BZP: Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
09.06.2025
2025/BZP 00268290/01
Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-347f9fcf-e866-4e01-8031-6ac8526b1599
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065170/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drów, art. spożywcze.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 4. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl
2. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na numer procedury przetargowej: ZP-271-13/2025.
3. Za datę wpływu oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na platformę Zamawiającego przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiający.pl Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę”. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. Po zapisaniu, plik jest w systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, można go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „usuń”.
2. Wykonawca składa ofertę w formie zaszyfrowanej dlatego też oferty nie są widoczne do momentu odszyfrowania ich przez Zamawiającego.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc lub .docx. lub .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertę należy złożyć w oryginale.
4. Oferta (wszystkie dokumenty wchodzące w skład Oferty) powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (dalej: „podpis elektroniczny”) przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentacji firmy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w Krajowym Rejestrze Sądowym/CEIDG lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub osobę posiadającą stosowne pełnomocnictwo.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-13/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chleb pszenny lub mieszany pszenno – żytni 0,60 kg krojony 2000 szt
Chleb wieloziarnisty 0,50 kg 500 szt
Chleb bezglutenowy 30 szt
Bułka pszenna 0,05 kg 3500 szt
Bułka grahamka 0,05 kg 1000 szt
Drożdżówka wielosmakowa ok. 100 g 70 szt
Pączki z marmoladą ok. 60g 50 szt
Bułka tarta 1 kg 20 kg
Chałka 0,30 kg 15 szt
Ciasto różna rodzaje - np. babka piaskowa,sernik 12 kg
Rogal maślany ok. 60g 50 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleko spożywcze 2% po 1 L 1350 L
Jogurt owocowy poj. 150 g 120 Szt
Jogurt z owsianką/musli poj. 180g 50 Szt
Jogurt pitny bez dodatku cukru poj 250 ml 80 Szt
Jogurt naturalny 150 g 250 Szt
Jogurt naturalny typu greckiego poj 400 g 30 Szt
Serek wiejski poj, 150 g 50 Szt
Kefir 30 L
Śmietana 18% poj. 0,4 L 200 L
Ser topiony bloczek różne rodzaje 100 g 36 Kg
Ser żółty blok 3kg różne rodzaje 36 Kg
Twaróg krajanka półtłusty 500 g 80 Kg
Twaróg sernikowy (typu Hanusi) 6,5% tłuszczu 1 kg 40 Kg
Margaryna mleczna 250 g 20 Kg
Masło extra 82% tłuszczu 200 g 150 Kg
Mleko smakowe w kartoniku 200 ml (różne smaki) 100 Szt
Serek homogenizowany różne samki 150 g 40 Szt
Jogurt naturalny bez laktozy 150g 10 Szt
Mleko bez laktozy 2% poj.1l 6 L
Ser żółty bez laktozy np. gouda plasty 150g 3 Op
Serek homogenizowany baz laktozy np. waniliowy 150g 10 Szt
Śmietanka 18% - 400ml 10 szt
Śmietanka 30% 400 ml 5 Szt
Deser mleczny z ryżem różne smaki 150g 20 Szt
Kaszka manna z wiśniami/jagodami/truskawkami 150g 20 Szt
Batonik twarogowy 100g 40 szt
Skyr jogurt typu islandzkiego różne smaki 140g 20 Szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Schab świeży b/k 120 kg
Karczek wieprzowy b/k 90 kg
Łopatka wieprzowa b/k 280 kg
Kaszanka 20 kg
Szynka wieprzowa gotowana 20 kg
Kiełbasa żywiecka podsuszana 20 kg
Kiełbasa gatunkowa (typu podwawelska) 30 kg
Kiełbasa gatunkowa (typu szynkowa) 20 kg
Kiełbasa gatunkowa (typu zwyczajna) 30 kg
Boczek wędzony b/k 30 kg
Mortadela bez dodatków 10 kg
Smalec kostka 200 g 30 kg
Słonina świeża bez skóry 5 kg
Szynka konserwowa blok 15 kg
Salceson wiejski 12 kg
Polędwica sopocka 15 kg
