BZP: Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
09.05.2025
2025/BZP 00224014/01
41. Baza Lotnictwa Szkolnego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c95d4e9-02af-4837-b048-50ddb4e1dd9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100208/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Środki czystości, drobny sprzęt gospodarczy i chemia specjalistyczna do mycia i dezynfekcji sprzętu gastronomicznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11057703.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/41blsz
Wykonawca składa ofertę z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1105770 (strona internetowa prowadzonego postępowania)
Pozostałe dokumenty oraz forma komunikacji (poza ofertą) można realizować za pośrednictwem powyższej platformy lub e-maila:
41blsz.przetargi@ron.mil.pl
Szczegóły – Rozdział 11 i 14 i 15 SWZ
Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń, pytań na w/w adres e-mail, ale oferta musi wpłynąć na wskazaną Platformę Zakupową, a nie na pocztę elektroniczną.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1105770
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej platformazakupowa.pl (dane na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych), tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2
GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wymagania te opisane zostały w instrukcji dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały także w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest uzupełnieniem wskazanej Instrukcji.
Formaty danych muszą być zgodne z określonymi Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z
Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
Do podpisania plików wykonawca może użyć:
a) kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w
odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
b) podpisu zaufanego (inaczej Profil Zaufany) – wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB po podpisaniu dokumentu, dostępny format podpisu „xml”. Plik można podpisać na stronie: https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER
c) zaawansowanego podpisu elektronicznego z dowodu osobistego
– informacje na stronach: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty oraz https://www.gov.pl/web/e-dowod
Szczegóły w Rozdziale 11, 14 i 15 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
3) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
4) W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z
postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
5) W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia 2016/679. 6) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
ul. Brygady Pościgowej 5
08 – 521 Dęblin,
NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920,
kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
a) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl;
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Dostawa środków do pielęgnacji ciała, przyborów toaletowych, środków czystości, specjalistycznych środków chemicznych do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz drobnego sprzętu gospodarczego w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie”
SPRAWA NR 12/25/P , prowadzonym zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż progi unijne,
c) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych
osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.- W postępowaniu o udzielenie
zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych
danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 12/25/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• ZADANIE I – Specjalistyczne środki chemiczne do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych dla Służby Żywnościowej;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do pielęgnacji ciała, przyborów toaletowych, środków czystości, specjalistycznych środków chemicznych do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz drobnego sprzętu gospodarczego w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ - formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 2a do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla Zadania I;
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
24452000-7 - Środki owadobójcze
44511300-8 - Motyki, kilofy, grace, widły i grabie oraz grabki plażowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
PRAWO OPCJI:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp), polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli Formularza ofertowego Tabela Nr 1-3 (załącznik nr 1 do SWZ) – kolumna nr 6 „ZAKRES PODSTAWOWY” (gwarantowany Wykonawcy), maksymalnie o ilości wykazane w tabeli Formularza ofertowego Tabela Nr 1-3 (załącznik nr 1 do SWZ) – kolumna nr 9 „ ZAKRES PRAWA OPCJI”.
Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na skorzystanie z prawa opcji. Prawem opcji objęte jest dostawa specjalistycznych środków chemicznych do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, dostawę drobnego sprzętu gospodarczego oraz dostawę rękawic jednorazowych. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp (prawo opcji) dla poszczególnych pozycji asortymentowych maksymalnie do ilości asortymentu w formularzu ofertowym Tabela Nr 1-3 (załącznik nr 1 do SWZ). Zamawiający w przypadku skorzystania z prawa opcji nie jest zobowiązany w jej ramach do zamawiania każdego asortymentu składającego się na przedmiot umowy (każdej pozycji asortymentowej). Przedmiot zamówienia każdorazowo będzie określony bieżącymi potrzebami Zamawiającego, które są w pełni uzależnione od zmiennej ilości stanów żywionych, planowanych lub nieplanowanych potrzeb oraz przedsięwzięć, uzyskaniem dodatkowych środków finansowych na uruchomienie prawa opcji.
Prawo opcji zostanie uruchomione po wyczerpaniu ilości z zamówienia podstawowego w danej pozycji asortymentowej.
Termin realizacji zamówienia opcjonalnego to 100 dni od dnia złożenia pisemnego zamówienia (dostawa sukcesywnie lub jednorazowa w zależności od środków finansowych).
Szczegółowy opis opcji zawiera SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego (obejmujące dostawy realizowane w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji – dotyczy ZADAŃ I-III).
Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego – dotyczy ZADAŃ IV-VII).
