BZP: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego polegającego na budowie budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową”
06.06.2025
2025/BZP 00266040/01
"PRO-MEDICA" W EŁKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego polegającego na budowie budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: "PRO-MEDICA" W EŁKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510996861
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Baranki 24
1.4.2.) Miejscowość: Ełk
1.4.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.7.) Numer telefonu: 87 620 95 71
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.elk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promedica.elk.com.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266040
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00260562
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Pakiet 1 - Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych pełniący jednocześnie funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” Znak sprawy 915/2025 stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dokumenty te stanowią podstawę do wykonania robót budowlanych w stosunku, do których nadzór inwestorski będzie pełnił Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2. Zakres obowiązków Wykonawcy oraz sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku Nr 5 do SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowanych przy ich wykonywaniu wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane;
2) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
3) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
4) składanie cotygodniowych raportów przez Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego z postępu robót budowlanych, zaistniałych problemów technicznych i propozycji ich rozwiązania na ręce Zamawiającego. Raport będzie sporządzony i wysłany przez Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: inwestycje@promedica.elk.pl w każdy poniedziałek za poprzedni tydzień;
5) pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego
4. Wykonawca uprawniony jest w szczególności do:
1) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
2) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
5. Wykonawca będzie nadzorował roboty budowlane w takich odstępach czasu, aby była zapewniona ciągłość nadzoru inwestorskiego, nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, nie później niż do 48 godzin od ustalonego sposobu powiadomienia.
6. Wykonawca w cenie przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do uczestniczenia 1 x w roku w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych, w okresie trwania rękojmi za wady i gwarancji, a także przy rozpatrywaniu reklamacji. Okres trwania rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót zgodnie z umową o roboty budowlane.
7. Funkcja inwestora nadzoru budowlanego rozpoczyna się z chwilą dokonania wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie nadzoru nad danymi robotami.
8. Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty finansowe i materialne. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę robót.
Po zmianie:
Pakiet 1 - Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych pełniący jednocześnie funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” Znak sprawy 915/2025 stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dokumenty te stanowią podstawę do wykonania robót budowlanych w stosunku, do których nadzór inwestorski będzie pełnił Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2. Zakres obowiązków Wykonawcy oraz sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku Nr 5 do SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowanych przy ich wykonywaniu wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane;
2) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
3) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
4) składanie cotygodniowych raportów przez Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego z postępu robót budowlanych, zaistniałych problemów technicznych i propozycji ich rozwiązania na ręce Zamawiającego. Raport będzie sporządzony i wysłany przez Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: inwestycje@promedica.elk.pl w każdy poniedziałek za poprzedni tydzień;
5) pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego
4. Wykonawca uprawniony jest w szczególności do:
1) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
2) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
5. Wykonawca będzie nadzorował roboty budowlane w takich odstępach czasu, aby była zapewniona ciągłość nadzoru inwestorskiego, nie rzadziej jednak niż trzy razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, nie później niż do 48 godzin od ustalonego sposobu powiadomienia.
6. Wykonawca w cenie przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do uczestniczenia 1 x w roku w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych, w okresie trwania rękojmi za wady i gwarancji, a także przy rozpatrywaniu reklamacji. Okres trwania rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót zgodnie z umową o roboty budowlane.
7. Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty finansowe i materialne. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę robót.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Pakiet 2 - Inspektor nadzoru robót elektrycznych
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” Znak sprawy 915/2025 stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dokumenty te stanowią podstawę do wykonania robót budowlanych w stosunku, do których nadzór inwestorski będzie pełnił Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2. Zakres obowiązków Wykonawcy oraz sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku Nr 5 do SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowanych przy ich wykonywaniu wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane;
2) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
3) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
4) składanie cotygodniowych raportów przez Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego z postępu robót budowlanych, zaistniałych problemów technicznych i propozycji ich rozwiązania na ręce Zamawiającego. Raport będzie sporządzony i wysłany przez Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: inwestycje@promedica.elk.pl w każdy poniedziałek za poprzedni tydzień;
4. Wykonawca uprawniony jest w szczególności do:
1) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
2) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
5. Wykonawca będzie nadzorował roboty budowlane w takich odstępach czasu, aby była zapewniona ciągłość nadzoru inwestorskiego, nie rzadziej jednak niż trzy razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, nie później niż do 48 godzin od ustalonego sposobu powiadomienia.
