BZP: Zakup serwera bazodanowego wraz z licencjami na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pleszewie.
09.06.2025
2025/BZP 00268748/01
POWIAT PLESZEWSKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup serwera bazodanowego wraz z licencjami na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pleszewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PLESZEWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pleszewie. Wydział Nieruchomości, Inwestycji i Rozwoju.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 627429652
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatpleszewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatpleszewski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup serwera bazodanowego wraz z licencjami na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pleszewie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2933ea8f-c159-434d-a834-24cbfdf75273
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063171/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup serwera bazodanowego wraz z licencjami na potrzeby Wydz. Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Pleszewie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2933ea8f-c159-434d-a834-24cbfdf752733.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Komunikacja z wyłączeniem składania ofert odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze" (Formularze do komunikacji). 3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiatpleszewski.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). 3. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i
zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. 4.Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do
przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). 5. Informacje, oświadczenia lub inne dokumenty, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1). w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności i przekazuje się jako załącznik, lub 2). jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”). 6. Do korzystania z "Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e -Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Pleszewski z siedzibą przy ul. Poznańskiej 79, 63-300 Pleszew, tel. 62 742 96 52. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie
Powiatowym w Pleszewie jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu ogólnego: 62
7429 600 lub pod adresem e-mail: iod@powiatpleszewski.pl. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup serwera bazodanowego wraz z licencjami na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pleszewie, prowadzonym w trybie podstawowym podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dn. 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320), numer sprawy: NR.272.5.2025. Szczegółowe informacje zawarto w załączniku nr 6 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NR.272.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup serwera bazodanowego wraz z licencjami na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Pleszewie. Zakres zadania obejmuje dostawę następujących artykułów: 1). serwer wraz z systemem do zarządzania – 1 szt, 2). moduł komunikacji – 1 szt, 3). dodatkowe oprogramowanie zabezpieczające – 1 szt, 4). zintegrowany system do monitorowania oraz analizy sieci – 1 szt. 2. Dostarczone urządzenia oraz oprogramowania muszą być zgodne z obowiązującymi normami oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa bezpieczeństwa, licencje itp. 3. Dostarczone artykuły muszą być przeznaczone na rynek polski i pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży. 4. Urządzenia i oprogramowania muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od obciążeń i praw ustanowionych na rzecz osób trzecich. 5. Usługi serwisowania i usuwania awarii. 1). Serwer musi być objęty wsparciem technicznym realizowanym przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta na okres 84 miesięcy. 2). Dodatkowe oprogramowanie zabezpieczające musi być objęte rozszerzonym wsparciem serwisowym (technicznym) realizowanym przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta na okres 12 miesięcy. 3). Moduł komunikacji musi być objęty gwarancją na okres 24 miesięcy. 4). Wszelkie naprawy muszą być przeprowadzane przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta w siedzibie Zamawiającego, chyba, że Zamawiający dla danej naprawy zgodzi się na inną formę. 5). czas reakcji wsparcia technicznego: do 24 godzin od momentu zgłoszenia. 4). Zgłoszenia serwisowe przyjmowane w języku polskim w trybie 24x7 przez dedykowany serwisowy moduł internetowy oraz infolinię w języku polskim.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego, wykonawca przedłoży wraz z ofertą: 1). Dla serwera:a). Certyfikat PN – EN ISO 9001 (System Zarządzania Jakością) lub równoważny – dla producenta, w zakresie projektowania, produkcji, rozwoju produktów i rozwiązań informatycznych oraz zarządzania jakością, b). certyfikat PN-EN ISO – 14001:2015 lub dokument równoważny dla producenta, w zakresie stosowania systemu zarządzania środowiskiem, zgodnie z normą, w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży (System Zarządzania Środowiskowego), c). certyfikat PN-EN ISO – 50001: 2011 lub dokument równoważny dla producenta sprzętu, poświadczający, że producent sprzętu posiada system zarządzania energią zmniejszający zużycie energii, wpływu na środowisko (System Zarządzania Energią),
d). certyfikat QC 080000 (System Zarządzania Procesami Produktów Niebezpiecznych) lub równoważny, potwierdzający, że producent wdrożył system zarządzania procesami związanymi z substancjami niebezpiecznymi, e). deklarację CE dla oferowanego modelu serwera potwierdzającą, że przedmiot zamówienia spełnia wymogi dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, f). certyfikat EPEAT na poziomie min. Bronze lub równoważny, potwierdzający, że produkt spełnia wszystkie wymagane kryteria środowiskowe w danej kategorii produktów,
g). oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej), h). certyfikaty jakości i bezpieczeństwa ISO 9001 oraz ISO 27001 lub równoważne wystawione dla autoryzowanego podmiotu serwisującego. 2). Dla oprogramowania zabezpieczającego: a). oświadczanie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu ( zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej), b). certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla autoryzowanego podmiotu serwisującego, c). certyfikat ISO 27001 lub równoważny związany z cyberbezpieczeństwem dla autoryzowanego podmiotu serwisującego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty – jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie /pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki). 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 3 do SWZ).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00 / 100 ). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1). pieniądzu, 2). gwarancjach bankowych, 3). gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunkuwskazanym przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2) – 4), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.