BZP: Przebudowa boiska piłkarskiego i budowa siłowni plenerowej przy PSP nr 3
10.06.2025
2025/BZP 00270471/01
Gmina Miasta Radomia
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa boiska piłkarskiego i budowa siłowni plenerowej przy PSP nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boiska piłkarskiego i budowa siłowni plenerowej przy PSP nr 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03c33635-e885-4048-9606-388973128498
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00660210/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Rozbudowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Radomiu, ul. Sobieskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11209843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i § 13 SWZ.
Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1120984
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania w przedmiocie określają §9 i § 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowany w § 20 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia określone w § 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: In.III.271.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska piłkarskiego i budowa siłowni plenerowej przy PSP nr 3 w Radomiu w ramach zadania „Modernizacja kortów tenisowych i boiska wielofunkcyjnego przy PSP nr 6, przebudowa boiska piłkarskiego i budowa siłowni plenerowej przy PSP nr 3 i modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy VI LO w Radomiu”.
Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Demontaż następujących elementów:
a) piłkochwyt wysokości 7,0 m ze skuciem stóp fundamentowych – słupy do ponownego montażu,
b) ogrodzenie panelowe placu zabaw wysokości 1,0 m,
c) ogrodzenie stalowe z siatki w ramach z kątownika razem z cokołem betonowym,
d) piłkochwyt stalowy z siatki w ramach z kątownika,
e) wyposażenie placu zabaw kolidujące z rozbudową boiska oraz budową siłowni zewnętrznej,
f) bramki stalowe,
g) nawierzchnię asfaltową boiska ok. 456 m2,
h) krawężniki boiska i bieżni,
i) chodniki i opaskę sali gimnastycznej,
j) słupy oświetleniowe,
k) trybunki jednorzędowe dziewięcioosobowe,
2) Wykonanie n/w robót:
a) przesunięcie krawędzi istniejącej skarpy od strony południowej na odległość około 7,0 m oraz od strony wschodniej o około 17 m.,
b) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne wzdłuż północnej, południowej i wschodniej krawędzi boiska,
c) wyprofilowanie i wyplantowanie płaszczyzny skarp nasypów,
d) nawiezienie humusu i zasianie trawy,
e) wykonanie nowej płyty boiska z nawierzchnią trawiastą z mieszanki traw sportowych- zakres zgodnie z projektem (powiększenie dotychczasowej płyty boiska o ok. 2317,5 m2),
f) montaż nowej nawierzchni z trawy syntetycznej - pas szerokości 2,0 m lub 3,0 m wzdłuż budynku sali gimnastycznej oraz pod wiatami, na podbudowie z kruszywa i warstwie odsączającej,
g) montaż piłkochwytów wysokości 7 m i 5 m,
h) montaż ogrodzenia boiska od strony wschodniej wysokości 120,0 cm panelowe z siatki zgrzewanej ocynkowanej i malowanej proszkowo na kolor zielony wraz z bramą dwuskrzydłową szerokości 3,5 m oraz furtką szer. 1,0 m,
i) montaż wyposażenia boiska:
- dwie nowe bramki do piłki nożnej o wymiarach 7,32 x 2,44 m,
- dwie nowe wiaty stadionowe dla zawodników rezerwowych 12-osobowe wyposażone w siedziska typu „antywandal”, pojedyncze plastikowe z oparciem,
- cztery chorągiewki piłkarskie narożne,
- stojak na rowery jedenastostanowiskowy,
- nowe trybunki dziewięcioosobowe jednorzędowe – 7 kpl. wykonane na wzór istniejących,
- wykonanie chodników z kostki brukowej szarej gr. 6 cm,
- wykonanie zagospodarowania terenu,
- wykonanie nasadzeń - tuja szmaragd kolumnowa – 60 szt.,
- wykonanie oświetlenia boiska,
j) budowa nowej siłowni plenerowej wraz z chodnikiem zapewniającym dojście o wymiarach 34,0 x 6,80 m
k) montaż wyposażenia siłowni plenerowej:
- motyl ściskający + pylon,
- twister + pylon,
- wioślarz + pylon,
- prasa nożna + pylon,
- orbitrek + pylon,
- stoły stacjonarne do tenisa stołowego 2 szt.
- ławka stalowa z oparciem 4 szt.
- kosz stalowy - mocowany na stałe do podłoża 2 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa pielęgnacja boiska
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 500.000,00 (słownie: pięćset tysięcy) złotych, lub że posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 500.000,00 złotych, lub że łącznie z obydwu w/w źródeł (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) dysponuje kwotą min. 500.000,00 złotych.
UWAGA: w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na środki finansowe zgromadzone na jego rachunkach bankowych, pod uwagę brane mogą być również środki zgromadzone na tzw. rachunku VAT.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten:
a) w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej:
- 1 robotę polegającą na wykonaniu lub kompleksowym remoncie boiska piłkarskiego z trawy naturalnej o wartości min. 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy) zł lub
- 1 robotę w zakresie robót ziemnych dla robót drogowych o wartości min. 1.000.000,00 (słownie: jeden milion) zł. lub
- 1 robotę w zakresie zagospodarowania terenu zielonego o wartości min. 1.000.000,00 (słownie: jeden milion) zł.
b) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji n/w osoby:
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej,
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż
3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak
zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, o ile wykonawca wskazał dane
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik
do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty
budowlane zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ – wg wzoru
stanowiącego załącznik do SWZ;
2) Dowody określające czy roboty budowlane o których mowa w ppkt 1, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a
jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SWZ – wg wzoru
stanowiącego załącznik do SWZ,
4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – dokument
wymagany w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w § 7 pkt 1 ppkt 1 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z treścią § 8 SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy i 00/100) złotych. Szczegółowe wymagania zawiera § 11 SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania w przedmiocie określa § 8 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Uregulowania w przedmiocie istotnych zmian umowy zawiera §12 Projektu Umowy (zał. do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1120984
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
- Wykluczeniu z udziału w postępowaniu podlega także Wykonawca, w odniesieniu do którego zachodzą okoliczności określone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,- ze względu na limit znaków nazwa zamówienia wskazana w pkt 2.3 oraz w nagłówku Ogłoszenia, podana została w wersji skróconej. Pełna nazwa zamówienia to:
Przebudowa boiska piłkarskiego i budowa siłowni plenerowej przy PSP nr 3 w ramach zadania: „Modernizacja kortów tenisowych i boiska wielofunkcyjnego przy PSP nr 6, przebudowa boiska piłkarskiego i budowa siłowni plenerowej przy PSP nr 3 i modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy VI LO w Radomiu”