BZP: Dostawa implantów i innych materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
02.06.2025
2025/BZP 00258788/01
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa implantów i innych materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa implantów i innych materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ddeaeef-2359-4b64-9f10-e82b035a8fb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ddeaeef-2359-4b64-9f10-e82b035a8fb53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-
Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w e-Zamówieniach https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1) Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za wyjątkiem opisanym w II.7.5) SWZ. tj. Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej, w zakresie przedstawienia Próbki, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2) Próbkę, o której mowa w pkt. II.7.5) SWZ, można przekazać, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w terminie wskazanym i na adres wskazany w piśmie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-271-1-30/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa implantów i innych materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
Pakiet nr 1 - Materiały ortopedyczne - różne III
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Tytanowe śruby kompresyjne szt. 50
2. Tytanowe śruby kompresyjne szt. 20
3. Tytanowe płyty do zespoleń w obrębie stopy szt. 1
4. Tytanowa płyta do artrodezy stawu śródstopno-paliczkowego palucha szt. 4
5. Tytanowa płyta do artrodezy stawu śródstopno-paliczkowego palucha szt. 16
6. Śruba tytanowa, korowa szt. 18
7. Śruba tytanowa, blokowana szt. 18
8. Śruba do kości gąbczastej szt. 36
9. Kotwica tytanowa szt. 8
10. Tytanowe śruby Herberta szt. 65
11. Tytanowe śruby typu "snap-off" szt. 4
12. Tytanowe śruby typu "snap-off" szt. 2
13.* Zestaw implantów do augmentacji taśmy zabezpieczającej przy rekonstrukcji więzadeł szt. 20
14. Kotwica bezwęzłowa szt. 1
15. Wzmocniony szew chirurgiczny op. 2
16. Wzmocniony szew chirurgiczny op. 1
17. Miękka kotwica na jednorazowym podajniku szt. 1
18. Miękka kotwica na jednorazowym podajniku szt. 1
19. Zestaw instrumentów do kotwic szt. 1
20. Zestaw instrumentów do kotwic szt. 1
21. Kotwica bezwęzłowa szt. 3
22. Zestaw sterylny instrumentów do kotwic szt. 1
23. Wzmocniony szew chirurgiczny op. 1
24. Kotwica tytanowa szt. 1
25. Śruby tytanowe, kaniulowane szt. 155
26. Drut prowadzący szt. 16
27. Drut prowadzący szt. 1
28. Implant bezwęzłowy do rekonstrukcji więzozrostu piszczelowo-strzałkowego szt. 1
29. Implant bezwęzłowy do rekonstrukcji więzozrostu piszczelowo-strzałkowego szt. 1
30. Implant bezwęzłowy do rekonstrukcji więzozrostu piszczelowo-strzałkowego szt. 1
31. Płyta anatomiczna do dalszej nasady kości strzałkowe szt. 1
32. Płyta prosta do kości strzałkowej szt. 1
33. Płyta typu posterolateral, anatomiczna, spiralna, do dalszej nasady kości strzałkowej szt. 1
34. Płyta hakowa do dalszej nasady kości strzałkowe szt. 1
35. Wiertła/ frezy szt. 52
36. Ostrze piły sagitalne szt. 1
37. Ostrza szt. 3
38. MiniOstrze Blade szt. 62
39. Taśma do zaopatrywania złamań szt. 1
40. Regulowany instrument do ustawienia napięcia taśmy szt. 1
41. Substytut kostny szt. 1
42. Substytut kostny szt. 1
43. Substytut kostny szt. 1
44. Substytut kostny szt. 1
45. Substytut kostny szt. 1
46. Klin do ubytków kostnych szt. 1
47. Kotwica bezwęzłowa, materiał PEEK, szt. 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa implantów i innych materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
Pakiet nr 2 - Materiały ortopedyczne - różne IV
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Mocna niewchłanialna nić op. 3
2. Mocna niewchłanialna nić op. 1
3. Wzmocniony szew chirurgiczny op. 1
4. Mocna niewchłanialna nić op. 1
5. Wzmocniony szew chirurgiczny op. 1
6. Pętla nitinolowa szt. 1
