BZP: Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
11.06.2025
2025/BZP 00272704/01
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312567
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Staszica 4
1.4.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-publ@szpital-stw.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272704
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00242954
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 16) Przed zmianą:
Zadanie nr 16 -Tusze do kserokopiarek - Po gwarancji urządzeń wielofunkcyjnych-(Zamienniki - wszystkie materiały wyprodukowane przez producenta danej drukarki)
Po zmianie:
Zadanie nr 16 -Tusze do kserokopiarek - Po gwarancji urządzeń wielofunkcyjnych-Zamienniki -spełniające zapisy SWZ i UMOWY
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 17) Przed zmianą:
Zadanie nr 17-Tusze do drukarek - Po gwarancji - (Zamienniki - wszystkie materiały wyprodukowane przez producenta danej drukarki)
Po zmianie:
Zadanie nr 17-Tusze do drukarek - Po gwarancji - Zamienniki - spełniające zapisy SWZ i UMOWY
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 19) Przed zmianą:
Zadanie nr 19- Tonery do kserokopiarek/ urządzeń wielofunkcyjnych - Po gwarancji(Zamienniki - wszystkie materiały wyprodukowane przez producenta danej drukarki)
Po zmianie:
Zadanie nr 19- Tonery do kserokopiarek/ urządzeń wielofunkcyjnych - Po gwarancji -Zamienniki - -spełniające zapisy SWZ i UMOWY
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 20) Przed zmianą:
Zadanie nr 20 - Tonery do drukarek- Po gwarancji - (Zamienniki - wszystkie materiały wyprodukowane przez producenta danej drukarki)
Po zmianie:
Zadanie nr 20 - Tonery do drukarek- Po gwarancji - Zamienniki -spełniające zapisy SWZ i UMOWY
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-13 10:00
Po zmianie:
2025-06-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-13 10:30
Po zmianie:
2025-06-18 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-12
Po zmianie:
2025-07-17