Obwieszczenie Prezydenta Miasta Płocka dotyczące inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 520146W - ulicy Na Skarpie w Płocku
09.10.2025
34400654
osoba kontaktowa: tel. 24-367-15-1
|
OBWIESZCZENIE |
|
Prezydenta Miasta Płocka |
Na podstawie art. 10 §1, art. 49 i art. 73 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku poz. 572 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 11f ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 roku, poz. 311 tekst jednolity)
zawiadamiam,
że w dniu 6 października 2025 roku Prezydent Miasta Płocka
wydał decyzję Nr 3/2025, znak WSU-III.6740.4.1.2024.PSz
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 520146W - ulicy Na Skarpie w Płocku na odcinku od kilometra: 0+000 do kilometra: 0+263
w związku z wydaniem przez Wojewodę Mazowieckiego Decyzji Nr 170/SPEC/2024 z dnia 4 grudnia 2024 roku, znak: WIR-I.7821.55.1.2024.AT(RR), uchylającej w całości decyzję Prezydenta Miasta Płocka Nr 3/2024 z dnia 12 marca 2024 roku, znak: WSU-III.6740.4.1.2024.PSz i przekazującej sprawę do ponownego rozpatrzenia organowi I instancji
Decyzją o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej objęte są nieruchomości o numerach ewidencyjnych gruntów: 5/2; 6/18; 9/2 (po podziale 9/3; 9/4); 15/1; 16/2; 21/1; 25/4; 1068; 1069; 1070; 1071; 1072; 1073; 1074; 1075; 1076; 1077; 1078; 1079; 1080; 1081; 1082; 1083; 1084; 1085; 1086; 1087; 1088; 1089; 1090; 1091; 1092; 1093; 1094; 1095; 1096; 1097; 1098; 1099 w granicach obrębu ewidencyjnego nr 8 - Śródmieście, jednostka ewidencyjna miasto Płock - przeznaczone pod realizację inwestycji drogowej, znajdujące się w liniach rozgraniczających pasa drogowego.
Uwaga: numeracja działek według stanu istniejącego (w nawiasach podano numery działek
po podziale), pogrubionym drukiem oznaczono numery działek (istniejących oraz numery działek po podziale), które zostały przeznaczone pod inwestycję drogową.
Od niniejszej decyzji przysługuje stronom prawo do wniesienia odwołania
do Wojewody Mazowieckiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Płocka
w terminie 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia.
Z aktami sprawy oraz treścią decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, można zapoznać się w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia, strony postępowania administracyjnego mogą zapoznać się ze złożoną dokumentacją w Referacie Administracji Architektoniczno – Budowlanej w Wydziale Strategi, Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Płocka, przy ulicy Zduńskiej 3 (segment C, wejście od ulicy Zduńskiej), w godzinach: poniedziałek - środa 800- 1500, czwartek 800-1600, piątek 800-1400. W przypadku chęci skorzystania z prawa do bezpośredniego przejrzenia akt, wniesienia uwag, zastrzeżeń lub uzyskania dodatkowych wyjaśnień, proszę o uzgodnienie terminu wizyty pod nr tel. 24-367-15-13.
Po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane.