BZP: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby projektu pn.: „Pewny start w zawodową przyszłość”
06.06.2025
2025/BZP 00265242/01
Zespół Szkół w Janowie Lubelskim
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby projektu pn.:
„Pewny start w zawodową przyszłość”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Janowie Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830184724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamoyskiego 68
1.5.2.) Miejscowość: Janów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 87 20 843
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zswitos.powiatjanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsjanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby projektu pn.:
„Pewny start w zawodową przyszłość”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad84d729-2477-4751-aaad-3f34fc618934
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00171118/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby projektu pn.: „Pewny start w zawodową przyszłość”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienia jest realizowane w ramach projektu „Pewny start w zawodową przyszłość” FELU.10.04-IZ.00-0002/24 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 10.4 Kształcenie zawodowe Priorytetu X Lepsza edukacja Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, na podstawie umowy o dofinansowanie nr umowy: 263/FELU.10.04-IZ.00-0002/24-00.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad84d729-2477-4751-aaad-3f34fc6189343.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad84d729-2477-4751-aaad-3f34fc618934 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
11.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. (Zamawiający dopuszcza także format RAR).
4. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony
w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Treść oferty musi być zgodna z treścią SWZ.
7. Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
14.1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
- zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowa
14.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL,
obsługi Java Script oraz cookies;
14.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się
o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Renata Myszak – koordynator projektu „Pewny start w zawodową przyszłość”
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” ,Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: Dostawa mebli w ramach w ramach realizacji projektu „Pewny start w zawodową przyszłość” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS.26.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów klasy biznesowej 16’ z systemem operacyjnym.3. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik od 1.1 do 1.6 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
7) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach nr 1.1-1.6 do SWZ,
8) Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 17 SWZ
9) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
10) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.Laptop
Komputer przenośny używany będzie na zajęciach edukacyjnych, z wykorzystaniem, aplikacji edukacyjnych, edytora tekstu, edytora grafiki, arkusza kalkulacyjnego, prezentacji multimedialnych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.
Parametry minimalne:
1. Procesor o minimalnej liczbie 10 rdzeni fizycznych, wspierający technologię dynamicznego podnoszenia taktowania do 5,4 GHz, PassMark CPU Benchmarks – min. 15,420 pkt. (na dzień ogłoszenia postępowania – załącznik 1.1a), zgodność z funkcjami zdalnej diagnostyki i zarządzania
2. System operacyjny: Zainstalowany MS Windows 11 PRO - umożliwiający połączenie z domeną Windows (lub równoważny), system 64 bit, wersja PL Klucz licencyjny systemu musi być zapisany trwale w BIOS i umożliwiać jego instalację bez potrzeby ręcznego wpisywania klucza licencyjnego. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu, wersja językowa – polska.
3. Pamięć RAM: 16 GB (2×8 GB), DDR5, 5600 MT/s, min. 2 gniazda SO-DIMM, możliwość rozbudowy do 32 GB DDR5-5600
Dysk SSD: NVMe PCIe Gen4×4 M.2, pojemność minimalnie 512GB
4. Ekran: minimalnie 16″, FHD+ (1920×1200), 300 nitów, 45 % NTSC, powłoka przeciwodblaskowa, bez dotyku
5. Karta graficzna:
Jednostki wykonawcze (Execution Units): co najmniej 24 EU,
taktowanie bazowe: co najmniej 300 MHz,
turbo: co najmniej 1 200 MHz,
pamięć graficzna: współdzielona z pamięcią systemową,
możliwość rezerwacji do 64 GB,
interfejs pamięci zgodny z interfejsem PCI Express w wersji co najmniej 3.0, o parametrach co najmniej x8,
obsługiwane API: DirectX 12 (Feature Level 12_1), OpenGL 4.5, Vulkan 1.2, OpenCL 2.1,
funkcje dodatkowe: kodowanie i dekodowanie strumieni wideo zgodnych ze standardem AVC (H.264) oraz HEVC (H.265), wsparcie adaptacyjnej synchronizacji klatek zgodnie z międzynarodową specyfikacją VESA Adaptive-Sync
6. Kamera: HD RGB z redukcją szumów, mechaniczna zasłona, wbudowany mikrofon
7. Klawiatura: angielska (międzynarodowa), podświetlanie jednokolorowe (białe), klawiatura numeryczna
8. Łączność przewodowa: co najmniej 1×RJ45 1 Gb/s
9. Porty USB: min. 1×USB-A 3.2 Gen 1, 1×USB-C (10 Gb/s, DisplayPort alt. i Power Delivery z obsługą Thunderbolt 4)
HDMI: co najmniej HDMI 2.1
10. Audio: gniazdo globalne słuchawki/mikrofon, wewnętrzne dwa głośniki
11. Sieć bezprzewodowa: Wi-Fi 6E 2×2 + Bluetooth 5.3
12. Bateria: min. 3-ogniwowa, 45 Wh, obsługa ExpressCharge™, min. 500 cykli ładowań zgodnie z normą IEC 61960
13. Zasilacz: 65 W, z obsługą ładowania przez USB-C
14. Masa: max 1,92 kg
15. Moduł TPM 2.0 (wbudowany), czytnik linii papilarnych lub czytnik kart inteligentnych (Smart Card) – co najmniej jedno z nich
Certyfikaty i atesty
– CE, RoHS, FCC
– ENERGY STAR
Producent udziela 12-miesięcznego serwisu typu „odbiór i zwrot” oraz 36-miesięcznej usługi serwisowej na miejscu po zdalnej diagnostyce.