7. Taśma chirurgiczna szt. 7
8. Jednorazowa igła do wielorazowego narzędzia szyjącego typu scorpion kolanowy szt. 1
9. Taśma chirurgiczna szt. 1
10. Zestaw do rekonstrukcji AC szt. 1
11. Płytka do rekonstrukcji stawu AC szt. 1
12. Implant bezwęzłowy w wersji Biokompozytowej oraz PEEK do stabilizacji tkanki w kości szt. 2
13. System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i tylnego szt. 1
14. Śruba interferencyjna biokompozytowa do rekonstrukcji więzadła przedniego ACL i tylnego PCL szt. 1
15. Drut wiercący szt. 3
16. System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i tylnego oparty mocowaniu korówkowym. szt. 48
17. System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i tylnego oparty mocowaniu korówkowym. szt. 40
18. Guzik do mocowania piszczelowego szt. 50
19. System szycia łąkotek metodą inside – outside szt. 1
20. Supermocna nić ortopedyczna w postaci taśmy op.** 1
21. Autologiczny system regeneracji chrząstki szt. 7
22. Miękka kotwica do stabilizacji obrąbka szt. 11
23. Implant węzłowy wykonany z nici w kształcie rurki szt. 1
24. Implant niewchłanialny tytanowy szt. 150
25. Igła jednorazowego użytku do szycia ścięgien stożka rotatorów szt. 1
26. Kaniula artroskopowa miękka – elastyczna szt. 1
27. Kaniula typu Twist-In szt. 1
28. Sterylny set do bezwęzłowej miękkiej kotwicy szt. 1
29. System szycia łąkotek all – inside szt. 19
30. System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i tylnego szt. 1
31. System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego oparty mocowaniu korówkowym. szt. 1
32. System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i tylnego oparty mocowaniu korówkowym. szt. 9
33. System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i tylnego oparty mocowaniu korówkowym. szt. 9
34. Miękka kotwicado rekonstrukcji stożka rotatorów szt. 35
35. Implant do otwierającej osteotomii piszczelowej HTO w postaci płyty. szt. 9
36. Implant do otwierającej osteotomii kości udowej LDFO w postaci płyty. szt. 1
37. Śruby do osteotomii piszczelowej/udowej szt. 80
38. Śruby kompresyjne, korowe do osteotomii piszczelowej/udowej szt. 1
39. Końcówki do shavera artroskopowego szt. 190
40. Końcówki do shavera artroskopowego szt. 20
41. Elektroda bipolarna szt. 70
42. Elektroda bipolarna szt. 1
43. Drut wiercący piszczelowy o średnicy 2,4 mm i długości 311 mm szt. 1
44. Drut prowadzący z oczkiem, udowy szt. 1
45. Drut nitynolowy do śruby interferencyjnej szt. 1
46. Jednorazowy sterylny pobierak do przeszczepu z rozmięśnia czworogłowego uda szt. 1
47. Implant węzłowy wykonany z nici w kształcie rurki o średnicy 2,6mm szt. 1
48. Miękka kotwica do rekonstrukcji stożka rotatorów o średnicy 2,6 mm i długości 19 mm szt. 1
49. Jednorazowy zestaw do implantacji kotwic miękkich przeznaczonych do stabilizacji obrąbka. szt. 1
50. Taśma szt. 1
51. Taśma szt. 1
52. Sterylny zestaw pakowany jako gotowy do użycia podczas tenodezy dystalnego odcinka bicepsa szt. 1
53. Implant bezwęzłowy w wersji biokompozytowej oraz PEEK do stabilizacji tkanki w kości szt. 1
54. Wzmocniony szew chirurgiczny z igłą #0 szt. 12
55. "Implant niewchłanialny tytanowy. Wkręt z szerokim rdzeniem, gwintowany na całej długości o średnicy 4,5 mm i
długości 14 mm." szt. 1
56. Implant bezwęzłowy w wersji Peek do stabilizacji tkanki w kości szt. 1
57. Implant niewchłanialny tytanowy szt. 1
58. Elastyczne wiertło do miękkiej kotwicy o średnicy 1,8mm szt. 1
59. System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i tylnego oparty mocowaniu korówkowym szt. 1
60. System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i tylnego oparty mocowaniu korówkowym szt. 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa implantów i innych materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
Pakiet nr 3 - Materiały ortopedyczne - różne II
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary (*)
1. 2. 3. 4.
