BZP: Dostawa materiałów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania
27.05.2025
2025/BZP 00250538/01
Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdyńska 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalwolomin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwolomin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7c17795-c4ed-430e-bd8c-b199fa5931b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039258/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa materiałów do sterylizacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalwolomin.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalwolomin.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,
z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
2. Drogą komunikacji elektronicznej jest Platfomw Zakupowa Logintrade SA. Znajdując się pod adresem: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html;
3. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy.
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8,
• Internet Explorer 9,
• Internet Explorer 10,
• Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
b) Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci internet;
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
• włączona obsługa JavaScript;
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
• zainstalowany Acrobat Reader;
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
c) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
4. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, dopuszalne jest również podpisanie oferty ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
5. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
7. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Logintrade S.A. podpisaną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, dopuszalne jest również podpisanie oferty ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
8. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZAM/22/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp.2. Realizacja prawa opcji (1) polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 25 % wartości umowy (prawo opcji może objąć każdy z rodzajów produktów będących przedmiotem zamówienia) w czasie podstawowego terminu realizacji umowy.
3. Realizacja prawa opcji (2) polegać będzie na przedłużeniu terminu realizacji umowy maksymalnie o 12 miesięcy. (prawo opcji może objąć każdy z rodzajów produktów będących przedmiotem zamówienia)
4. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowanie do Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej.
5. Prawo opcji (1) oznacza, że w przypadku gdy Zamawiający wyczerpie całość asortymentu przed upływem podstawowego terminu realizacji umowy uruchomi prawo opcji, które będzie realizowane zgodnie z następującymi zasadami:
1) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach (w tym warunkach cenowych) jak zamówienie podstawowe;
2) wykaz asortymentu objętego prawem opcji oraz ceny jednostkowe brutto określa załącznik nr 2 do SWZ - OPZ (Formularz Asortymentowo- Cenowy);
6. Prawo opcji (2) oznacza, że gdy Zamawiający nie wyczerpie całości asortymentu w podstawowym terminie realizacji umowy uruchomi prawo opcji, które będzie realizowane zgodnie z następującymi zasadami:
1) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach (w tym warunkach cenowych) jak zamówienie podstawowe;
2) wykaz asortymentu objętego prawem opcji oraz ceny jednostkowe brutto określa załącznik nr 2 do SWZ - OPZ (Formularz Asortymentowo- Cenowy);
7. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem, z tym zastrzeżeniem, że o skorzystaniu z prawa opcji 2 Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na miesiąc przed upływem podstawowego terminu realizacji umowy.
8. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp.2. Realizacja prawa opcji (1) polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 25 % wartości umowy (prawo opcji może objąć każdy z rodzajów produktów będących przedmiotem zamówienia) w czasie podstawowego terminu realizacji umowy.
3. Realizacja prawa opcji (2) polegać będzie na przedłużeniu terminu realizacji umowy maksymalnie o 12 miesięcy. (prawo opcji może objąć każdy z rodzajów produktów będących przedmiotem zamówienia)
4. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowanie do Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej.
5. Prawo opcji (1) oznacza, że w przypadku gdy Zamawiający wyczerpie całość asortymentu przed upływem podstawowego terminu realizacji umowy uruchomi prawo opcji, które będzie realizowane zgodnie z następującymi zasadami:
1) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach (w tym warunkach cenowych) jak zamówienie podstawowe;
2) wykaz asortymentu objętego prawem opcji oraz ceny jednostkowe brutto określa załącznik nr 2 do SWZ - OPZ (Formularz Asortymentowo- Cenowy);
6. Prawo opcji (2) oznacza, że gdy Zamawiający nie wyczerpie całości asortymentu w podstawowym terminie realizacji umowy uruchomi prawo opcji, które będzie realizowane zgodnie z następującymi zasadami:
1) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach (w tym warunkach cenowych) jak zamówienie podstawowe;
2) wykaz asortymentu objętego prawem opcji oraz ceny jednostkowe brutto określa załącznik nr 2 do SWZ - OPZ (Formularz Asortymentowo- Cenowy);
7. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem, z tym zastrzeżeniem, że o skorzystaniu z prawa opcji 2 Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na miesiąc przed upływem podstawowego terminu realizacji umowy.
8. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostawa
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
1.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
1.4. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.4.1. posiada KONCESJĘ dotyczącą uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – jeżeli dotyczy
1.4.2. posiada ZEZWOLENIE właściwego organu lub wpis do rejestru zawodowego: Kopia zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgonie z art. 88 ust. 5 pkt. 5 ustawy z 06.09.2001 r. „Prawo farmaceutyczne” (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2211 z późniejszymi zmianami) – jeżeli dotyczy
1.4.3. posiada LICENCJĘ dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o ile wynika to z odrębnych przepisów. – jeżeli dotyczy
1.4.4. posiada dla wyrobów medycznych - dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do stosowania na terenie RP zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t .j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565.) czyli DEKLARACJA ZGODNOŚCI, CERTYFIKAT CE jednostki notyfikowanej, jeśli dotyczy oraz powiadomienie lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji PLWM i PB - jeżeli dotyczy,
1.4.5. posiada dla produktów leczniczych - POZWOLENIE na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia zgodne z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 686 ) - jeżeli dotycz
1.4.6. posiada dla produktów biobójczych POZWOLENIE na obrót produktem biobójczym wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24.) - jeżeli dotyczy
1.4.7. posiada dla kosmetyków – POTWIERDZENIE PRZEKAZANIA INFORMACJI o kosmetyku do Portalu Zgłaszania Produktów Kosmetycznych CPNP (Rozporządzenie WE nr 1223/2009) - jeżeli dotyczy,
1.4.8. posiada badania potwierdzające wymagane spektrum biobójcze preparatów i zobowiązanie do ich przedłożenia na każde wezwanie Zamawiającego - jeżeli dotyczy,
1.4.9. posiada DOKUMENT dopuszczający stosowanie artykułu na rynku polskim tj. np; Deklaracja zgodności - Declaration of Conformity (jeżeli dotyczy),Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy), Atest higieniczny (jeżeli dotyczy) lub inny wymagany prawem.
i zobowiązuje się do ich przedłożenia na każde wezwanie Zamawiającego, w trakcie trwania postępowania oraz obowiązywania umowy.
W razie wezwania Wykonawca zobowiązany jest wyżej wymienione dokumenty/pozwolenia oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało którego zadania i której pozycji w zadaniu dotyczą (w tym numeru katalogowego).
1.5. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawię materiałów do sterylizacji o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Załącznik nr 4- Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
b) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
c) Odpisu lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: d) Załącznik nr 8 – Oświadczenia potwierdzenia warunków udziału w postepowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
e) Załącznik nr 10 - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawyi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zącznik nr 7 do SWZ – Oświadczenie potwierdzające posiadanie:• Dla wyrobów medycznych - dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do stosowania na terenie RP zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t .j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565.) czyli DEKLARACJA ZGODNOŚCI, CERTYFIKAT CE jednostki notyfikowanej, jeśli dotyczy oraz powiadomienie lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji PLWM i PB - jeżeli dotyczy,
• Dla produktów leczniczych - POZWOLENIE na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia zgodne z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 686 ) - jeżeli dotyczy
• Dla produktów biobójczych – POZWOLENIE na obrót produktem biobójczym wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24.) - jeżeli dotyczy,
• Dla kosmetyków – POTWIERDZENIE PRZEKAZANIA INFORMACJI o kosmetyku do Portalu Zgłaszania Produktów Kosmetycznych CPNP (Rozporządzenie WE nr 1223/2009) - jeżeli dotyczy,
• badań potwierdzających wymagane spektrum biobójcze preparatów i zobowiązanie do ich przedłożenia na każde wezwanie Zamawiającego - jeżeli dotyczy,
• DOKUMENT dopuszczający stosowanie artykułu na rynku polskim tj. np; Deklaracja zgodności - Declaration of Conformity (jeżeli dotyczy),Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy), Atest higieniczny (jeżeli dotyczy) lub inny wymagany prawem.
• certyfikaty, ilustrowane foldery, katalogi producenta z potwierdzonymi wymaganymi i parametrami technicznymi wyrobu ujętymi w specyfikacji (OPZ, Załącznik nr2 do SWZ)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zącznik nr 7 do SWZ – Oświadczenie potwierdzające posiadanie:• Dla wyrobów medycznych - dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do stosowania na terenie RP zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t .j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565.) czyli DEKLARACJA ZGODNOŚCI, CERTYFIKAT CE jednostki notyfikowanej, jeśli dotyczy oraz powiadomienie lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji PLWM i PB - jeżeli dotyczy,
• Dla produktów leczniczych - POZWOLENIE na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia zgodne z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 686 ) - jeżeli dotyczy
• Dla produktów biobójczych – POZWOLENIE na obrót produktem biobójczym wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24.) - jeżeli dotyczy,
• Dla kosmetyków – POTWIERDZENIE PRZEKAZANIA INFORMACJI o kosmetyku do Portalu Zgłaszania Produktów Kosmetycznych CPNP (Rozporządzenie WE nr 1223/2009) - jeżeli dotyczy,
• badań potwierdzających wymagane spektrum biobójcze preparatów i zobowiązanie do ich przedłożenia na każde wezwanie Zamawiającego - jeżeli dotyczy,
• DOKUMENT dopuszczający stosowanie artykułu na rynku polskim tj. np; Deklaracja zgodności - Declaration of Conformity (jeżeli dotyczy),Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy), Atest higieniczny (jeżeli dotyczy) lub inny wymagany prawem.
• certyfikaty, ilustrowane foldery, katalogi producenta z potwierdzonymi wymaganymi i parametrami technicznymi wyrobu ujętymi w specyfikacji (OPZ, Załącznik nr2 do SWZ)