BZP: Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
09.06.2025
2025/BZP 00269204/01
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e2711cd-66e1-4ed3-9d9d-0b9340181a94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093546/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa artkułów żywnościowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e2711cd-66e1-4ed3-9d9d-0b9340181a943.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej. 2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w e-Zamówieniach
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-271-1-36/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Artykuły spożywcze
Lp. Przedmiot zamówienia J.m Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Bazylia op. g 10 70,0
2. Biszkopty op. g 120 500,0
3. Groszek ptysiowy op. g 125 500,0
4. Przyprawa do dań z fasoli op. g 20 15,0
5. Przyprawa do ryb op. g 20 80,0
6. Bita śmietana op. g 60 10,0
7. Mąka razowa op. g 1000 15,0
8. Papryka czerwona mielona ostra op. g 20 50,0
9. Gałka muszkatołowa op. g 10 20,0
10. Tymianek op. g 10 30,0
11. Kasza pęczak op. g 1000 50,0
12. Imbir op. g 15 15,0
13. Słonecznik łuskany op. g 1000 30,0
14. Sezam op. g 1000 50,0
15. Żelatyna op. g 500 15,0
16. Cukier wanilinowy op. g 1000 50,0
17. Soda oczyszczona op. g 1000 10,0
18. Ksylitol op. g 1000 60,0
19. Curry op. g 20 30,0
20. Fasola czerwona w puszce op. g 400 80,0
21. Rodzynki op. g 1000 30,0
22. Kurkuma op. g 20 100,0
23. Czosnek granulowany op. g 1000 20,0
24. Budyń bez cukru op. g 1000 80,0
25. Wafle ryżowe naturalne op. g 130 300,0
26. Budyń z cukrem op. g 60 20,0
27. Chrupki kukurydziane bez dodatków op. g 80 500,0
28. Ciastko biszkoptowe, op. g 30 200,0
29. Chrzan tarty op. g 290 150
30. Cukier op. g 1000 600,0
31. Cukier puder op. g 400 30,0
32. Cynamon op. g 20 200,0
33. Drożdże świeże op. g 100 20,0
34. Drożdże instant op. g 8 200,0
35. Dżem op. g 25 22000,0
36. Galaretka owocowa op. g 75 1000,0
37. Groszek konserwowy op. g 400 350,0
38. Tortilla - placki pszenne op. g 250 350,0
39. Herbata op. g 200 350,0
40. Herbatniki op. g 50 1800,0
41. Kakao op. g 200 50,0
42. Kasza jęczmienna mazurska op. g 1000 850,0
43. Kasza kukurydziana op. g 1000 400,0
44. Kasza manna op. g 1000 500,0
45. Kawa zbożowa op. g 500 15,0
46. Ketchup łagodny op. g 560 250
47. Kisiel bez cukru op. g 1000 250,0
48. Kisiel z cukrem op. g 77 20,0
49. Kminek op. g 15 50
50. Koncentrat pomidorowy op. ml 1000 550,0
51. Kukurydza konserwowa op. g 400 300,0
52. Kwasek cytrynowy op. g 20 500,0
53. Liście laurowe op. g 100 20,0
54. Majeranek op. g 20 50,0
55. Majonez op. g 835 320,00
56. Makaron op. g 1000 1000,0
57. Makaron lasagne op. g 500 30,0
58. Makaron zacierka op. g 250 1200,0
59. Makaron sphagetti op. g 400 30,0
60. Makaron muszelki, kokardki op. g 500 800,0
61. Makaron penne op. g 500 200,0
62. Makaron cannelloni op. g 250 20,0
63. Makaron conchiglioni (muszle duże) op. g 500 12,0
64. Mąka pszenna typ. 500 op. g 1000 1700,0
65. Mąka ziemniaczana op. g 1000 60,0
66. Miód naturalny op. g 25 12000,0
67. Musztarda op. ml 1000 60,0
68. Ocet op. ml 1000 150,0
69. Ogórek konserwowy op. ml 900 300,0
70. Olej roślinny op. ml 1000 1000,0
71. Oregano op. g 10 70,0
72. Papryka mielona słodka op. g 20 300,0
73. Pieprz czarny mielony op. g 20 300,0
74. Płatki owsiane op. g 500 500,0
75. Proszek do pieczenia op. g 36 50,0
76. Przyprawa sypka op. g 1000 400,0
