BZP: "Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów" w ramach zadania "Przesyłki pocztowe".
04.06.2025
2025/BZP 00263487/01
Gmina Knurów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów" w ramach zadania "Przesyłki pocztowe".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.4.2.) Miejscowość: Knurów
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263487
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00244755
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów.
2. Zakres usługi obejmuje świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Knurów, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, a także doręczanie Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu.
3. Przez przesyłki pocztowe, paczki pocztowe będące przedmiotem umowy rozumie się:
1) przesyłki listowe w obrocie krajowym:
a) przesyłka nierejestrowana (zwykła) – przesyłka listowa nadana i doręczona bez pokwitowania:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
b) przesyłka rejestrowana (polecona) - przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
2) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym przemieszczane i doręczane na zasadach określonych w przepisach międzynarodowych:
a) przesyłka nierejestrowana (zwykła) – przesyłka listowa nadana i doręczona bez pokwitowania:
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
b) przesyłka rejestrowana (polecona) - przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia:
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
3) paczki krajowe – przesyłka rejestrowana niebędąca przesyłką listową, przyjmowana, sortowana, przemieszczana i doręczaną w obrocie krajowym:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
4) paczki zagraniczne – przesyłka rejestrowana niebędąca przesyłką listową, przyjmowana, sortowana, przemieszczana i doręczaną w obrocie zagranicznym:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
4. Przesyłki pocztowe, paczki pocztowe, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. b, pkt 2 lit. b, pkt 3 i pkt 4, mogą być nadawane jako doręczane za potwierdzeniem odbioru, w sposób umożliwiający uzyskanie przez nadawcę potwierdzenia jej odbioru przez osobę do tego uprawnioną w postaci dokumentu w formie papierowej.
5. Zamawiający przewiduje możliwość korzystania w ramach umowy z innych usług pocztowych świadczonych przez Wykonawcę.
6. Wymiary przesyłek pocztowych określone zostały w § 1 ust. 5 wzoru umowy.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką pocztową na terenie Gminy Knurów, w której Zamawiający będzie mógł nadać przesyłki pocztowe w wyznaczonym do tego celu okienku oraz składać dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia. Placówka powinna mieścić się w promieniu nie większym niż 1 km od siedziby Zamawiającego i musi być czynna co najmniej 7 godzin dziennie we wszystkie dni robocze z wyjątkiem sobót, co najmniej pięć dni w tygodniu, a jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa.
8. Jeżeli placówka pocztowa znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, Zamawiający wymaga, aby było wyodrębnione i oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych przez cały okres trwania umowy, w którym będzie mógł nadać przesyłki pocztowe w wyznaczonym do tego celu okienku oraz składać dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia.
9. Jeżeli placówka pocztowa znajduje się w promieniu większym niż 1 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego 1 raz dziennie w ustalonych godzinach z Zamawiającym w czasie pracy Urzędu Miasta Knurów.
10. W sytuacji, o której mowa w ust. 9, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego odbioru przesyłek pilnych, po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego w ciągu 1 godziny od zgłoszenia.
11. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Knurów.
2. Zakres usługi obejmuje świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Knurów, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, a także doręczanie Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu.
3. Przez przesyłki pocztowe, paczki pocztowe będące przedmiotem umowy rozumie się:
1) przesyłki listowe w obrocie krajowym:
a) przesyłka nierejestrowana (zwykła) – przesyłka listowa nadana i doręczona bez pokwitowania:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
b) przesyłka rejestrowana (polecona) - przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
2) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym przemieszczane i doręczane na zasadach określonych w przepisach międzynarodowych:
a) przesyłka nierejestrowana (zwykła) – przesyłka listowa nadana i doręczona bez pokwitowania:
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
b) przesyłka rejestrowana (polecona) - przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia:
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
3) paczki krajowe – przesyłka rejestrowana niebędąca przesyłką listową, przyjmowana, sortowana, przemieszczana i doręczaną w obrocie krajowym:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
4) paczki zagraniczne – przesyłka rejestrowana niebędąca przesyłką listową, przyjmowana, sortowana, przemieszczana i doręczaną w obrocie zagranicznym:
- ekonomiczna – przesyłka niebędąca przesyłką najszybszej kategorii,
- priorytetowa – przesyłka będąca przesyłką najszybszej kategorii,
4. Wykonawca będzie świadczyć usługę doręczenia za potwierdzeniem odbioru, w sposób umożliwiający uzyskanie przez nadawcę potwierdzenia jej odbioru przez osobę do tego uprawnioną w postaci dokumentu w formie papierowej.
5. Zamawiający przewiduje możliwość korzystania w ramach umowy z innych usług pocztowych świadczonych przez Wykonawcę.
6. Wymiary przesyłek pocztowych określone zostały w § 1 ust. 5 wzoru umowy.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką pocztową na terenie Gminy Knurów, w której Zamawiający będzie mógł nadać przesyłki pocztowe w wyznaczonym do tego celu okienku oraz składać dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia. Placówka obsługująca Zamawiającego powinna mieścić się w promieniu nie większym niż 1 km od siedziby Zamawiającego i musi być czynna we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem sobót, co najmniej 5 dni w tygodniu, a jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa.
8. Jeżeli placówka pocztowa znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, Zamawiający wymaga, aby było wyodrębnione i oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych przez cały okres trwania umowy, w którym będzie mógł nadać przesyłki pocztowe w wyznaczonym do tego celu okienku oraz składać dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia.
9. Jeżeli placówka pocztowa znajduje się w promieniu większym niż 1 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego 1 raz dziennie w ustalonych godzinach z Zamawiającym w czasie pracy Urzędu Miasta Knurów.
10. W sytuacji, o której mowa w ust. 9, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego odbioru przesyłek pilnych, po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego w ciągu 1 godziny od zgłoszenia.
11. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Nieodpłatna możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych
Po zmianie:
Nieodpłatna możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych poprzez wskazaną stronę internetową Wykonawcy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-06 09:00
Po zmianie:
2025-06-10 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-06 09:30
Po zmianie:
2025-06-10 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-05
Po zmianie:
2025-07-09