BZP: Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście
15.05.2025
2025/BZP 00233293/01
Gmina Miasto Świnoujście
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abbca72-4d5f-4be5-b411-ef2a2cc0625c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028327/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pojazdów specjalistycznych oraz przyczepki wężowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach Priorytetu 2: Fundusze Europejskie na rzecz zielonego Pomorza Zachodniego Działanie 2.15 Wzmocnienie służb ratownictwa Typy projektów 1. Wsparcie potencjału służb ratownictwa w usuwaniu zmian klimatycznych (FEPZ.02.15-IZ.00-001/24) oraz dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie (zwanej dalej „Platformą”).
1.2. Składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
1.3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga założenia konta użytkownika. W celu założenia konta użytkownika konieczne jest posiadanie przez użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin Platformy (dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
1.5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: bzp@um.swinoujscie.pl;
1.6. W sprawach merytorycznych związanych z danym postępowaniem Zamawiający przewiduje możliwość porozumiewania się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez wykorzystanie na Platformie przycisku: Wiadomości.
1.7. W sprawach technicznych związanych z obsługą Platformy należy korzystać z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. Od 7.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.
1.8. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informuję, że:
1.1. administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Świnoujście, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świnoujście z siedzibą: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście;
1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Świnoujście,
mail: iodo@um.swinoujscie.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu,
np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską;
1.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego, przyczepy wężowej z kompletem węży oraz pojazdu operacyjno-pożarniczego, zgodnie z załącznikiem nr 6.1 OPZ stanowiącym minimalne wymagania techniczne dla ww. pojazdów i przyczepki wężowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część 1 - „Pojazd lekki rozpoznawczo-ratowniczy”
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
34223300-9 - Przyczepy
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach – odrębnie dla każdej części zamówienia: 1, 2, 3:
• Cena - 80 %
• Okres gwarancji i rękojmi - 20 %
Sposób przyznania punktów w kryteriach:
1. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
1.1. Cena oferty brutto (C)
Najniższa cena ofertowa
C = --------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 80 %
Cena ofertowa w ofercie ocenianej
gdzie:
- Cn - najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
- Cof - cena brutto podanej oferty
1.2. Okres gwarancji i rękojmi (G)
Kryterium: „okres udzielonej gwarancji i rękojmi na pojazd” (G)
Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji 24 miesięcy i maksymalny okres 60 miesięcy.
- punktacja za kryterium: „okres udzielonej gwarancji i rękojmi na pojazd” (G):
24 miesiące – 0 punktów;
36 miesięcy – 10 punktów;
48 miesięcy – 15 punktów;
60 miesięcy - 20 punktów;
− wykonawca zobowiązany jest wskazać liczbę miesięcy na jaką udziela gwarancji i rękojmi na pojazd w ofercie.
− w przypadku braku wskazania przez wykonawcę w formularzu oceny oferty okresu na jaki zostaje udzielona gwarancja jakości i rękojmia, zamawiający uzna, ze wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na minimalny okres tj. 24 miesiące.
Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium: 20 punktów.
1) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż maksymalny termin gwarancji i rękojmi, do oceny oferty przyjęty zostanie maksymalny termin wskazany przez zamawiającego.
2) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż minimalny okres wymagany przez zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji i rękojmi w miesiącach.
2. Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zamówienia Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów:
S=C+G
3. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
5. Za ofertę najkorzystniejszą w danej części Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego, przyczepy wężowej z kompletem węży oraz pojazdu operacyjno-pożarniczego, zgodnie z załącznikiem nr 6.1 OPZ stanowiącym minimalne wymagania techniczne dla ww. pojazdów i przyczepki wężowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część 2 - „Przyczepa wężowa z kompletem węży”
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
34223300-9 - Przyczepy
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach – odrębnie dla każdej części zamówienia: 1, 2, 3:
• Cena - 80 %
• Okres gwarancji i rękojmi - 20 %
Sposób przyznania punktów w kryteriach:
1. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
1.1. Cena oferty brutto (C)
Najniższa cena ofertowa
C = --------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 80 %
Cena ofertowa w ofercie ocenianej
gdzie:
- Cn - najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
- Cof - cena brutto podanej oferty
1.2. Okres gwarancji i rękojmi (G)
Kryterium: „okres udzielonej gwarancji i rękojmi na pojazd” (G)
Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji 24 miesięcy i maksymalny okres 60 miesięcy.