6. Wykonawca w cenie przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do uczestniczenia 1 x w roku w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych, w okresie trwania rękojmi za wady i gwarancji, a także przy rozpatrywaniu reklamacji. Okres trwania rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót zgodnie z umową o roboty budowlane.
7. Funkcja inwestora nadzoru budowlanego rozpoczyna się z chwilą dokonania wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie nadzoru nad danymi robotami.
8. Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty finansowe i materialne. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę robót.
Po zmianie:
Pakiet 2 - Inspektor nadzoru robót elektrycznych
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” Znak sprawy 915/2025 stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dokumenty te stanowią podstawę do wykonania robót budowlanych w stosunku, do których nadzór inwestorski będzie pełnił Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2. Zakres obowiązków Wykonawcy oraz sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku Nr 5 do SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowanych przy ich wykonywaniu wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane;
2) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
3) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
4) składanie cotygodniowych raportów przez Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego z postępu robót budowlanych, zaistniałych problemów technicznych i propozycji ich rozwiązania na ręce Zamawiającego. Raport będzie sporządzony i wysłany przez Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: inwestycje@promedica.elk.pl w każdy poniedziałek za poprzedni tydzień;
4. Wykonawca uprawniony jest w szczególności do:
1) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
2) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
5. Wykonawca będzie nadzorował roboty budowlane w takich odstępach czasu, aby była zapewniona ciągłość nadzoru inwestorskiego, nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, nie później niż do 48 godzin od ustalonego sposobu powiadomienia.
6. Wykonawca w cenie przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do uczestniczenia 1 x w roku w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych, w okresie trwania rękojmi za wady i gwarancji, a także przy rozpatrywaniu reklamacji. Okres trwania rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót zgodnie z umową o roboty budowlane.
7. Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty finansowe i materialne. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę robót.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Pakiet 3 - Inspektor nadzoru robót sanitarnych
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” Znak sprawy 915/2025 stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dokumenty te stanowią podstawę do wykonania robót budowlanych w stosunku, do których nadzór inwestorski będzie pełnił Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2. Zakres obowiązków Wykonawcy oraz sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku Nr 5 do SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowanych przy ich wykonywaniu wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane;
2) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
3) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
4) składanie cotygodniowych raportów przez Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego z postępu robót budowlanych, zaistniałych problemów technicznych i propozycji ich rozwiązania na ręce Zamawiającego. Raport będzie sporządzony i wysłany przez Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: inwestycje@promedica.elk.pl w każdy poniedziałek za poprzedni tydzień;
4. Wykonawca uprawniony jest w szczególności do:
1) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
2) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
5. Wykonawca będzie nadzorował roboty budowlane w takich odstępach czasu, aby była zapewniona ciągłość nadzoru inwestorskiego, nie rzadziej jednak niż trzy razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, nie później niż do 48 godzin od ustalonego sposobu powiadomienia.
6. Wykonawca w cenie przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do uczestniczenia 1 x w roku w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych, w okresie trwania rękojmi za wady i gwarancji, a także przy rozpatrywaniu reklamacji. Okres trwania rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót zgodnie z umową o roboty budowlane.
7. Funkcja inwestora nadzoru budowlanego rozpoczyna się z chwilą dokonania wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie nadzoru nad danymi robotami.
8. Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty finansowe i materialne. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę robót.
