BZP: Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim oraz zakup tabletów
29.05.2025
2025/BZP 00254982/01
Powiat Bieruńsko-Lędziński
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim oraz zakup tabletów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bieruńsko-Lędziński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Św. Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@powiatbl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim oraz zakup tabletów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0613bea-5a25-49e1-b92c-e867d3681144
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009819/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim oraz zakup tabletów".
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
dotyczy części I:Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd , Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach programu Fundusze Europejskie Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zp.powiatbl.pl/procurements/20/procurement3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.powiatbl.pl/procurements/20/procurement
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie e-ZP.
-Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne.
- Zaleca się rejestrację konta w Systemie e-ZP na adres email wskazany w formularzu ofertowym.
Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu.
Jest to równoznaczne z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu.
-Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Bieruńsko-
Lędzińskiego w Bieruniu.
-W Systemie E-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz
filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja,
zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
-Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu
przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a. stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;
b. zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;
c. system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.
Złożenie oferty poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu
osobistego lub podpisu zaufanego.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://e-zp.powiatbl.pl/procurements/20/procurement
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zamieszczony jest w SWZ w rozdziale II: Ochrona danych
osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny zamieszczony jest w SWZ w rozdziale II: Ochrona danych
osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP 3/2025; A-AI.272.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz konfiguracja sprzętu IT oraz oprogramowania w celu poprawy cyberbezpieczeństwa posiadanych przez Zamawiającego zasobów IT ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, instalacje ,konfiguracje:
CZĘŚĆ I:
a) Serwera aplikacyjnego (2 szt.)
b) Macierzy (1 kpl.)
c) Przełącznik zarządzany szkieletowy klasy datacenter (2szt.)
d) Serwera backupu (1 kpl.)
e) UTM (2 szt.)
f) UPS (4 szt.)
g) Moduł bateryjny (30 szt.)
h) Serwera NAS (2 kpl.)
i) Oprogramowanie zawierające moduły antywirusowe typu EDR XDR, antyspyware, antyspam, sandbox, szyfrowanie dysku, zarzadzanie podatnościami (1 kpl.)
oraz :
j) Aktualizacja oprogramowania zarządzającego i zakup licencji dostępowych (1 kpl.)
k) Aktualizacja oprogramowania dla systemów IT poprawiająca cyberbezpieczeństwo (1 kpl.)
l) Usługi instalacyjne i wdrożeniowe w zakresie migracji danych do nowego środowiska serwerowego (1 kpl.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32413100-2 - Rutery sieciowe
31214100-0 - Przełączniki
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Gwarancja udzielna przez Wykonawcę – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja udzielona przez wykonawcę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tabletów (szt. 18)
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Gwarancja udzielna przez Wykonawcę – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja udzielona przez wykonawcę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej :A) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dla CZĘŚCI I: wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia dotyczące infrastruktury IT o wartości co najmniej 500 tys. zł brutto każde, które obejmowały dostawę , instalację, konfigurację sprzętu serwerowego oraz backupowego przy czym jedno zamówienia dotyczyło również dostawy i konfiguracji i wdrożenia klastra serwerów wysokiej dostępności ( HA ).
Uwaga 1: Zamawiający przez „zamówienie” rozumie jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu
DLA CZĘŚCI II: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
B) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
DLA CZĘŚCI I:
1) Inżynier ds. serwerów i backupu - który :
a) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział jako inżynier lub wdrożeniowiec (w zakresie instalacji i konfiguracji) w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakończonych do dnia składania ofert, których przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie sprzętu serwerowego, macierzy oraz rozwiązań backupowych o wartości co najmniej 400 tys. zł brutto każde,
b) posiadającym ważny certyfikat lub inny dokument potwierdzający kwalifikacje do instalowania, konfigurowania serwerów dostarczanych w ramach zamówienia lub systemów serwerowych równoważnych np. producentów takich, jak DELL , HP , Lenovo , Fujitsu , Huawei czy IBM.
2) Inżynier ds. bezpieczeństwa sieciowego - który :
a)w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział jako inżynier lub wdrożeniowiec (w zakresie instalacji i konfiguracji ) w co najmniej 2 projektach informatycznych, zakończonych do dnia składania ofert, których przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie systemu bezpieczeństwa sieciowego.
b) posiadający ważny certyfikat lub inny dokument potwierdzający kwalifikacje do instalowania, konfigurowania jednego z wiodących producentów systemów bezpieczeństwa sieciowego np. Fortinet , Stormshield lub równoważnych.
Uwaga 2: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji przez jedną osobę.
Uwaga 3: Zamawiający dopuszcza zmianę ww. osoby w trakcie realizacji zamówienia, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień oraz doświadczenia nie gorszego niż osoba wskazane na etapie składania ofert oraz zachowania ciągłości w prowadzeniu prac na każdym etapie realizacji umowy.
Uwaga 4: Personel, podany przez Wykonawcę w ofercie nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań wynikających z przedmiotu zamówienia i winien być traktowany, jako minimalne wymogi Zamawiającego dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu przetargowym. Mając na uwadze termin wykonania inwestycji oraz jej zakres, Wykonawca musi samodzielnie ocenić ilość niezbędnych zasobów.
DLA CZĘŚCI II: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z rozdziałem XI.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
(PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z rozdziałem XI.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
(PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ opis przedmiotu zamówienia5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ (załącznik nr 11 do SWZ) .2. Przedmiotowymi środkami dowodowymi mogą być, np.: karty katalogowe; wydruki ze stron internetowych, broszury , instrukcje, certyfikaty oraz inne dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań opisu przedmiotu zamówienia. Wraz z ofertą Wykonawca winien również złożyć dla wybranych zaoferowanych urządzeń – wydruki z wynikami z testów zgodnie z opisem określonym w OPZ.
Zamawiający dopuszcza, żeby przedmiotowe środki dowodowe były sporządzone w języku angielskim.
3. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla oprogramowania komercyjnego, powszechnie stosowanego na rynku IT, natomiast wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla oprogramowania dedykowanego lub mniej powszechnego (np. produkt autorski Wykonawcy) w postaci karty katalogowej lub instrukcji z opisem funkcjonalności oprogramowania.
4. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych dotyczących potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w OPZ (w tym dla oferowanych rozwiązań równoważnych) lub te złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dwa (2) dni robocze. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia i/lub uzupełnienia i/lub wyjaśnienia, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
XIII. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)1. Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
2. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.
3. Wykonawcy wspólnie składający ofertę, wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie zawiera treść załącznika nr 5 do SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu
lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Pełnomocnictwo winno być przekazane przez Wykonawcę w formie elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada pełnomocnictwa w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a posiada dla danej osoby pełnomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), może złożyć cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Sposób poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym reguluje Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej.
5. Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z tych wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa rozdz. X SWZ.
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdz. X SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w rozdz. X 6 SWZ w sposób i w trybie tam określonym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
XXIII. INFORMACJE O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MOŻLIWOŚCI JEJ ZMIANY1. Wzór Umowy stanowi Załącznik nr 12 i 12A do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 12 i 12 A do SWZ.
3. Zamawiający ze względu na zakres oraz stosunkowo krótki czas wykonania zamówienia nie przewiduje możliwość rozliczeń częściowych. Szczegółowe uregulowania zostały zawarte we Wzorze Umowy .
4. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie sporządzony zgodnie z zasadami i wymaganiami wynikającymi z Działu VII (Umowa w sprawie zamówienia publicznego) ustawy Pzp.