1. Płyta do osteotomii otwierającej sześciootworowa prawa/lewa szt. 8
2. Płyta do osteotomii otwierającej ośmiootworowa prawa/lewa szt. 5
3. Płyta do jednoczasowej osteotomii otwierającej i rekonstrukcji ACL z/bez otworu pod endobutton prawa/lewa szt. 4
4. Śruba samogwintująca blokująca szt. 176
5. Śruba korowa nie blokująca szt. 13
6. Płyta do osteotomii zamykającej czterootworowa boczna prawa/lewa, przyśrodkowa prawa/lewa szt. 1
7. Płyta do osteotomii zamykającej siedmio/ośmiootworowa szt. 1
8. Płyta do osteotomii defleksyjnej do zmiany tyłopochylania piszczeli zamykająca mała szt. 1
9. Płyta do osteotomii defleksyjnej do zmiany tyłopochylenia piszczeli zamykająca duża szt. 1
10. Płyta do osteotomii uda przyśrodkowa zamykająca prawa/lewa dziewięciootworowa szt. 1
11. Płyta do osteotomii uda boczna otwierająca prawa/lewa dziewięciootworowa szt. 3
12. Płyta do osteotomii uda zamykająca derotacyjna boczna ze śrubą antyrotacyjną szt. 4
13. Płyta do osteotomii uda zamykająca derotacyjna przyśrodkowa ze śrubą antyrotacyjną szt. 1
14. Płytki do osteotomii typu Cotton szt. 5
15. Śruba 2.8 blokowana szt. 1
16. Śruba 2.8 nieblokowana szt. 1
17. Śruba 3.5 blokowana szt. 1
18. Śruba 3.5 nieblokowana szt. 1
19. Płytki do osteotomii -wydłużenie bocznej kolumny stopy szt. 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot Zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu Zamówienia, czyli w Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa– załącznik nr 1A do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te wskazują parametry jakich oczekuje Zamawiający. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu Zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot Zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu Zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. W związku z powyższym Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY, WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ.:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2B do SWZ
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu Zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych• Oświadczenie, że oferowane wyroby, które tego wymagają, spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r.. oraz w aktach wykonawczych o nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej i/lub, że wskazane oferowane wyroby, nie wymagają, spełnienia wymagań przewidzianych w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej. (według załącznika nr 3);
• Dokumenty potwierdzające, że oferowane parametry oferowanego Towaru spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do zapytania ofertowego tj.: Katalog oferowanego wyrobu - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.II.8.6) Uwaga Wykonawcy! Pomimo przewidzianej możliwości wezwania do uzupełnienia dokumentów przedmiotowych – Zamawiający podkreśla, iż w obecnym stanie prawnym – w sytuacji kiedy przedmiotowy środek dowodowy nie potwierdzi określonych zgodnie z art. 218 ust.2 wymagań Zamawiającego – uzupełnienie nie będzie możliwe!
Bowiem zgodnie z art. 107 ust.2 uzupełnienie przedmiotowych środków przedmiotowych jest możliwe wyłącznie wtedy kiedy są niekompletne lub nie były złożone – jeżeli Zamawiający przewidział możliwość ich uzupełnienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) formularz – asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa – sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. – podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, Formularz nie podlega uzupełnieniu, zawierający wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Formularz nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający dodatkowo zaleca ale nie wymaga dołączenie formularza w wersji edytowalnej).
2) oświadczenie wymienione w pkt. V.1) SWZ podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
3) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. II.8) SWZ; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;7) Oferta oraz oświadczenie wymienione w pkt. V.1.1) SWZ muszą być złożone w oryginale.
8) Zamawiający zaleca numerowanie plików w celu wykazania kompletności oferty – każdy plik musi być podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
9) Zaleca także sporządzenie listy plików zawartych w ofercie lub potem przedłożonych na wezwanie.
10) Pełnomocnictwo do złożenia oferty przekazuje się w formie elektronicznej /w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym / podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzonej własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym/ podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz