Ogłoszenie o podjęciu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej gminy Police, pn.: „Trzebież – Leśna”
15.10.2025
34401488
GMINA POLICE
ul. STEFANA BATOREGO 3
72-010
POLICE
Police, dnia 15.10.2025 r.
Nasz znak: UA.6721.20.2.2025.SK
OGŁOSZENIE
o podjęciu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej gminy Police, pn.: „Trzebież – Leśna”
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024. r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1, 3 i 4 i art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024, poz. 1112 z póżn. zm.) - ogłaszam o podjęciu przez Radę Miejską w Policach Uchwały Nr XVII/160/2025 z dnia 30 września 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w części dotyczącej gminy Police, pn.: „Trzebież- Leśna”, obejmującego obszar o powierzchni ok. 10 ha, znajdujący się w gminie Police, w miejscowości Trzebież przy ulicy Leśnej, w obrębie ewidencyjnym Trzebież 5, w rejonie usług turystyki i plaży publicznej.
Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące miejscowego planu w terminie do dnia: 30.11.2025 r.
Zgodnie z art. 8g ww. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wnioski składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego.
Wnioski w postaci papierowej do projektu planu miejscowego należy składać w kancelarii w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police.
Wnioski w postaci elektronicznej należy składać na adres e-mail sekretariat@police.pl lub na adres skrzynki podawczej ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka.
Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, może również podać dodatkowe dane do kontaktu - takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. We wniosku należy określić przedmiot wniosku, podać oznaczenie nieruchomości, której wniosek dotyczy, a także wskazać, czy składający wniosek jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.
Formularz wniosku dostępny jest na stronie internetowej Gminy Police www.bip.police.pl
w zakładce: URZĄD MIEJSKI à Sprawy do załatwienia à Wydział Urbanistyki i Architektury à Wzór formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego oraz pod adresami:
- https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego,
- https://bip.police.pl/artykul/292/18040/wzor-formularza-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego.
Formularz pisma/wniosku dotyczącego aktu planowania przestrzennego jest dostępny w wersji papierowej w kancelarii Urzędu Miejskiego przy ul. Stefana Batorego 3 w Policach (przy głównym wejściu do budynku) oraz w Wydziale Urbanistyki i Architektury przy ul. Bankowej 18 w Policach, II piętro, pokoje nr 204-206.
Przedmiotowa uchwała jest dostępna w wersji elektronicznej pod adresem:
https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwPolicach/document/1228473/Uchwala-XVII_160_2025
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Polic
72-010 Police,
ul. Stefana Batorego 3 - Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl,
tel. 91 4311442. - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań ustawowych realizowanych przez Gminę Police na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, o opłacie skarbowej, o gospodarce nieruchomościami oraz innych ustaw.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym, jednostkom i innym podmiotom uczestniczącym w realizowaniu zadań gminy. Dane mogą być również publikowane w formach lub serwisach ogólnodostępnych, gdy na Administratora nałożono taki obowiązek prawny.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
- Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.
Burmistrz Polic
Krystian Kowalewski