Oprogramowanie
Microsoft Office LTSC Standard 2024 CSP ML Edukacyjna lub równoważne* – umożliwiające pracę z dokumentami tekstowymi, arkuszami kalkulacyjnymi i prezentacjami o rozszerzeniach plików .xls, .xlsx, .doc, .docx, .ppt, .pptx; wersja PL; licencja bez ograniczenia czasowego. Oferowana licencja musi być dostarczona w modelu CSP ML Edukacyjna (z kluczem do samodzielnej aktywacji przez portal Microsoft), w pełni zgodna z warunkami licencjonowania producenta oraz umożliwiać w pełni legalne wykorzystanie oprogramowania.
SZT. 47
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (Ps)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji (Pg)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawów komputerowych 3. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik od 1.1 do 1.6 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
7) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach nr 1.1-1.6 do SWZ,
8) Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 17 SWZ
9) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
10) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. Zestaw komputerowy: Jednostka centralna:
1. Obudowa
• Typ: Tower
• Wymiary (wys. x szer. x gł.): 324,3 x 154 x 293 mm
2. Chipset i procesor
• Chipset: Przepustowość magistrali DRAM: nie mniejsza niż 128 bit
• Pojemność pamięci Flash EPROM: co najmniej 64 MB + 2 MB, magistrala PCIe: w standardzie co najmniej PCIe 4.0
• Procesor: (min. 6 rdzeni fizycznych, 12 wątków, taktowanie turbo ≥ 4,0 GHz)
PassMark CPU Benchmarks – min. 31,600 pkt.
Wyposażenie w dedykowany akcelerator sieci neuronowych (NPU) o wydajności obliczeniowej nie mniejszej niż 15 TOPS.
• Nominalny współczynnik TDP (Thermal Design Power) procesora nie przekraczający 75 W
3. Pamięć operacyjna
• 32 GB: 2 × 16 GB pamięci DDR5 do 4800 MT/s bez funkcji ECC
Możliwość rozbudowy do 64 GB (2 gniazda UDIMM)
4. Pamięć masowa
• Nośnik podstawowy: SSD NVMe PCIe Gen4x4 M.2 2280, min. 1TB
• Wbudowany DVD+/-RW/RAM 8×
5. Układ graficzny
• Jednostki mapowania tekstur (TMU): co najmniej 48
• Jednostki wyjścia renderowania (ROP): co najmniej 32
• Rdzenie śledzenia promieni (Ray Tracing Cores): co najmniej 12
• Pamięć podręczna (cache):
L1: co najmniej 128 KB na klaster
L2: co najmniej 2 MB współdzielone
• Taktowanie:
bazowe: co najmniej 750 MHz
turbo: co najmniej 2 600 MHz
• Pobór mocy (TDP): nie więcej niż 15 W
• Interfejs: co najmniej PCI-Express 4.0 x8
• Pamięć graficzna współdzielona: możliwość rezerwacji do 32 GB
6. Łączność i sieć
• Ethernet: RJ-45 10/100/1000 Mb/s
• WLAN: M.2 Wi Fi 6 (lub Wi Fi 7) z Bluetooth 5.x
7. Dźwięk
• Kontroler audio HD
• Gniazdo combo słuchawki/mikrofon
8. Zasilanie
• Moc nominalna: 360 W
• Certyfikat efektywności: 80 PLUS Platinum
9. Zabezpieczenia
• TPM 2.0
• Zamek Kensington
• Czujnik otwarcia obudowy
• Mechanizmy weryfikacji integralności oprogramowania układowego
zapewniające bezpieczne uruchamianie (secure boot) i chroniące przed nieautoryzowanymi modyfikacjami BIOS/UEFI.
• Sprzętowe wsparcie dla szyfrowania dysków
Umożliwiające pełne szyfrowanie woluminów systemowych i danych za pomocą standardowych algorytmów (np. AES-256) z wykorzystaniem modułu zaufanej platformy (TPM) lub równoważnych mechanizmów sprzętowych.
