BZP: DOSTAWA AKCESORIÓW DO STERYLIZACJI
06.06.2025
2025/BZP 00266350/01
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Im. Prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA AKCESORIÓW DO STERYLIZACJI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Im. Prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271566088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 - go Maja 13-15
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@szpital.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zabrze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA AKCESORIÓW DO STERYLIZACJI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3afb7c25-4aad-46e3-818c-b43637086c23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029504/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 Dostawa akcesoriów do sterylizacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.zabrze3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie: przesyłania pytań do treści SWZ, przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia PŚD, przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia / poprawienia
/ uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, PŚD, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu, przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu, przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych, przesłania odpowiedzi na inne wezwania wynikające z ustawy - Pzp, przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy, przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
12.4.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
12.4.2 komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
12.4.3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
12.4.4 włączona obsługa JavaScript,
12.4.5 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format
plików .pdf,
12.4.6 Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
12.4.7 Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w ofercie złożonej do postępowania przetargowego znak ZP/34/TP2/2025 pn.: „DOSTAWA AKCESORIÓW DO STERYLIZACJI”, jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego
w Katowicach, z siedzibą w Zabrzu, przy ul. 3-go Maja 13-15 (dalej jako: SPSK Zabrze);
Może Pan / Pani skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@szpital.zabrze.pl
Pełna informacja w zakresie klauzuli informacyjnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 im. prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, dla uczestników postępowań o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę znajduje się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/34/TP2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA PAPIERU KREPOWANEGO
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WŁÓKNINY STERYLIZACYJNEJ
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA RĘKAWA FOLIOWO – PAPIEROWEGO
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA RĘKAWA TYVEK DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA TESTÓW BIOLOGICZNYCH
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA TAŚMY KONTROLNEJ, TESTU PASKOWEGO i BOVIE DICK
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA ETYKIETY PRZYLEPNEJ
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WSKAŹNIKA KONTROLI
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA TESTÓW DO PLAZMY
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA TOREBKI POSTERYLIZACYJNEJ
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA NABOI DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ – CZĘŚC 1
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA NABOI DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ – CZĘŚĆ 2
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA FILTRÓW PAPIEROWYCH DO KONTENERÓW STERYLIZACYJNYCH
zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, w szczegółowym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1a do SWZ oraz wzorem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane za podane w pkt. 18.1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Nazwa kryterium
Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy nie dłuższego niż 5 dni roboczych. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu wymiany reklamowanego przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
Termin dostawy:
Liczba punktów:
od 3 do 5 dni roboczych włącznie – 0 pkt
od 1 do 2 dni roboczych włącznie – 1 pkt
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium = (Ro/R max) x 100 x waga
Gdzie:
Ro – ilość punktów oferty badanej
R max – najwyższa ilość punktów spośród ważnych ofert
UWAGA:
Zamawiający wymaga terminu dostawy nie dłuższego niż 5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda terminu dostawy, Zamawiający przyjmie do obliczeń maksymalny termin tj. 5 dni roboczych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wymiany reklamowanego przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający odstępuje od żądania złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, tym samym nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:10.1.1 szczegółowego opisu wszystkich pozycji asortymentowych w zakresie danego zadania (ulotki informacyjne lub broszury lub foldery lub katalogi itp.
w języku polskim) z wyraźnym wskazaniem którego zadania i której pozycji
w zadaniu opis dotyczy. Ulotka winna potwierdzać każdą cechę opisaną
w przedmiocie zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
szczegółowy opis wszystkich pozycji asortymentowych w zakresie danego zadania (ulotki informacyjne lub broszury lub foldery lub katalogi itp.w języku polskim) z wyraźnym wskazaniem którego zadania i której pozycji
w zadaniu opis dotyczy. Ulotka winna potwierdzać każdą cechę opisaną
w przedmiocie zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
I. Oferta oraz oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:1) oferta Wykonawcy – załącznik nr 1, 1a do SWZ
2) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty
oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym w przypadku Wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumentu na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np.: uchwała właściwego organu Wykonawcy. Wykonawca może wskazać dostępność w formie elektronicznej dokumentów pod określonymi, bezpłatnymi adresami internetowymi baz danych w formularzu oferty,
3) pełnomocnictwo
4) oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp – wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ
5) przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt 10 SWZ
6) dokument potwierdzający wpłaty wadium
II. Wykonawca przedłoży oświadczenie w związku z ogólnounijnym zakazem udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych, wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:L.p. Numer zadania Kwota PLN Kwota słownie PLN
1 Zadanie nr 1 430,00 zł czterysta trzydzieści złotych 00/100
2 Zadanie nr 2 180,00 zł sto osiemdziesiąt złotych 00/100
3 Zadanie nr 3 340,00 zł trzysta czterdzieści złotych 00/100
4 Zadanie nr 4 370,00 zł trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100
5 Zadanie nr 5 80,00 zł osiemdziesiąt złotych 00/100
6 Zadanie nr 6 220,00 zł dwieście dwadzieścia złotych 00/100
7 Zadanie nr 7 150,00 zł sto pięćdziesiąt złotych 00/100
8 Zadanie nr 8 100,00 zł sto złotych 00/100
9 Zadanie nr 9 420,00 zł czterysta dwadzieścia złotych 00/100
10 Zadanie nr 10 70,00 zł siedemdziesiąt złotych 00/100
11 Zadanie nr 11 490,00 zł czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100
12 Zadanie nr 12 650,00 zł sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100
13 Zadanie nr 13 15,00 zł piętnaście złotych 00/100
19.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
19.3 Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.8.2. W/w Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich
w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki nie wynika
z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
8.3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
8.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia.
8.5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8.6. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
8.7. Oświadczenia składane przez wykonawców przekazywane są w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej
do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmian postanowień zawartej umowy zostały zawarte w §10 wzoru umowy. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków jakie można wprowadzić w ogłoszeniu Zamawiający informuje, iż pełny zakres zmian postanowień umownych dostępny jest w SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-20 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.zabrze
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-20 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-19
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Nie
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
Część 12 : Tak
Część 13 : Tak