Cena brutto oferty – o wadze 100%
Opis sposobu oceny ofert:
X_1- Cena brutto oferty - waga 100%
Ocena ceny oferty będzie obliczane według następującego wzoru:
X1 = (Dn : Db) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie:
X_1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
Dn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Db – cena brutto oferty ocenianej (badanej).
Kryterium „Cena brutto - WARTOŚCI OGÓŁEM BRUTTO podane przez wykonawcę.
Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.
Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.
Za najkorzystniejszą cenę brutto Zamawiający uznaje cenę najniższą.
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych powyżej kryteriów.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące realizacji zamówienia. A w szczególności wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizację umowy.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem.
Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w tym kryterium „ Cena brutto oferty” – wynosi 100 punktów.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
1) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszą liczbę punktów (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o określony wyżej wzór w kryterium cena) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Zgodnie z art. 249 ustawy Pzp - jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• ZADANIE II - Drobny sprzęt gospodarczy dla Służby Żywnościowej;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do pielęgnacji ciała, przyborów toaletowych, środków czystości, specjalistycznych środków chemicznych do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz drobnego sprzętu gospodarczego w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ - formularz ofertowy;
b) Z
c) Załącznik Nr 2b do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla Zadania II;
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
24452000-7 - Środki owadobójcze
44511300-8 - Motyki, kilofy, grace, widły i grabie oraz grabki plażowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
PRAWO OPCJI:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp), polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli Formularza ofertowego Tabela Nr 1-3 (załącznik nr 1 do SWZ) – kolumna nr 6 „ZAKRES PODSTAWOWY” (gwarantowany Wykonawcy), maksymalnie o ilości wykazane w tabeli Formularza ofertowego Tabela Nr 1-3 (załącznik nr 1 do SWZ) – kolumna nr 9 „ ZAKRES PRAWA OPCJI”.
Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na skorzystanie z prawa opcji. Prawem opcji objęte jest dostawa specjalistycznych środków chemicznych do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, dostawę drobnego sprzętu gospodarczego oraz dostawę rękawic jednorazowych. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp (prawo opcji) dla poszczególnych pozycji asortymentowych maksymalnie do ilości asortymentu w formularzu ofertowym Tabela Nr 1-3 (załącznik nr 1 do SWZ). Zamawiający w przypadku skorzystania z prawa opcji nie jest zobowiązany w jej ramach do zamawiania każdego asortymentu składającego się na przedmiot umowy (każdej pozycji asortymentowej). Przedmiot zamówienia każdorazowo będzie określony bieżącymi potrzebami Zamawiającego, które są w pełni uzależnione od zmiennej ilości stanów żywionych, planowanych lub nieplanowanych potrzeb oraz przedsięwzięć, uzyskaniem dodatkowych środków finansowych na uruchomienie prawa opcji.
Prawo opcji zostanie uruchomione po wyczerpaniu ilości z zamówienia podstawowego w danej pozycji asortymentowej.
Termin realizacji zamówienia opcjonalnego to 100 dni od dnia złożenia pisemnego zamówienia (dostawa sukcesywnie lub jednorazowa w zależności od środków finansowych).
Szczegółowy opis opcji zawiera SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego (obejmujące dostawy realizowane w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji – dotyczy ZADAŃ I-III).
Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego – dotyczy ZADAŃ IV-VII).
Cena brutto oferty – o wadze 100%
Opis sposobu oceny ofert:
X_1- Cena brutto oferty - waga 100%
Ocena ceny oferty będzie obliczane według następującego wzoru:
X1 = (Dn : Db) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie:
X_1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
Dn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Db – cena brutto oferty ocenianej (badanej).
Kryterium „Cena brutto - WARTOŚCI OGÓŁEM BRUTTO podane przez wykonawcę.
Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.
Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.
Za najkorzystniejszą cenę brutto Zamawiający uznaje cenę najniższą.
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych powyżej kryteriów.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące realizacji zamówienia. A w szczególności wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizację umowy.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem.
Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w tym kryterium „ Cena brutto oferty” – wynosi 100 punktów.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
1) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszą liczbę punktów (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o określony wyżej wzór w kryterium cena) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Zgodnie z art. 249 ustawy Pzp - jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• ZADANIE III - Rękawice jednorazowe dla Służby Żywnościowej
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do pielęgnacji ciała, przyborów toaletowych, środków czystości, specjalistycznych środków chemicznych do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz drobnego sprzętu gospodarczego w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ - formularz ofertowy;
d) Załącznik Nr 2c do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla Zadania III;
4.2.6.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
24452000-7 - Środki owadobójcze
44511300-8 - Motyki, kilofy, grace, widły i grabie oraz grabki plażowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
PRAWO OPCJI:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp), polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli Formularza ofertowego Tabela Nr 1-3 (załącznik nr 1 do SWZ) – kolumna nr 6 „ZAKRES PODSTAWOWY” (gwarantowany Wykonawcy), maksymalnie o ilości wykazane w tabeli Formularza ofertowego Tabela Nr 1-3 (załącznik nr 1 do SWZ) – kolumna nr 9 „ ZAKRES PRAWA OPCJI”.
Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na skorzystanie z prawa opcji. Prawem opcji objęte jest dostawa specjalistycznych środków chemicznych do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, dostawę drobnego sprzętu gospodarczego oraz dostawę rękawic jednorazowych. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp (prawo opcji) dla poszczególnych pozycji asortymentowych maksymalnie do ilości asortymentu w formularzu ofertowym Tabela Nr 1-3 (załącznik nr 1 do SWZ). Zamawiający w przypadku skorzystania z prawa opcji nie jest zobowiązany w jej ramach do zamawiania każdego asortymentu składającego się na przedmiot umowy (każdej pozycji asortymentowej). Przedmiot zamówienia każdorazowo będzie określony bieżącymi potrzebami Zamawiającego, które są w pełni uzależnione od zmiennej ilości stanów żywionych, planowanych lub nieplanowanych potrzeb oraz przedsięwzięć, uzyskaniem dodatkowych środków finansowych na uruchomienie prawa opcji.
Prawo opcji zostanie uruchomione po wyczerpaniu ilości z zamówienia podstawowego w danej pozycji asortymentowej.
Termin realizacji zamówienia opcjonalnego to 100 dni od dnia złożenia pisemnego zamówienia (dostawa sukcesywnie lub jednorazowa w zależności od środków finansowych).
Szczegółowy opis opcji zawiera SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego (obejmujące dostawy realizowane w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji – dotyczy ZADAŃ I-III).
Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego – dotyczy ZADAŃ IV-VII).
Cena brutto oferty – o wadze 100%
Opis sposobu oceny ofert:
X_1- Cena brutto oferty - waga 100%
Ocena ceny oferty będzie obliczane według następującego wzoru:
X1 = (Dn : Db) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie:
X_1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
Dn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Db – cena brutto oferty ocenianej (badanej).
Kryterium „Cena brutto - WARTOŚCI OGÓŁEM BRUTTO podane przez wykonawcę.
Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.
Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.
Za najkorzystniejszą cenę brutto Zamawiający uznaje cenę najniższą.
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych powyżej kryteriów.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące realizacji zamówienia. A w szczególności wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizację umowy.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem.
Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w tym kryterium „ Cena brutto oferty” – wynosi 100 punktów.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
1) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszą liczbę punktów (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o określony wyżej wzór w kryterium cena) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Zgodnie z art. 249 ustawy Pzp - jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do pielęgnacji ciała, przyborów toaletowych, środków czystości, specjalistycznych środków chemicznych do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz drobnego sprzętu gospodarczego w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
• ZADANIE IV – Środki do pielęgnacji ciała dla Służby Mundurowej;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ - formularz ofertowy;
e) Załącznik Nr 2d do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla Zadania IV i V;
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego (obejmujące dostawy realizowane w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji – dotyczy ZADAŃ I-III).
Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego – dotyczy ZADAŃ IV-VII).
Cena brutto oferty – o wadze 100%
Opis sposobu oceny ofert:
X_1- Cena brutto oferty - waga 100%
Ocena ceny oferty będzie obliczane według następującego wzoru:
X1 = (Dn : Db) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie:
X_1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
Dn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Db – cena brutto oferty ocenianej (badanej).
Kryterium „Cena brutto - WARTOŚCI OGÓŁEM BRUTTO podane przez wykonawcę.
Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.
Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.
Za najkorzystniejszą cenę brutto Zamawiający uznaje cenę najniższą.
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych powyżej kryteriów.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące realizacji zamówienia. A w szczególności wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizację umowy.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem.
Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w tym kryterium „ Cena brutto oferty” – wynosi 100 punktów.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
1) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszą liczbę punktów (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o określony wyżej wzór w kryterium cena) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Zgodnie z art. 249 ustawy Pzp - jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• ZADANIE V – Przybory toaletowe dla Służby Mundurowej;
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do pielęgnacji ciała, przyborów toaletowych, środków czystości, specjalistycznych środków chemicznych do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz drobnego sprzętu gospodarczego w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ - formularz ofertowy;
e) Załącznik Nr 2d do SWZ – projektowane postanowienia umowy dla Zadania IV i V;
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego (obejmujące dostawy realizowane w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji – dotyczy ZADAŃ I-III).
Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego – dotyczy ZADAŃ IV-VII).
Cena brutto oferty – o wadze 100%
Opis sposobu oceny ofert:
X_1- Cena brutto oferty - waga 100%
Ocena ceny oferty będzie obliczane według następującego wzoru:
X1 = (Dn : Db) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie:
X_1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
Dn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Db – cena brutto oferty ocenianej (badanej).
Kryterium „Cena brutto - WARTOŚCI OGÓŁEM BRUTTO podane przez wykonawcę.
Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.
Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.
Za najkorzystniejszą cenę brutto Zamawiający uznaje cenę najniższą.
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych powyżej kryteriów.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące realizacji zamówienia. A w szczególności wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizację umowy.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem.
Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w tym kryterium „ Cena brutto oferty” – wynosi 100 punktów.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
1) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszą liczbę punktów (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o określony wyżej wzór w kryterium cena) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Zgodnie z art. 249 ustawy Pzp - jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• ZADANIE VI – Środki czystości dla Infrastruktury;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do pielęgnacji ciała, przyborów toaletowych, środków czystości, specjalistycznych środków chemicznych do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz drobnego sprzętu gospodarczego w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ - formularz ofertowy;
f) Załącznik Nr 2e do SWZ - projektowane postanowienia umowy dla Zadania VI;
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
24452000-7 - Środki owadobójcze
44511300-8 - Motyki, kilofy, grace, widły i grabie oraz grabki plażowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego (obejmujące dostawy realizowane w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji – dotyczy ZADAŃ I-III).
Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego – dotyczy ZADAŃ IV-VII).
Cena brutto oferty – o wadze 100%
Opis sposobu oceny ofert:
X_1- Cena brutto oferty - waga 100%
Ocena ceny oferty będzie obliczane według następującego wzoru:
X1 = (Dn : Db) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie:
X_1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
Dn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Db – cena brutto oferty ocenianej (badanej).
Kryterium „Cena brutto - WARTOŚCI OGÓŁEM BRUTTO podane przez wykonawcę.
Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.
Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.
Za najkorzystniejszą cenę brutto Zamawiający uznaje cenę najniższą.
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych powyżej kryteriów.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące realizacji zamówienia. A w szczególności wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizację umowy.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem.
Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w tym kryterium „ Cena brutto oferty” – wynosi 100 punktów.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
1) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszą liczbę punktów (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o określony wyżej wzór w kryterium cena) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Zgodnie z art. 249 ustawy Pzp - jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• ZADANIE VII – Drobny sprzęt gospodarczy dla Infrastruktury;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do pielęgnacji ciała, przyborów toaletowych, środków czystości, specjalistycznych środków chemicznych do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz drobnego sprzętu gospodarczego w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ - formularz ofertowy;
f) Załącznik Nr 2f do SWZ - projektowane postanowienia umowy dla Zadania VII;
Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44511300-8 - Motyki, kilofy, grace, widły i grabie oraz grabki plażowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego (obejmujące dostawy realizowane w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji – dotyczy ZADAŃ I-III).
Przez ,,Cenę brutto oferty” Zamawiający rozumie całkowite wynagrodzenie brutto wynikające z formularza ofertowego – dotyczy ZADAŃ IV-VII).
Cena brutto oferty – o wadze 100%
Opis sposobu oceny ofert:
X_1- Cena brutto oferty - waga 100%
Ocena ceny oferty będzie obliczane według następującego wzoru:
X1 = (Dn : Db) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie:
X_1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena brutto
Dn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Db – cena brutto oferty ocenianej (badanej).
Kryterium „Cena brutto - WARTOŚCI OGÓŁEM BRUTTO podane przez wykonawcę.
Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
Cena to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.
Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.
Za najkorzystniejszą cenę brutto Zamawiający uznaje cenę najniższą.
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych powyżej kryteriów.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące realizacji zamówienia. A w szczególności wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizację umowy.
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem.
Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w tym kryterium „ Cena brutto oferty” – wynosi 100 punktów.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
1) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszą liczbę punktów (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o określony wyżej wzór w kryterium cena) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Zgodnie z art. 249 ustawy Pzp - jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.3.1. oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów , z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2.3.2. Odpisu lub Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2.3.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6a/6b do SWZ).
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dokumentywymienione w pkt. 2.3. ppkt. 2.3.1., 2.3.2., 2.3.3., składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (partner konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej).
4. W przypadku innego podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, dokumenty wymienione w pkt. 2.3. ppkt. 2.3.1., 2.3.2., 2.3.3., Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z podmiotów.
7. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 usta 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
8. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. ws. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, a także wymagania określone w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12. 2020 r. ws. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Szczegółowy opis podmiotowych środków dowodowych zawarto w Rozdziale 10. SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5. Rozwiązania równoważne – dotyczy wszystkich zadań:Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada równoważne parametry techniczne i programowe w stosunku do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – tj. w niniejszej SWZ, oraz w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 do SWZ w zależności od zadania (części).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego papieru/materiałów biurowych/ kalendarzy zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wykonawca musi załączyć do oferty np.: foldery, specyfikacje techniczne proponowanego urządzenia, aprobaty techniczne, inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego produktu.
Zamawiający wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy produktów. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego.
To na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego produkty są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Zamawiający nie ogranicza wykonawcom katalogu dowodów, za pomocą których wykazywać będą oni równoważność oferowanych rozwiązań. Wykazanie równoważności to obowiązek wykonawcy, ale także i jego prawo. Stosownie bowiem do treści art. 101 ust. 5 ustawy Pzp: „W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104– 107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie
przedmiotu zamówienia.”
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego artykuły równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego powyżej oraz w Załączniku nr 1 do SWZ, tj. w Formularzu ofertowym, Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w zależności od zadania. Stosowne dokumenty na potwierdzenie równoważności należy dołączyć do składanej oferty.
W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu produktów równoważnych - uznaje się, że kalkulacja ceny oferty obejmuje produkty opisane w SWZ (w Załączniku nr 1 do SWZ). Oferta wykonawcy musi bowiem zawierać zaoferowanie przedmiotu zamówienia na dzień składania ofert.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje produkt o rozwiązaniach równoważnych, a nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, nie potwierdzają, że oferowane produkty mają określone w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia parametry (nie potwierdzają zgodności produktu z cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) - Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca zaoferuje produkt o rozwiązaniach równoważnych, a nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, nie potwierdzają, że oferowane produkty mają określone w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia parametry (nie potwierdzają zgodności produktu z cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) - Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Zał. nr 3a do SWZ2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a) oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia
b) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – składają tylko Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia. Z oświadczenia musi wynikać, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – zał. nr 4 do SWZ
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt 1 , także:
a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (zał. nr 3b do
SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ.
3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego na zasadach określonych w SWZ.
4. Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
5. W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika danego podmiotu ubiegającego się wspólnie o zamówienie.
6. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 8) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z ofertą:
7.1. stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego;
7.2. oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy PZP .
8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w Rozdziale 10 w pkt. 1.5. - zobowiązani są złożyć oddzielnie dla każdej z firm.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową i jej realizacją są określone przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r., poz. 1320 ze zm.) oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.2. Zamawiający wymaga, aby wybrany w danym zadaniu wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 2a/2b/2c/2d/2e/2f do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów
w przypadkach i na warunkach określonych w ogólnych warunków umowy (Załącznik 2a/2b/2c/2d/2e/2f - § 11).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z dokumentami określonymi w ROZDZIALE 10 pkt.1 SWZ należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1105770 na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-21 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia na podstawie:• art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
• art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp;
• art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Dodatkowe informacje:
Zamawiający nie przewiduje:
udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę;
zawarcia umowy ramowej;
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 281 ust. 2 pkt. 17) ustawy Pzp);
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 281 ust. 2 pkt. 14) ustawy Pzp);
rozliczeń w walutach obcych (art. 281 ust. 2 pkt. 13) ustawy Pzp);
możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp (art. 281 ust. 2 pkt. 11) ustawy Pzp);
prowadzenia negocjacji;
Wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 281 ust. 2 pkt. 7 ustawy Pzp).
8.2. Zamawiający nie dopuszcza:
możliwości składania ofert wariantowych (art. 281 ust. 2 pkt. 6 Pzp);
składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty (art. 281 ust. 2 pkt. 18 ustawy Pzp);
8.3. Zamawiający nie zastrzega:
obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia (art. 281 ust. 2 pkt. 15) ustawy Pzp);
możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp (art. 281 ust. 2 pkt. 9) ustawy Pzp);
8.4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim;
8.5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko po jednej ofercie;
8.6. Unieważnienie postępowania (fakultatywne): Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.