BZP: Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do pracowni fizjologii Akademii Tarnowskiej
05.05.2025
2025/BZP 00216311/01
Akademia Tarnowska
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do pracowni fizjologii Akademii Tarnowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146316500
1.5.8.) Numer faksu: 146316600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do pracowni fizjologii Akademii Tarnowskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2697658-8707-4b8f-aa25-97c421204c36
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11019713.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/atar
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej - Platforma Zakupowa Akademii Tarnowskiej, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/atar. Szczegółowe informacje są określone w Rozdziale 12 SWZ tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ, tj. Ochrona danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ, tj. Ochrona danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-6/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Urządzenia do pracowni fizjologii (część kardiologiczna):
1. Elektrokardiograf - urządzenie do diagnostyki kardiologicznej - 1 szt.
2. Stetoskop - urządzenie medyczne do diagnostyki układu oddechowego, układu sercowo-naczyniowego - 10 szt.
3. Stetoskop edukacyjny - urządzenie medyczne do badania diagnostycznego układu oddechowego, sercowo-naczyniowego z możliwością jednoczasowego osłuchiwania przez 2 osoby - 1 szt.
4. Ciśnieniomierz aneroidowy, mechaniczny - 10 szt.
5. Pulsoksymetr – urządzenie medyczne do pomiaru nasycenia krwi tętniczej tlenem oraz tętna mierzonego za pomocą sensora - 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
38423100-7 - Ciśnieniomierze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w części 1: Urządzenia do pracowni fizjologii (część kardiologiczna):
1. Cena - 60%
2. Termin realizacji zamówienia - 40%
1. Cena
Punkty w kryterium cena – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2. Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 40% (40 pkt)
Liczba dni:
40 dni - 0 pkt
35-39 dni - 10 pkt
30-34 dni - 20 pkt
25-29 dni - 30 pkt
24 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Urządzenia do pracowni fizjologii (część pulmonologiczna):
1. Spirometr - 1 szt.
2. Urządzenie do pomiaru PEF oraz FEV - 1 szt.
3. Peak flow meter - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w części 2: Urządzenia do pracowni fizjologii (część pulmonologiczna):
1. Cena - 60%
2. Termin realizacji zamówienia - 20%
3. Okres gwarancji - 20%
1. Cena
Punkty w kryterium cena – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2. Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 20% (20 pkt)
Liczba dni:
40 dni - 0 pkt
35-39 dni - 5 pkt
30-34 dni - 10 pkt
25-29 dni - 15 pkt
24 dni i mniej - 20 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Okres gwarancji
Punkty w kryterium okres gwarancji – 20% (20 pkt)
Liczba miesięcy:
24 miesiące - 0 pkt
36 miesięcy - 10 pkt
48 miesięcy - 20 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Urządzenia do pracowni fizjologii, diagnostyki laboratoryjnej (część hematologiczna):
1. Analizator hematologiczny - 1 szt.
2. Mieszadło hematologiczne - 1 szt.
3. Wirówka z możliwością chłodzenia - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w części 3: Urządzenia do pracowni fizjologii, diagnostyki laboratoryjnej (część hematologiczna):
1. Cena - 60%
2. Termin realizacji zamówienia - 20%
3. Okres gwarancji - 20%
1. Cena
Punkty w kryterium cena – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2. Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 20% (20 pkt)
Liczba dni:
40 dni - 0 pkt
35-39 dni - 5 pkt
30-34 dni - 10 pkt
25-29 dni - 15 pkt
24 dni i mniej - 20 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Okres gwarancji
Punkty w kryterium okres gwarancji – 20% (20 pkt)
Liczba miesięcy:
24 miesiące - 0 pkt
36 miesięcy - 10 pkt
48 miesięcy - 20 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Wyposażenie pracowni fizjologii (dodatkowe wyposażenie, różne):
1. Tablice do testów Amslera - 1 zestaw
2. Tablice typu Ishihary - 4 zestawy
3. Zestaw do badania węchu - 1 zestaw
4. Polomierz (perymetr automatyczny) – urządzenie diagnostyczne przeznaczone do szybkiego i precyzyjnego wykonywania badań pola widzenia - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w części 4: Wyposażenie pracowni fizjologii (dodatkowe wyposażenie, różne):
1. Cena - 60%
2. Termin realizacji zamówienia - 40%
1. Cena
Punkty w kryterium cena – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2. Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 40% (40 pkt)
Liczba dni:
40 dni - 0 pkt
35-39 dni - 10 pkt
30-34 dni - 20 pkt
25-29 dni - 30 pkt
24 dni i mniej - 40 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Aparat do badania ultrasonograficznego:
1. Aparat do badania ultrasonograficznego - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w części 5: Aparat do badania ultrasonograficznego:
1. Cena - 60%
2. Termin realizacji zamówienia - 20%
3. Okres gwarancji - 20%
1. Cena
Punkty w kryterium cena – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2. Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 20% (20 pkt)
Liczba dni:
40 dni - 0 pkt
35-39 dni - 5 pkt
30-34 dni - 10 pkt
25-29 dni - 15 pkt
24 dni i mniej - 20 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Okres gwarancji
Punkty w kryterium okres gwarancji – 20% (20 pkt)
Liczba miesięcy:
36 miesięcy - 0 pkt
48 miesięcy - 10 pkt
60 miesięcy - 20 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Kozetka lekarska:
1. Kozetka lekarska - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w części 6: Kozetka lekarska:
1. Cena - 60%
2. Termin realizacji zamówienia - 20%
3. Okres gwarancji - 20%
1. Cena
Punkty w kryterium cena – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2. Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 20% (20 pkt)
Liczba dni:
40 dni - 0 pkt
35-39 dni - 5 pkt
30-34 dni - 10 pkt
25-29 dni - 15 pkt
24 dni i mniej - 20 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Okres gwarancji
Punkty w kryterium termin okres gwarancji – 20% (20 pkt)
Liczba miesięcy:
24 miesiące - 0 pkt
36 miesięcy - 10 pkt
48 miesięcy - 20 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Materiały firmowe w języku polskim – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji – potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w częściach 1-6. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których części i pozycji przedstawiony materiał dotyczy.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Materiały firmowe w języku polskim – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji – potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w częściach 1-6. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których części i pozycji przedstawiony materiał dotyczy.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników. W szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ wraz z następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):- oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – Załącznik nr 3 do SWZ,
- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy),
- pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie – konsorcja, spółki cywilne).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w ust. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich Wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.