Po zmianie:
Pakiet 3 - Inspektor nadzoru robót sanitarnych
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” Znak sprawy 915/2025 stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dokumenty te stanowią podstawę do wykonania robót budowlanych w stosunku, do których nadzór inwestorski będzie pełnił Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2. Zakres obowiązków Wykonawcy oraz sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku Nr 5 do SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowanych przy ich wykonywaniu wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane;
2) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
3) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
4) składanie cotygodniowych raportów przez Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego z postępu robót budowlanych, zaistniałych problemów technicznych i propozycji ich rozwiązania na ręce Zamawiającego. Raport będzie sporządzony i wysłany przez Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: inwestycje@promedica.elk.pl w każdy poniedziałek za poprzedni tydzień;
4. Wykonawca uprawniony jest w szczególności do:
1) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
2) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
5. Wykonawca będzie nadzorował roboty budowlane w takich odstępach czasu, aby była zapewniona ciągłość nadzoru inwestorskiego, nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, nie później niż do 48 godzin od ustalonego sposobu powiadomienia.
6. Wykonawca w cenie przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do uczestniczenia 1 x w roku w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych, w okresie trwania rękojmi za wady i gwarancji, a także przy rozpatrywaniu reklamacji. Okres trwania rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót zgodnie z umową o roboty budowlane.
7. Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty finansowe i materialne. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę robót.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Pakiet 4 - Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” Znak sprawy 915/2025 stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dokumenty te stanowią podstawę do wykonania robót budowlanych w stosunku, do których nadzór inwestorski będzie pełnił Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2. Zakres obowiązków Wykonawcy oraz sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku Nr 5 do SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowanych przy ich wykonywaniu wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane;
2) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
3) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
4) składanie cotygodniowych raportów przez Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego z postępu robót budowlanych, zaistniałych problemów technicznych i propozycji ich rozwiązania na ręce Zamawiającego. Raport będzie sporządzony i wysłany przez Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: inwestycje@promedica.elk.pl w każdy poniedziałek za poprzedni tydzień;
4. Wykonawca uprawniony jest w szczególności do:
1) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
2) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
5. Wykonawca będzie nadzorował roboty budowlane w takich odstępach czasu, aby była zapewniona ciągłość nadzoru inwestorskiego, nie rzadziej jednak niż trzy razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, nie później niż do 48 godzin od ustalonego sposobu powiadomienia.
6. Wykonawca w cenie przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do uczestniczenia 1 x w roku w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych, w okresie trwania rękojmi za wady i gwarancji, a także przy rozpatrywaniu reklamacji. Okres trwania rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót zgodnie z umową o roboty budowlane.
7. Funkcja inwestora nadzoru budowlanego rozpoczyna się z chwilą dokonania wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie nadzoru nad danymi robotami.
8. Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty finansowe i materialne. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę robót.
Po zmianie:
Pakiet 4 - Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica’’ w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym” Znak sprawy 915/2025 stanowiącej Załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dokumenty te stanowią podstawę do wykonania robót budowlanych w stosunku, do których nadzór inwestorski będzie pełnił Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
2. Zakres obowiązków Wykonawcy oraz sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku Nr 5 do SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowanych przy ich wykonywaniu wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane;
2) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
3) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
4) składanie cotygodniowych raportów przez Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego z postępu robót budowlanych, zaistniałych problemów technicznych i propozycji ich rozwiązania na ręce Zamawiającego. Raport będzie sporządzony i wysłany przez Wykonawcę drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: inwestycje@promedica.elk.pl w każdy poniedziałek za poprzedni tydzień;
4. Wykonawca uprawniony jest w szczególności do:
1) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
2) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
5. Wykonawca będzie nadzorował roboty budowlane w takich odstępach czasu, aby była zapewniona ciągłość nadzoru inwestorskiego, nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, nie później niż do 48 godzin od ustalonego sposobu powiadomienia.
6. Wykonawca w cenie przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do uczestniczenia 1 x w roku w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych, w okresie trwania rękojmi za wady i gwarancji, a także przy rozpatrywaniu reklamacji. Okres trwania rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót zgodnie z umową o roboty budowlane.
7. Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty finansowe i materialne. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę robót.