BZP: Zakup samochodu brygadowego ze skrzynią otwartą dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim
10.06.2025
2025/BZP 00272212/01
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LWÓWKU ŚLĄSKIM
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu brygadowego ze skrzynią otwartą dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LWÓWKU ŚLĄSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230826489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756442872
1.5.8.) Numer faksu: 756442872
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdplwowek@zdp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.powiatlwowecki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu brygadowego ze skrzynią otwartą dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a0310ec-f561-42f7-b0a2-a67397f050d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076654/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup samochodu brygadowego ze skrzynią otwartą dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11230963.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1123096
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w rozdziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił w załączniku nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SI.222-10/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu brygadowego ze skrzynią otwartą dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim, spełniającego polskie wymagania, w tym warunki techniczne, wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
- Tempomat
- Silnik o mocy min 130 KM
- System kontroli pasa ruchu
- System rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości
- Przednie czujniki parkowania
- Kamera cofania
- Przednie światła przeciwmgielne
- Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy
- Układ wspomagania kierownicy
- Funkcja ostrzegania o hamowaniu awaryjnym
- Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu
- Komputer pokładowy ( zasięg na paliwie w zbiorniku, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia
prędkość, temperatura zewnętrzna)
- Lusterka boczne – elektrycznie sterowane i podgrzewane
- Poduszka powietrzna – kierowcy
- Przystosowanie do rozruchu w - 20 °C
- System ABS z elektronicznym systemem podziału siły hamowania ( EBD)
- Standardowa przednia oś
- System Auto- Start- Stop
- System kontroli obciążenia pojazdu
- Układ ułatwiający ruszanie pod górę ( HSA)
- Układ wspomagania awaryjnego hamowania ( EBA)
- Wycieraczki – przedniej szyby – automatyczne z czujnikiem deszczu
- Zbiornik paliwa – 70 l i t rów
K O M F O R T
- Dwa uchwyty na kubki w desce rozdzielczej
- Gniazdo zasilania – 2 x 12 V
- Klimatyzacja – z przodu pojazdu,
- Kolumna kierownicy – z regulacją
- Oświetlenie w kabinie
- Schowek podręczny
- Przednie zawieszenie – typowe dla tego typu pojazdów
- Tylne zawieszenie - dowolne
- Wykładzina podłogi – w kabinie – gumowa, łatwa w czyszczeniu
S I E D Z E N I A
- Tapicerka ciemna materiałowa
- Układ foteli przednich 1 + 2 ,
- Regulacja manualna fotela kierowcy
- Podłokietnik wewnętrzny kierowcy,
- Poduszka powietrzna kierowcy
- Pasy bezpieczeństwa - ( wszystkie siedzenia)
Z A B E Z P I E C Z E N I A
- Centralny zamek
- Immobilizer
W Y G L Ą D Z E W N Ę T R Z N Y
- Automatyczne światła i automatyczna zmiana świateł drogowych na mijania
- Czujniki ciśnienia w oponach
- Lusterka boczne
- Obręcze stalowe –16 " x 6 , 5 "
- Reflektory – światła do jazdy dziennej
WYPOSAŻENIE DODATKOWE WERSJI PODWOZIE BRYGADOWE
- Chlapacze – z przodu
- Hak holowniczy z systemem stabilizacji toru jazdy przyczepy oraz z wtyczka do
oświetlania przyczepy
- Koło zapasowe – pełnowymiarowe z zestawem narzędzi
- Lakier orange / biały
- Poduszka powietrzna pasażera
DODATKOWE WYPOSAŻENIE
- Zabudowa: skrzynia otwarta z osłoną kabiny
- Przegląd przedsprzedażny
- Dywaniki gumowe
- Strzała świetlna 15 pkt + 2 strobosy 30 cm, kładziona na dachu kabiny
- Belka led ostrzegawcza na dachu kabiny w kolorze pomarańczowym z napisem
„Służba Drogowa”
- Oklejenie pojazdu pasem folii odblaskowej po obu stronach
pojazdu i z tyłu pojazdu z napisem SŁUŻBA DROGOWA
- Dodatkowe oświetlenie ostrzegawcze w postaci świateł w kolorze
pomarańczowym, 2 z przodu i 2 z tyłu pojazdu.
- Homologacja
- Transport do Zamawiającego
DOKUMENTACJA POJAZDU:
1) książka gwarancyjna,
2) instrukcja obsługi w języku polskim,
3) karta pojazdu,
4) inne wymagane prawem dokumenty pojazdu umożliwiające jego rejestrację aktualne świadectwo homologacji na auto bazowe + homologacja na zabudowę samochodu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - należycie zrealizował co najmniej dwie dostawy samochodu dostawczego z zabudową typu skrzynia otwarta5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zmawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie - wykazu wykonanych dostaw - załącznik nt 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. Wykonawcy składają jedną ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postepowania składa każdy z Wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
b) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
c) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant (pełnomocnik) pozostałych.
Uwaga: warunki, o których mowa w rozdziale V SWZ (warunki uczestnictwa w przetargu) podmioty składające ofertę wspólną jako konsorcjum mogą spełniać łącznie.
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum.
8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.