10. Gwarancja i serwis
• Minimum 36 miesięcy gwarancji producenta
• Serwis realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera, zgodnie z normą ISO9001
11. Dokumentacja oraz wsparcie techniczne
• Instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim
• Dostęp do sterowników i aktualizacji BIOS poprzez stronę producenta (identyfikacja po Service Tag)
12. Złącza i porty I/O (min.)
• Przedni panel: co najmniej 2× USB 3.2 Gen1, gniazdo słuchawki/mikrofonu combo
• Tylny panel: co najmniej 4× USB 3.2 Gen1, 2× USB 3.2 Gen2, 1× USB-C 3.2 Gen2, 2× DisplayPort 1.4, 1× HDMI 2.0, 1× RJ-45, 1× wejście liniowe audio, 1× wyjście liniowe audio
13. Rozszerzenia i miejsca montażu (min.)
• Co najmniej 2 gniazda M.2 (1× dla SSD NVMe, 1× opcjonalne rozszerzenie)
• Co najmniej 2 wnęki 3,5” SATA III dla dodatkowych dysków lub konfiguracji RAID
14. Środowisko pracy i certyfikaty
• Zakres temperatur pracy: 10 °C – 35 °C
• Temperatury składowania: -40 °C – 65 °C
• Certyfikaty bezpieczeństwa i zgodności: EMI/EMC, RoHS, WEEE, EPEAT Silver, ENERGY STAR®, TCO
15. Zarządzanie i monitoring
Funkcje zdalnego zarządzania (np. AMD PRO Manageability lub równoważne funkcje Intel® vPro), obejmujące m.in. aktualizacje BIOS, zdalną diagnostykę i zdalny reset
Wsparcie dla TPM 2.0, Secure Boot oraz czujnika otwarcia obudowy
16. System operacyjny
Zainstalowany MS Windows 11 PRO - umożliwiający połączenie z domeną Windows, system 64 bit, wersja PL Klucz licencyjny systemu musi być zapisany trwale w BIOS i umożliwiać jego instalację bez potrzeby ręcznego wpisywania klucza licencyjnego. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu, wersja językowa – polska.
17. Oprogramowanie:
Microsoft Office LTSC Standard 2024 CSP ML Edukacyjna lub równoważne* – umożliwiające pracę z dokumentami tekstowymi, arkuszami kalkulacyjnymi i prezentacjami o rozszerzeniach plików .xls, .xlsx, .doc, .docx, .ppt, .pptx; wersja PL; licencja bez ograniczenia czasowego. Oferowana licencja musi być dostarczona w modelu CSP ML Edukacyjna (z kluczem do samodzielnej aktywacji przez portal Microsoft), w pełni zgodna z warunkami licencjonowania
producenta oraz umożliwiać w pełni legalne wykorzystanie oprogramowania.
18. Monitor:
Wyświetlacz:
• Przekątna ekranu: 23,8″ (604,7 mm)
• Rozdzielczość: 1920 × 1080 (Full HD) przy ≥ 100 Hz
Panel
• Technologia: IPS (In-Plane Switching)
• Jasność: ≥ 250 cd/m² (typ.)
• Statyczny kontrast: ≥ 1000:1 (typ.)
• Czas reakcji (szary–szary, Fast mode): ≤ 5 ms
Obraz i ergonomia
• Gamut kolorów: ≥ 72 % NTSC (CIE 1931)
• Kąty widzenia: 178°/178°
• Regulacja: wysokość min. 130 ± 5 mm; tilt –5°/+21°; swivel –173°/+173°; pivot ± 90°
• Montaż: VESA 100 × 100 mm
Złącza i łączność
• Minimalnie 1 × HDMI 1.4 (HDCP 1.4)
• Minimalnie 1 × DisplayPort 1.2 (HDCP 1.4)
• Minimalnie 1 × VGA
• Minimalnie 1 × USB 3.2 Gen1 Type-B (upstream)
• Minimalnie 3 × USB 3.2 Gen1 Type-A (downstream)
• Minimalnie 1 × USB 3.2 Gen1 Type-C (downstream, data + PD 15 W)
Audio
• Wbudowane głośniki stereo, moc wyjściowa 2 × 2 W
Certyfikaty i środowisko
• Certyfikaty: ENERGY STAR®, EPEAT Silver, TCO Certified, RoHS, CE
• Komfort oczu: TÜV Rheinland Eye Comfort 3-Star, ComfortView Plus, flicker-free
Zasilanie i akcesoria
• Europejski przewód zasilający 220 V (BX)
• Przewód HDMI minimalnie 1,8m lub DisplayPort min 1,8m
• Obsługa trybu czuwania ≤ 0,3 W
Gwarancja i serwis
19. Gwarancja: 36 miesięcy gwarancja producenta, 3-letnia usługa Basic Hardware Service z wymianą z wyprzedzeniem po zdalnej diagnozie.