- punktacja za kryterium: „okres udzielonej gwarancji i rękojmi na pojazd” (G):
24 miesiące – 0 punktów;
36 miesięcy – 10 punktów;
48 miesięcy – 15 punktów;
60 miesięcy - 20 punktów;
− wykonawca zobowiązany jest wskazać liczbę miesięcy na jaką udziela gwarancji i rękojmi na pojazd w ofercie.
− w przypadku braku wskazania przez wykonawcę w formularzu oceny oferty okresu na jaki zostaje udzielona gwarancja jakości i rękojmia, zamawiający uzna, ze wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na minimalny okres tj. 24 miesiące.
Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium: 20 punktów.
1) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż maksymalny termin gwarancji i rękojmi, do oceny oferty przyjęty zostanie maksymalny termin wskazany przez zamawiającego.
2) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż minimalny okres wymagany przez zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji i rękojmi w miesiącach.
2. Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zamówienia Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów:
S=C+G
3. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
5. Za ofertę najkorzystniejszą w danej części Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego, przyczepy wężowej z kompletem węży oraz pojazdu operacyjno-pożarniczego, zgodnie z załącznikiem nr 6.1 OPZ stanowiącym minimalne wymagania techniczne dla ww. pojazdów i przyczepki wężowej.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część 3 - „Pojazd operacyjno-pożarniczy”
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
34223300-9 - Przyczepy
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach – odrębnie dla każdej części zamówienia: 1, 2, 3:
• Cena - 80 %
• Okres gwarancji i rękojmi - 20 %
Sposób przyznania punktów w kryteriach:
1. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
1.1. Cena oferty brutto (C)
Najniższa cena ofertowa
C = --------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 80 %
Cena ofertowa w ofercie ocenianej
gdzie:
- Cn - najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
- Cof - cena brutto podanej oferty
1.2. Okres gwarancji i rękojmi (G)
Kryterium: „okres udzielonej gwarancji i rękojmi na pojazd” (G)
Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji 24 miesięcy i maksymalny okres 60 miesięcy.
- punktacja za kryterium: „okres udzielonej gwarancji i rękojmi na pojazd” (G):
24 miesiące – 0 punktów;
36 miesięcy – 10 punktów;
48 miesięcy – 15 punktów;
60 miesięcy - 20 punktów;
− wykonawca zobowiązany jest wskazać liczbę miesięcy na jaką udziela gwarancji i rękojmi na pojazd w ofercie.
− w przypadku braku wskazania przez wykonawcę w formularzu oceny oferty okresu na jaki zostaje udzielona gwarancja jakości i rękojmia, zamawiający uzna, ze wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na minimalny okres tj. 24 miesiące.
Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium: 20 punktów.
1) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż maksymalny termin gwarancji i rękojmi, do oceny oferty przyjęty zostanie maksymalny termin wskazany przez zamawiającego.
2) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż minimalny okres wymagany przez zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji i rękojmi w miesiącach.
2. Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zamówienia Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów:
S=C+G
3. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
5. Za ofertę najkorzystniejszą w danej części Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu;
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
1.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
Dla części 1:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (słownie: jedno) zadanie podobne do przedmiotu zamówienia (dostawa pojazdu rozpoznawczo - ratowniczego) o wartości dostawy co najmniej 130 000,00 zł (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy 00/100).
Dla części 2:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (słownie: jedno) zadanie podobne do przedmiotu zamówienia (dostawa przyczepki) o wartości dostawy co najmniej 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
Dla części 3:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (słownie: jedno) zadanie podobne do przedmiotu zamówienia (dostawa pojazdu operacyjno-pożarniczego) o wartości dostawy co najmniej 130 000,00 zł (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy 00/100).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Powyższy wykaz wykonawca składa według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Oświadczenie powinno został złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem w Postępowaniu.
W przypadku, gdy wykonawca posługiwać się będzie zasobami podmiotów trzecich w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2.1 Rozdziału VIII SWZ.
6. Oferta powinna zawierać:
6.1. wypełniony formularz ofertowy wykonawcy (załącznik nr 1 do SWZ) wraz z wypełnioną „Tabelą – Opis wymagań technicznych” (załącznik nr 5.1 do SWZ);
6.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – (załącznik nr 2 do SWZ); w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z nich;
6.3. Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby, na których zasoby powołuje się wykonawca (załącznik nr 4 do SWZ) wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ);
6.4. Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W przypadku, gdy oferta lub załączone do niej dokumenty zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca zobowiązany jest do ich zastrzeżenia w sposób wymagany w art. 18 ust. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wraz z ofertą należy złożyć:- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z nich,
- Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do
reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu umowę regulującą współpracę partnerów przy
realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez partnerów
ubiegających się wspólnie
o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).