77. Przyprawa w płynie op. ml 1000 500,0
78. Ryż op. g 1000 900,0
79. Sól op. g 1000 400,0
80. Sucharki op. g 290 500,0
81. Ziele angielskie op. g 15 80,0
82. Zioła prowansalskie op. g 10 80,0
83. Bita śmietana spray op. g 250 8,0
84. Musli chrupkie bananowe z kawałkami czekolady i nasionami chia op. g 350 580,0
85. Soczewica czerwona op. g 3000 50,0
86. lubczyk op. g 10 100,0
87. pieprz ziołowy op. g 360 10,0
88. rozmaryn 250g pet op. g 250 10,0
89. siemię lniane 400 g op. g 400 5,0
90. groszek zielony mrożony op. g 450 300,0
91. dżem niskosłodzony op. g 3500 20,0
92. kasza gryczana op. g 1000 15,0
93. makaron gwiazdki op. g 250 50,0
94. makaron ryż op. g 250 450,0
95. przyprawa do kurczaka op. g 1000 10,0
96. makaron pełnoziarnisty op. g 400 10,0
97. mleko w proszku op. g 400 10,0
98. andrut op. g 160 100,0
99. goździki op. g 10 30,0
100. czekolada gorzka op. g 90 50,0
101. przyprawa kebab-gyros op. g 900 10,0
102. Mus owocowy op. g 100 200,0
103. Frytura gastronomiczna op. ml 5000 100,0
104. Makaron bezglutenowy op. g 500 80,0
105. Ryż bezglutenowy op. g 500 80,0
106. Tortilla bezglutenowa op. gg 160 80,0
107. Żurek w torebkach op. g 60 350,0
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Jaja
Lp. Przedmiot zamówienia J. m. Ilość
1. 2. 3. 4.
1. Jaja kurze szt. 30000
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Kleiki, kaszki i zupki
Lp. Przedmiot zamówienia J. m. Ilość
1. 2. 3. 4.
1. Kleik ryżowy szt. 10
2. Deserek owocowy dla dzieci po 4 miesiącu szt. 200
3. Deserek owocowy dla dzieci po 5 miesiącu szt. 80
4. Deserek owocowy dla dzieci po 6 miesiącu szt. 200
5. Deserek owocowy dla dzieci po 8 miesiącu szt. 150
6. Modyfikowane mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia szt. 20
7. Mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu szt. 20
8. Mleko następne dla niemowląt powyżej 1. roku życia sz. 20
9. Kaszka ryżowa szt. 20
10. Kaszka mleczno-ryżowa szt. 30
11. Zupka marchewkowa z ryżem szt. 200
Warzywa z indykiem szt. 180
12. Zupka jarzynowa z kurczakiem szt. 180
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Woda mineralna
Lp. Przedmiot zamówienia J. m. Ilość Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego (*)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Woda mineralna, nienasycona CO2, szt. 3 500 ml 1 500
2. Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt. 5 500 ml 1 500
3. Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt. 200 ml 600
4. Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt. 100 ml 300
5. Woda mineralna, wysokonasycona CO2, szt. 100 ml 300
6. Woda mineralna, nienasycona CO2, szt. 20 000 ml 500
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY, WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ.:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2B do SWZ.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) formularz – asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa – sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. – podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, Formularz nie podlega uzupełnieniu, zawierający wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Formularz nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający dodatkowo zaleca, ale nie wymaga dołączenie formularza w wersji edytowalnej).
2) oświadczenie wymienione w pkt. V.1) SWZ podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.