20. Dokumentacja, Instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim.
SZT. 39
Klawiatura Klawiatura:
Interfejs: USB, technologia klawiszy: plunger (chiclet), układ klawiatury: US International QWERTY, klawisze multimedialne: Volume, mute, play/pause, backward, forward ,wymiary (S × G × W): 44,2 × 12,7 × 2,44 cm,waga: 503 g
SZT. 39
Mysz:
Interfejs: USB (przewód USB), sensor optyczny LED, 1000 dpi, liczba przycisków: 3 + rolka/przycisk scroll, długość kabla: 1,8 m, waga: 90 g
SZT. 39
Słuchawki:
Zestaw słuchawkowy (słuchawki nauszne) USB-A z mikrofonem, kolor czarny.
Lp. Wymaganie minimalne
1. Typ mikrofonu: dwukierunkowy (bi-directional)
2. Impedancja wejściowa słuchawek: 32 Ω
3. Czułość słuchawek: 111 dB SPL ±3 dB
4. Czułość mikrofonu: –42 dBV/Pa ±3 dB
5. Pasmo przenoszenia słuchawek: 100 Hz – 10 kHz
6. Pasmo przenoszenia mikrofonu: 200 Hz – 6 kHz
7. Złącze: USB-A (zgodne ze standardami USB 1.1, 2.0, 3.0), kabel o długości ~2,4 m
8. Wymiary słuchawek (wys. × szer. × gł.): 200 × 245 × 54 mm
9. Masa: ≤ 0,12 kg
10. Kompatybilność systemowa: Windows® (10 lub nowszy), macOS, ChromeOS™
11. Współpracuje z popularnymi aplikacjami do rozmów (Teams, Zoom, Meet itp.)
SZT.39
Kamera:
Kamera internetowa USB-A, kolor ciemnoszary, z wbudowanym mikrofonem.
Wymaganie minimalne
1. Rozdzielczość obrazu: minimum 720p, 30 kl./s
2. Matryca: co najmniej 0.9 Mpx
3. Ustawianie ostrości: stała ostrość
4. Obiektyw: plastikowy
5. Pole widzenia (dFoV): ≥ 55°
6. Wbudowany mikrofon: mono, zasięg do 1 m
7. Złącze: USB-A, kabel długości ~1,5 m
8. Wymiary z zaczepem: 72,91 × 31,91 × 66,64 mm
9. Masa: ≤ 75 g
10. Kompatybilność systemowa: Windows 8 lub nowszy, macOS 10.10 lub nowszy, ChromeOS™
11. Obsługa popularnych platform do wideorozmów (np. Teams, Zoom, Meet)
Certyfikaty i normy
Urządzenie musi posiadać oznaczenia i atesty dopuszczające do użytkowania w szkołach i instytucjach edukacyjnych, m.in.:
o CE
o RoHS
o FCC
Gwarancja
Producent udziela minimalnie dwuletniej gwarancji na sprzęt (zgodnie z warunkami gwarancji modelu.
Dokumentacja i instrukcje
Instrukcja obsługi i dokumentacja techniczna w języku polskim lub angielskim.
SZT.39
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (Ps)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji (Pg)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:Dostawa drukarek
3. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik od 1.1 do 1.6 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
7) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach nr 1.1-1.6 do SWZ, na okres minimalny podany w załącznikach 1.1-1.6.
8) Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 17 SWZ
9) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
10) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.Drukarka monochromatyczna
Drukowanie:
1. Prędkość wydruku ciągłego do 30 stron na min.
2. Rozdzielczość drukowania max do 1200 x 1200 DPI
3. Obsługa w formacie max A4 4. Wbudowany moduł drukowania dwustronnego (duplex)
5. Prędkość druku dwustronnego do 15 stron na min.
6. Moduł drukarki sieciowej
7. Złącze USB
8. Współpraca ze środowiskiem Windows
9. Cykl miesięczny wydruku min. 10 000 str.
10. Gramatura papieru od min. 52 do 160 g/m^
Kopiowanie:
1. Automatyczny podajnik oryginałów dwustronnych
2. Kopiowanie wielokrotne do 99 kopii
3. Rozdzielczość min. 600 X 600 DPI
Skanowanie:
1. Pełno kolorowe i mono
2. Skanowanie automatyczne dwustronne
Materiały eksploatacyjne:
1. Toner o wydajności min. od 3000 stron wydruku
2. Bęben o wydajności min. od 12 000 stron wydruku.
Drukarka kolorowa
Drukowanie:
1. Prędkość wydruku ciągłego do 30 stron na min.
2. Rozdzielczość drukowania max do 1200 x 1200 DPI
3. Obsługa w formacie max A4 4. Wbudowany moduł drukowania dwustronnego (duplex)
5. Prędkość druku dwustronnego do 15 stron na min.
6. Moduł drukarki sieciowej
7. Złącze USB
8. Współpraca ze środowiskiem Windows
9. Cykl miesięczny wydruku min. 10 000 str.
10. Gramatura papieru od min. 52 do 160 g/m^
Kopiowanie:
1. Automatyczny podajnik oryginałów dwustronnych
2. Kopiowanie wielokrotne do 99 kopii
3. Rozdzielczość min. 600 X 600 DPI
Skanowanie:
1. Pełno kolorowe i mono
2. Skanowanie automatyczne dwustronne
Materiały eksploatacyjne:
1. Toner o wydajności min. od 3000 stron wydruku
2. Bęben o wydajności min. od 12 000 stron wydruku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (Ps)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji (Pg)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Dostawa tabletów 3. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik od 1.1 do 1.6 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
7) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach nr 1.1-1.6 do SWZ, na okres minimalny podany w załącznikach 1.1-1.6.
8) Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 17 SWZ
9) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
10) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
Tablety graficzne 1. Aktywna powierzchnia robocza
• Wymiary: 152 × 95 mm
2. Rozdzielczość
• Minimalnie 2 540 lpi
3. Czułość na nacisk
• Co najmniej 4 096 poziomów
4. Prędkość odczytu
• Minimum 200 punktów na sekundę (rps)
5. Obsługa pochylenia
• Tilt ± 60°
6. Interfejs i łączność
• USB-C do ładowania i pracy przewodowej
• Łączność bezprzewodowa Bluetooth 4.2 lub nowsza (opcjonalnie)
7. Zasilanie
• Zasilanie bus-powered przez USB lub akumulator
• Czas pracy na baterii: min. 15 godzin
8. Kompatybilność systemowa
• Windows 10 lub nowszy (64-bit)
• macOS 10.10 lub nowszy
9. Sterowniki i oprogramowanie
• Dostęp do sterowników i aplikacji Wacom Desktop Center
10. Ergonomia i konstrukcja
• Masa: maksymalnie 300 g
11. Rysik
• Bezbateryjny rysik z co najmniej 4 096 poziomami nacisku
• Brak konieczności ładowania
12. Gwarancja
• Min. 24 miesiące gwarancji producenta
13. Dokumentacja i wsparcie
• Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim lub angielskim.
• Dostęp do aktualizacji firmware’u i pomocy technicznej online.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (Ps)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji (Pg)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Dostawa serwerów
3. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik od 1.1 do 1.6 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
7) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach nr 1.1-1.6 do SWZ, na okres minimalny podany w załącznikach 1.1-1.6.
8) Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 17 SWZ
9) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
10) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
Serwer NAS 1 szt. Procesor i pamięć operacyjna:
• Liczba rdzeni i wątków: co najmniej 2 rdzenie fizyczne, 4 wątki (SMT)
• Taktowanie: bazowe nie mniejsze niż 2,5 GHz, tryb turbo minimalnie 3,0 GHz
• Cache L3: co najmniej 4 MB
• TDP: maksymalnie 30 W (PL1)
• Obsługa wirtualizacji
• Zintegrowane funkcje bezpieczeństwa: Secure Processor, możliwość dodania modułu TPM
• Pamięć RAM: min. 4 GB DDR4 ECC (rozszerzalna do 32 GB)
• Obsługa pamięci DDR4 dual-channel 2400 MT/s z funkcją ECC
Płyta główna / interfejsy / rozszerzenia:
• Interfejs PCI-Express: co najmniej Gen3
• Magistrala i interfejsy:
o Min. 2 × USB 3.2 Gen1 (tylko do podłączenia nośników zewnętrznych)
• Karty sieciowe:
o Dostarczone: 2 × karta HAT3300-4T (4 × port 1 GbE RJ-45 każda)
o Wymagane gniazda PCIe x8 slot wspierające powyższe karty
o W sumie min. 8 portów 1 GbE RJ-45 z możliwością agregacji linków (LACP)
Zasilanie i chłodzenie:
• Zasilacz: wewnętrzny, wymienialny na gorąco (hot-swap)
• Pobór mocy: ≤ 60 W w trybie aktywnym
• Wentylatory redundantne i wymienialne na gorąco
System i zarządzanie:
• System operacyjny urządzenia NAS: natywny system zarządzania pamięcią masową w sieci z najnowszą stabilną aktualizacją
• Platforma do zarządzania środowiskiem wirtualnym: moduł do tworzenia, konfigurowania i monitorowania maszyn wirtualnych i kontenerów, migawki, migracja „na gorąco”, elastyczne przydzielanie zasobów
• Interfejs webowy z dostępem HTTPS i certyfikatem Let's Encrypt
Bezpieczeństwo i protokoły:
• Obsługa 2-etapowej weryfikacji użytkowników
• Szyfrowanie woluminów AES-NI 256-bit
• Wbudowany moduł TPM lub możliwość instalacji karty TPM
• Obsługa protokołów: SMB, AFP, NFS, FTP, SFTP, WebDAV, iSCSI
• Wsparcie dla snapshotów blokowych i kopii VSS dla środowisk Windows
Środowisko pracy i certyfikaty:
• Temperatura pracy: 5 °C–40 °C
• Wilgotność: 5%–95% bez kondensacji
• Certyfikaty: CE, FCC, BSMI, VCCI, RCM
Gwarancja i dokumentacja:
• Min. 36 miesięcy gwarancji producenta
• Usługa Advanced Replacement
• Dostęp do aktualizacji oprogramowania i wsparcia online
• Instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim
• Karta gwarancyjna i informacje o serwisie lokalnym
Dyski HDD zatoki dysków:
