BZP: Dostawa mebli w ramach inwestycji „Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej”
12.05.2025
2025/BZP 00225681/01
Gmina Mieroszów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli w ramach inwestycji „Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości
1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli w ramach inwestycji „Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a02c78-adde-4d7b-a96a-1dab2c3c09a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050915/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli w ramach inwestycji pn. Rozbudowa publicznej szkoły podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BR.271.2.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli do rozbudowywanej szkoły podstawowej w Mieroszowie.
2. Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji zadania określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
3. Towary objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z odpowiednią polską normą, posiadać certyfikaty i atesty, oznakowane znakiem CE, potwierdzające spełnienie wymogów bezpieczeństwa oraz gwarantujące dobrą jakość towaru - wyłącznie fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad (fizycznych i prawnych) oraz uszkodzeń, w stanie kompletnym tj. gwarantującym ich używanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów (nie dotyczy zestawów montażowych do montażu na ścianie i baterii, chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia zostało to określone odmiennie), zmontowane i gotowe do używania.
4. Przedmiot zamówienia wykonawca dostarczy do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie 58-350, przy ul. Wolności 19”.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, rozładunku, skręcenia, ustawienia w miejscu i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego mebli / towarów objętych zamówieniem, na własny koszt, transportem zabezpieczonym i sfinansowanym przez Wykonawcę.
6. Zamawiający zobowiązuje się do przygotowania miejsc, w których ustawione zostaną elementy przedmiotu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zestawów mebli kuchennych wraz z pełnym montażem i uruchomieniem armatury. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy szaf, regałów składających się z elementów modułowych wraz z ich skręceniem tak, aby tworzyły meble wskazane w zamówieniu oraz w przypadku mebli o wysokości powyżej 100 cm przymocowania ich do ścian w miejscu docelowym wskazanym przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu opakowań (kartony, folie, pianki, itp.) pozostałych po rozładunku wyrobów / towarów objętych zamówieniem, na własny koszt.
9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji min. 24 miesięcy. (termin udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
10. Do oferty należy dołączyć formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39121000-6 - Biurka i stoły
39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i Rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10