Szynka śniadaniowa kanapkowa 15 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Porcja rosołowa 250 kg
Udko z kurczaka 200 kg
Filet z piersi kurczaka 200 kg
Pasztet pieczony drobiowy 30 kg
Parówki drobiowe pakowane (typu hot-dogi) 10 kg
Szynka drobiowa (typu filet złocisty) 20 kg
Polędwica drobiowa 20 kg
Kiełbasa drobiowa krakowska podsuszana 10 kg
Salceson drobiowy z warzywami typu drobiowa fantazja 10 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mąka pszenna typ 500 pak po 1 kg 200 kg
Konserwa rybna (filet z makreli w sosie pomidorowym) 300g 200 szt
Kasza manna (grysik) pak. po 1 kg 60 kg
Kasza pęczak pak po 1 kg 40 kg
Kasza jęczmienna pak po 1 kg 60 kg
Ryż paraboliczny 80 kg
Ryż długoziarnisty pak. po 1 kg 50 kg
Makaron pszenny różne kształty (świderek, kolanko ozdobne, gwiazdki, nitka, łazanki itp.) pak po 250 – 500 g 800 szt
Makaron bezglutenowy ( świder, penne) 500g 10 szt
Cukier drobnoziarnisty pak po 1 kg 200 kg
Cukier puder pak po 400g 10 kg
Ogórki konserwowe 900g 150 szt
Dżem słoik 1 kg 10 szt
Dżem porcjowany (mix smaków) 25g 2000 szt
Miód porcjowany 15g 1500 szt
Soczek owocowy w kartoniku z rurką (typu Tymbark) 200 ml 350 szt
Kawa zbożowa (typu Inka) 100 g 200 szt
Kakao w proszku 200g 20 szt
Koncentrat pomidorowy 800g 30 szt
Pomidor w puszce (typu Dowtona) 400 g 20 szt
Pasztet drobiowy 50/100g 1500 szt
Papryka konserwowa 0,9 kg 25 szt
Groszek konserwowy 300g 60 szt
Kukurydza konserwowa 300g 60 szt
Pieczarki konserwowe 0,9 kg 20 szt
Chrzan tarty 200 g 30 szt
Majonez kielecki 5L 10 szt
Olej uniwersalny 0,9L 100 szt
Ocet spirytusowy 10% 0,5 L 30 szt
Sos sojowy 150 ml 6 szt
Sól kamienna jodowana 1 kg 200 kg
Ketchup łagodny 0,425 kg 20 szt
Pieprz prawdziwy mielony 1 kg 4 kg
Papryka mielona ostra 20g 30 szt
Papryka mielona słodka 20g 30 szt
Maggi przyprawa w płynie 1L 80 szt
Bulion warzywny w proszku 10 kg 30 kg
Majeranek 20g 60 szt
Kwasek cytrynowy 20g 30 szt
Liść laurowy 20 g 60 szt
Ziele angielskie 20g 30 szt
Kminek 0,20 g 30 szt
Zioła prowansalskie 20 g 30 szt
Oregano 20 g 30 szt
Tymianek 20 g 30 szt
Curry 20g 20 szt
Sos słodko -kwasny (typu Łowicz) 500 g 20 szt
Sos spaghetti (typu Łowicz) 500g 40 szt
Pasta warzywna różne smaki (typu : Łowicz/Wawrzyniec/Ilovevege) 180g 30 szt
Herbata liściasta 100 g (typu Madras) 15 kg
Ananas w syropie ok 0,5 kg 48 szt
Płatki kukurydziane 1 kg 100 szt
Cynamon 20 g 30 szt
Musy owocowo-warzywne, różne smaki 200g 100 szt
Budyń typu słodka chwila, różne smaki 35 g 200 szt
Kisiel typu słodka chwila, różne smaki 30 g 200 szt
Margaryna śniadaniowa 450 g 30 szt
Fasola Jaś 20 kg
Batonik zbożowy do 150g 50 szt
Batonik typu wafelek do 100g 50 szt
Kotlety sojowe 20 szt
Hummus 15 szt
Fasola drobna 20 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Marchew 300 kg
Pietruszka 200 kg
Seler 200 kg
Cebula 300 kg
Ziemniaki 1000 kg
Koperek 200 szt
Kapusta włoska 70 szt
Kapusta biała 250 kg
Kapusta kiszona 250 kg
Kapusta czerwona 50 kg
Ogórek kiszony 50 kg
Ogórek zielony 10 kg
Buraki 80 kg
Botwina 5 kg
Szczypiorek 30 szt
Rzodkiewka 20 szt
Salata różne rodzaje 70 szt
Pomidory 20 kg
Gruszki 70 kg
Rabarbar 20 kg
Jabłka 300 kg
Pomarańcze 20 kg
Grejpfrut 10 kg
Kalafior mrożony 30 kg
Fasolka szparagowa mrożona 40 kg
Brokuł mrożony 30 kg
Mieszanka kompotowa 150 kg
Por 70 szt
Czosnek 150 szt
Pieczarki 25 kg
Kapusta młoda 250 kg
Truskawki mrożone 200 kg
Truskawki świeże 150 kg
Brzoskwinie 70 kg
Nektarynki 70 kg
Arbuz 150 kg
Ogórek gruntowy 100 kg
Dynia rózne rodzaje 70 kg
Seler naciowy 40 szt
Czereśnie 40 kg
Morele 20 kg
Cukinia 30 kg
Mlode ziemniaki 1000 kg
Papryka czerwona, zółta, zielona 30 kg
Pietruszka natka 150 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
5. Warunki dokonywania zmian w umowach:- na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach, wymienionych w Załączniku 3 do SWZ.