• Min. 4 wnęki 3,5"/2,5" SATA III 6 Gb/s z obsługą dysków HDD i SSD
• Możliwość instalacji dwóch dodatkowych dysków SSD NVMe M.2 (gniazda wbudowane)
Wydajność pamięci masowej:
• Transfer plików: min. 225 MB/s odczyt i zapis przy konfiguracji RAID 5
Konfiguracja macierzy:
• Możliwość tworzenia układów JBOD, RAID 0, RAID 1, RAID 5, RAID 6, RAID 10
• Wsparcie dla hot-swap, monitoringu stanu nośników (SMART), automatycznej odbudowy macierzy po wymianie dysku
Zarządzanie kopiami zapasowymi:
• Centralne zarządzanie backupami serwerów i stacji roboczych
• Funkcje przyrostowych i pełnych kopii, harmonogramowanie, deduplikacja, weryfikacja integralności
• Możliwość przechowywania danych lokalnie i na zdalnych nośnikach
Dyski HDD 2 szt. zatoki dysków:
• Min. 4 wnęki 3,5"/2,5" SATA III 6 Gb/s z obsługą dysków HDD i SSD
• Możliwość instalacji dwóch dodatkowych dysków SSD NVMe M.2 (gniazda wbudowane)
Wydajność pamięci masowej:
• Transfer plików: min. 225 MB/s odczyt i zapis przy konfiguracji RAID 5
Konfiguracja macierzy:
• Możliwość tworzenia układów JBOD, RAID 0, RAID 1, RAID 5, RAID 6, RAID 10
• Wsparcie dla hot-swap, monitoringu stanu nośników (SMART), automatycznej odbudowy macierzy po wymianie dysku
Zarządzanie kopiami zapasowymi:
• Centralne zarządzanie backupami serwerów i stacji roboczych
• Funkcje przyrostowych i pełnych kopii, harmonogramowanie, deduplikacja, weryfikacja integralności
• Możliwość przechowywania danych lokalnie i na zdalnych nośnikach
zasilacz awaryjny 1szt. Zasilanie awaryjne:
1. Moc i topologia
• Moc pozorna: 650 VA
• Moc czynna: min. 390 W
• Topologia: Line-Interactive
2. Czas przełączenia na pracę z baterii
• Maksymalny czas przełączenia: ≤ 10 ms
3. Akumulatory i czas podtrzymania
• Wbudowane akumulatory pozwalające na podtrzymanie min. 10 minut przy 50% obciążenia
• Możliwość wymiany akumulatorów przez użytkownika
4. Gniazda i ochrona
• Co najmniej 5 gniazd IEC C13 chronionych przed przepięciami i oferujących podtrzymanie bateryjne
• Co najmniej 2 gniazda IEC C13 z ochroną przepięciową (brak podtrzymania bateryjnego)
• Ochrona przeciwprzepięciowa na linii telefonicznej/DSL
5. Interfejsy i zarządzanie
• Port USB (typ B) do komunikacji i zarządzania
• Zarządzanie i monitorowanie zasilania awaryjnego (UPS): wsparcie dla oprogramowania umożliwiającego:
• bieżący monitoring parametrów UPS (np. napięcia, obciążenia, stanu baterii),
• definiowanie progów alarmowych i powiadomień,
• automatyczne bezpieczne zamykanie systemu (graceful shutdown) w razie awarii zasilania,
• harmonogramowanie testów baterii i zdarzeń zasilania.
• Funkcja automatycznego autotestu po uruchomieniu
• Oprogramowanie automatycznego zamykania (shutdown) serwera w razie zaniku sieci
6. Parametry operacyjne
• Napięcie wejściowe: 230 VAC ±10%
• Częstotliwość sieci: 50/60 Hz ±5%
• Wymiary (wys. × szer. × gł.): max. 100 × 90 × 300 mm
• Masa: max. 7 kg
7. Bezpieczeństwo i certyfikaty
• Zgodność z normami: IEC 62040-1, CE, RoHS
• Zintegrowane zabezpieczenie przed zwarciem i przeciążeniem
8. Gwarancja i serwis
• Min. 24 miesiące gwarancji producenta
• Możliwość serwisu wymiany akumulatorów u autoryzowanego partnera
9. Dokumentacja
• Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim i angielskim
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (Ps)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji (Pg)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa monitorów 3. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich części:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik od 1.1 do 1.6 do SWZ w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczny, kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
3) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4) Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
6) Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
7) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia wyszczególniony w załącznikach nr 1.1-1.6 do SWZ, na okres minimalny podany w załącznikach 1.1-1.6.
8) Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 17 SWZ
9) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
10) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
Monitor interaktywny
1. Monitor interaktywny, sztuk 9 o parametrach nie gorszych niż:
Przekątna ekranu: 86 cali
Jasność matrycy: min. 400cd/m2
Kontrast dynamiczny min. 5000:1
Rozdzielczość natywna matrycy min. 3840x2160 pikseli
Żywotność matrycy min. 30000h
Czas reakcji matrycy max 8ms
Czas reakcji dotyku max 5ms
Grubość szkła ochronnego 3T (antyodblaskowe)
Kat widzenia (poziom x pion) 178 stopni (poziom/pion)
Technologia panelu IPS
Proporcje obrazu 169
Częstotliwość odświeżania 60 Hz
Współczynnik kontrastu 1,200:1
Paleta kolorów NTSC 72%
Wbudowane głośniki stereo o mocy min. 2x15W
Obsługa min. 40 punktów dotyku
Wejście HDMI
Wejście audio
Wejście RJ45
Wyjście audio
Wyjście RH45
Wejście RGB
Wejście USB 3.0 typ A (4), USB 2.0 typ A (1), USB typ C
Wyjście HDMI
Slot OPS
Masa max. 50 kg
Kabel zasilający
Kabel HDMI
Pisak do monitora
Kabel USB A-B
Uchwyt VESA
Pamięć 8GB RAM i 64GB ROM
Automatyczny czujnik jasności
Wskaźnik zasilania
Wiele ekranów, współdzielenie ekranu,
Wbudowane Wi-Fi
Android 13 (EDLA)
Inteligentne oszczędzanie energii
Wbudowany w monitor komputer o parametrach minimalnych:
o Procesor min. 8 rdzeniowy o bazowej częstotliwości zegara min. 2GHz(dla każdego z rdzeni)
o Wbudowana pamięć RAM min. 8GB
o Wbudowana pamięć flash min. 64GB
o Wbudowana karta graficzna
System operacyjny zainstalowany na wbudowanym komputerze o parametrach minimalnych:
• Zainstalowany system operacyjny Android w wersji min. 13
• System operacyjny monitora m.in. w języku polskim
• Funkcja automatycznego pobierania daty i godziny za pomocą Internetu
• Funkcja automatycznego wyszukiwania aktualizacji przez Internet oraz ręcznego zlecenia wyszukania aktualizacji
• Wbudowana funkcja inteligentnej ochrony ekranu (automatyczne odświeżanie ekranu w przypadku wykrycia braku aktywności)
• Wbudowana funkcja Wake-On-LAN
• Wbudowana funkcja automatycznie włączająca i wyłączająca urządzenie o zadanej godzinie w zadanie dni tygodnia
• Możliwość ustawienia własnego logo startowego
• Możliwość zablokowania instalacji aplikacji trzecich
Wbudowane porty wejścia/wyjścia wideo o parametrach minimalnych:
• Wbudowane min. 3 porty HDMI wejściowe w wersji HDMI 2.1
• Wbudowany min. 1 port HDMI wyjściowy
• Wbudowany port wejściowy DisplayPort w wersji min. 1.2a
• Wbudowany min. 1 port VGA
• Możliwość ustawienia priorytetowego źródła wejściowego
• Możliwość ustawienia blokady na źródle wejściowym
• Możliwość ustawienia automatycznego wyłączenia urządzenia w przypadku braku wykrycia sygnału na wejściach (wyłączenie następuje po zadanym czasie: 5, 15 lub 30 minutach).
