BZP: Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
11.06.2025
2025/BZP 00272796/01
POWIAT MIELECKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MIELECKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581442
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wyspiańskiego 6
1.4.2.) Miejscowość: Mielec
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 177800400
1.4.8.) Numer faksu: +48 177800530
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-mielecki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272796
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00252965
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu. Część nr 1 obejmuje: wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianę instalacji centralnego ogrzewania i kotłów gazowych w kotłowni, montaż pomp ciepła, wymianę okien;
2. Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają szczegółowo następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ, zwane dalej Dokumentacją projektową:
- Projekt Budowlany Wykonanie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, montażu pomp ciepła, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw w budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1;
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wykonanie robót budowlanych polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wymianie okien i drzwi, wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw, w budynku I LO w Mielcu oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wykonanie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, montażu pomp ciepła, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw w budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1;
- Audyt przedrozbiórkowy dla projektu Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu.
4. Przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ, mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i podstawowy zakres prac oraz pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi kryterium oceny ofert.
6. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych przebudowy, remontowych, instalacyjnych oraz dociepleniowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 oraz z 2024 r. poz. 878 i 1222). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu. Część nr 1 obejmuje: wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianę instalacji centralnego ogrzewania i kotłów gazowych w kotłowni, montaż pomp ciepła.
2. Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają szczegółowo następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ, zwane dalej Dokumentacją projektową:
- Projekt Budowlany Wykonanie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, montażu pomp ciepła, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw w budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1;
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wykonanie robót budowlanych polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wymianie okien i drzwi, wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw, w budynku I LO w Mielcu oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wykonanie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, montażu pomp ciepła, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw w budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1;
- Audyt przedrozbiórkowy dla projektu Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu.
4. Przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ, mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i podstawowy zakres prac oraz pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi kryterium oceny ofert.
6. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych przebudowy, remontowych, instalacyjnych oraz dociepleniowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 oraz z 2024 r. poz. 878 i 1222). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu. Część nr 2 obejmuje: wykonanie termomodernizacji budynku tj. docieplenie ścian, dachu, zainstalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kW.
2. Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają szczegółowo następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ, zwane dalej Dokumentacją projektową:
- Projekt Budowlany Wykonanie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, montażu pomp ciepła, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw w budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1;
- Projekt Budowlany Wykonanie robót budowlanych wymagających zgłoszenia polegające na wykonaniu remontu obudowy zewnętrznej budynku związane z wymianą okien i drzwi w budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1;
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wykonanie robót budowlanych polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wymianie okien i drzwi, wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw, w budynku I LO w Mielcu oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wykonanie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, montażu pomp ciepła, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw w budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1;
- Audyt przedrozbiórkowy dla projektu Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu,
3. Przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ, mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i podstawowy zakres prac oraz pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych przebudowy, remontowych, instalacyjnych oraz dociepleniowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 oraz z 2024 r. poz. 878 i 1222). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu. Część nr 2 obejmuje: wykonanie termomodernizacji budynku tj. wymianę okien i drzwi zewnętrznych (z wyłączeniem drzwi do kotłowni), docieplenie ścian, dachu, zainstalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kW.
2. Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają szczegółowo następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ, zwane dalej Dokumentacją projektową:
- Projekt Budowlany Wykonanie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, montażu pomp ciepła, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw w budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1;
- Projekt Budowlany Wykonanie robót budowlanych wymagających zgłoszenia polegające na wykonaniu remontu obudowy zewnętrznej budynku związane z wymianą okien i drzwi w budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1;
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wykonanie robót budowlanych polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wymianie okien i drzwi, wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw, w budynku I LO w Mielcu oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wykonanie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku tj. wykonanie remontu pomieszczeń piwnicy, remontu instalacji sanitarnych i elektrycznych w piwnicy, wymianie instalacji co i kotłów gazowych w kotłowni, montażu pomp ciepła, instalowanie na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy do 30 kw w budynku I LO w Mielcu, ul. Jędrusiów 1;
- Audyt przedrozbiórkowy dla projektu Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu,
3. Przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ, mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i podstawowy zakres prac oraz pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie oraz wydłużony okres rękojmi za wady stanowi kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych przebudowy, remontowych, instalacyjnych oraz dociepleniowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 oraz z 2024 r. poz. 878 i 1222). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
65
Po zmianie:
70
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
130
Po zmianie:
170
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamówienie należy realizować od dnia podpisania umowy i wykonać w maksymalnym terminie:
1. W zakresie Część nr 1:
- w zakresie robót instalacyjnych w kotłowni obejmujących montaż kotłów gazowych, pomp ciepła i robót towarzyszących (poz. 2, poz. 4, poz. 3.2 i poz. 3.3 Harmonogramu): do dnia 28 sierpnia 2025 r.
Powyższe określenie terminu wykonania robót datą dzienną uzasadnione jest obiektywną okolicznością. Prace będą realizowane w budynku szkoły w okresie wolnym od zajęć lekcyjnych. Przed rozpoczęciem roku szkolnego w szkole musi być zapewniona ciepła woda oraz możliwość pracy c.o.
- w zakresie pozostałych robót: w terminie do 65 dni od daty podpisania umowy.
2. W zakresie Część nr 2 (roboty podstawowe oraz roboty w ramach prawa opcji w przypadku zlecenia ich realizacji): do 130 dni od dnia podpisania umowy.
2.Zamawiający z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę w przypadkach wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4-5 i pkt 7-8 ustawy pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (podstawy wykluczenia Zamawiający opisuje w SWZ).
3.Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy Działu IX ustawy (art. 505 i nast. ustawy). Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma / miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł / może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia, przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa UZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
4.Terminy wnoszenia odwołania:
4.1.Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w inny sposób;
4.2.Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;
4.3.Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5.4.Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się w terminie:- 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania;- 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;- miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania.
5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
7. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 1320, zwaną w przedmiotowym ogłoszeniu „ustawą”).
Po zmianie:
1. Zamówienie należy realizować od dnia podpisania umowy i wykonać w maksymalnym terminie:
W zakresie Część nr 1:
- w zakresie robót instalacyjnych w kotłowni obejmujących montaż kotłów gazowych, pomp ciepła i robót towarzyszących (poz. 2, poz. 4, poz. 3.2 i poz. 3.3 Harmonogramu): do 52 dni od dnia podpisania umowy.
- w zakresie pozostałych robót: w terminie do 70 dni od daty podpisania umowy.
W zakresie Część nr 2 (roboty podstawowe oraz roboty w ramach prawa opcji w przypadku zlecenia ich realizacji): do 170 dni od dnia podpisania umowy.”
2.Zamawiający z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę w przypadkach wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4-5 i pkt 7-8 ustawy pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (podstawy wykluczenia Zamawiający opisuje w SWZ).
3.Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy Działu IX ustawy (art. 505 i nast. ustawy). Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma / miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł / może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia, przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa UZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
4.Terminy wnoszenia odwołania:
4.1.Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w inny sposób;
4.2.Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;
4.3.Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5.4.Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się w terminie:- 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania;- 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;- miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania.
5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
7. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 1320, zwaną w przedmiotowym ogłoszeniu „ustawą”).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-12 10:00
Po zmianie:
2025-06-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-12 10:30
Po zmianie:
2025-06-18 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-10
Po zmianie:
2025-07-16