ( Szadółki ), działki nr:
Droga powiatowa nr 2141G – ul. Nowa Jabłoniowa:
- działki nr: 69/18 (69/4), 70/29, 70/90 (70/28), 70/94 (70/57), 70/96 (70/58), 70/98 (70/59), 70/99 (70/59), 72/9 (72/4), 73/7 (73/3), 74/1, 75/4, 76/2, 177/26, 177/48 (177/22), 177/53 (177/24), 177/55 (177/27), 178/1, 178/9 (178/3), 179/1, 179/7, 179/8, 179/17 (179/2), 179/20 (179/11), 179/21 (179/11), 180/1, 237/41, 237/42, 251/18, 251/36, 251/37 (251/8), 251/40 (251/12), 251/41 (251/12), 251/43 (251/13), 251/45 (251/15), 251/49 (251/34), 277/1 (277).
Droga gminna nr 142439G – ul. Leszczynowa:
- działki nr: 70/88 (70/9), 70/27, 70/92 (70/34), 70/100 (70/59), 70/101 (70/59), 251/38 (251/8), 70/103 (70/30), 251/11, 253/3 (253), 277/2 (277).
Droga gminna nr 142971G – ul. Turzycowa:
- działki nr: 179/18 (179/2), 179/3, 181/29 (181/14),
Droga docelowo gminna – ul. Jabłoniowa:
- działki nr: 177/49 (177/22), 177/50 (177/23), 177/51 (177/23), 261/1 (261), 69/16 (69/3), 69/19 (69/4), 176/1, 176/5 (176/2), 251/46 (251/15),
Droga docelowo gminna – ul. Lawendowe Wzgórze:
- działki nr: 237/63 (237/4), 237/65 (237/5), 237/67 (237/11), 237/70 (237/12).
W związku z powyższym informuje się strony postępowania, że informację o inwestycji mogą uzyskać telefonicznie w godzinach pracy Urzędu pod nr 58 32 36 813 oraz mogą zapoznać się z projektem budowlanym w sposób uzgodniony telefonicznie, a także składać ewentualne zastrzeżenia i wnioski wyłącznie za pośrednictwem poczty lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą, w terminie 14 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia. Zgodnie z art.49 § 2 KPA zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia.
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA
z up.
arch. Jacek Jabłoński
Kierownik Referatu Architektury-Wrzeszcz
(dokument podpisany elektronicznie)