• Obsługa monitora interaktywnego za pomocą palca, dedykowanego pisaka lub innego dowolnego przedmiotu
• Zintegrowane z obudową monitora najważniejsze przyciski funkcyjne takie jak: przycisk power, przycisk przejścia do ekranu
głównego monitora, przyciski volumeup oraz volume down
• Funkcja dotyku obsługiwana za pomocą standardu HID – brak konieczności instalacji sterowników czy kalibracji dotyku
• Wbudowane min. 2 różne przeglądarki stron internetowych
• Wbudowana aplikacja do tworzenia notatek
• Wbudowana aplikacja do instalowania aplikacji zewnętrznych pozwalająca m.in. na wyszukiwanie aplikacji, pobieranie i ich
instalowanie
• Wbudowany odtwarzacz plików multimedialnych
• Wbudowany edytor plików tekstowych współpracujący z plikami w formacie .docx
• Wbudowany arkusz kalkulacyjny współpracujący z plikami w formacie .xlsx
• Wbudowane narzędzie do tworzenia prezentacji współpracujące z plikami w formacie .pptx
• Wbudowana aplikacja do konferencji i spotkań online kompatybilna z MS Teams
Wbudowana aplikacja do tworzenia notatek o parametrach minimalnych:
• Wbudowane w system, operacyjny monitora interaktywnego oprogramowanie służące do tworzenia notatek
• Możliwość przesuwania strony w dowolnym kierunku, tworząc przestrzeń roboczą o niemal dowolnym obszarze
• Możliwość wstawiania kolejnych stron w oprogramowaniu
• Możliwość zmiany tła
• Aplikacja rozpoznająca wybraną końcówkę dedykowanego pisaka i przypisująca niej wybrany przez użytkownika kolor oraz grubość pisania
• Możliwość zmiany koloru pisania dla obu końcówek pisaka (cienkiej i grubej)
• Możliwość usuwania notatek (funkcja gumki) przy użyciu gestów
• Tryb pisania piórem symulujący efekt pisania stalówką pióra
• Możliwość włączenia/wyłączenia trybu obsługi gestów oraz jednoczesnego pisania przez wielu użytkowników jednocześnie
(zarówno w wykorzystaniem dedykowanych pisaków jak i np. palca)
• Możliwość importu obrazów
• Możliwość zaznaczenia obiektu i jego przeniesienia, zduplikowania czy usunięcia
• Funkcja wyczyszczenia całości strony
• Możliwość podziału obszaru roboczego na części, do maksymalnie 6, każda będzie dedykowana dla oddzielnego użytkownika;
możliwość wyboru innego koloru pisania dla każdego użytkownika – użytkownicy nie ingerują poza swoją część obszaru roboczego
• Wbudowana w aplikację funkcjonalność rozpoznawania pisma odręcznego i przekształcanie go na tekst maszynowy
• Możliwość zapisu notatek do formatów min. PDF i PNG
• Możliwość udostępnienia utworzonych notatek przez email
• Możliwość udostępnienia utworzonych notatek przez wygenerowany kod QR (urządzenia nie muszą działać w tej sieci LAN oraz Wifi)
Głośniki Soundbar do monitorów interaktywnych 9 szt.
• moc całkowita: 60W RMS,
• wejścia: optyczne / HDMI (ARC) / RCA (L/R) / liniowe 3,5mm / port USB,
• bluetooth,
• zasilanie: zasilacz zewnętrzny 20V / 1,5A,
• w zestawie z instrukcja obsługi, zasilacz, pilot z bateriami (2 x AAA), kabel minijack 3,5mm, kabel RCA, kołki rozporowe z wkrętami (2 sztuki).
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32351200-0 - Ekrany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (Ps)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji (Pg)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zam. nie wymaga złożenia
przez Wyk. podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. 7.6. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy
wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507 z późn. zm.).
7.7. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 7.6 SWZ podlegają Wykonawcy:
1) wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w
związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn.
zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań
podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014,
str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w
agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę
lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023
r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.
Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
7.8 Wykluczenie, o którym mowa w pkt 7.6 następuje na okres trwania ww. okoliczności.
7.9 W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 7.6, zamawiający odrzuca ofertę takiego
wykonawcy
7.10 Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 7.6, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie
zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę
pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
7.11 Sposób wykazania braku podstaw wykluczenia wskazano w rozdziale 8 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą uzupełnionych tabel zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wg Załączników Nr od 1.1 do 1.6 do SWZ (odpowiednio dla każdej części) zawierających parametry techniczne oferowanego wyposażenia podpisanych przez Wykonawcę.Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.
1) Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2) Postanowień pkt 1) nie stosuje się:
a) w części w jakiej przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,
b) pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Załączników Nr od 1.1 do 1.6 do SWZ (odpowiednio dla każdej części) zawierających parametry techniczne oferowanego wyposażenia podpisanych przez Wykonawcę.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2) Formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr od 3.1 do 3.6 (dla każdej części odpowiednio) do SWZ. Załącznik Nr od 3.1 do 3.7 (odpowiednio) do SWZ stanowi integralny element oferty i nie podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w przepisach art. 128 ust. 1 ustawy Pzp.4) Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży umowę regulującą współpracę Wykonawców.2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
3. O terminie złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 19.1 SWZ Zamawiający powiadomi Wykonawcę odrębnym pismem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niezależnie od przypadków umożliwiających zmianę umowy wynikającychz przepisów powszechnie obowiązujących, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności a także wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności w przypadku:
1)zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2)w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
3)zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody),
4)wstrzymania realizacji umowy przez zamawiającego na czas przeprowadzenia przez zamawiającego lub podmiot upoważniony kontroli jakości i sposobu realizacji umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
5)wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowane wyposażenie zostało wycofane ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego wyposażenia pod warunkiem, że jego funkcjonalność i jakość nie będzie gorsza niż wyposażenia zaoferowanego w ofercie (zmiana przedmiotu świadczenia oraz wynagrodzenia wykonawcy z zastrzeżeniem, że nie może być ono zmienione na wyższe od umówionego).
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne