BZP: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich województwa świętokrzyskiego w 2025 r. w podziale na zadania częściowe
11.06.2025
2025/BZP 00272903/01
Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich województwa świętokrzyskiego w 2025 r. w podziale na zadania częściowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 347 04 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich województwa świętokrzyskiego w 2025 r. w podziale na zadania częściowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1feebcd-7735-4cf0-9017-b631ebe83937
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044528/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach wojewódzkich w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,201106,95c168f1f128177545f3c2c700189aec.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szdw-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Rozdziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 42.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 3
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie podstawowe w zakresie Zadania nr 1 obejmuje:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 34 000 m 2, zgodnie z wyszczególnieniem w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 100 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 20 m 2,
oraz zamówienie interwencyjne:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 400 m 2,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 50 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
OPCJA:Zamawiający, na podstawie z art. 441 ustawy PZP przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zwiększenia zamówienia w wybranym zakresie wyszczególnionym w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej i Kosztorysie ofertowym:
1) Zadanie nr 1:
zamówienie podstawowe
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 10 000 m 2 (zgodnie
z wyszczególnieniem dróg w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz
z szacunkową powierzchnią w 2025 r.”)
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 100 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 10 m 2
oraz zamówienie interwencyjne
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 400 m 2,
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 50 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
Skorzystanie przez Zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia opcjonalnego, jeśli Zamawiający wyrazi wolę skorzystania
z przysługującego mu prawa opcji.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia, Zlecenie przez zamawiającego prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy.
Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w Kosztorysie ofertowym w kolumnie p.n.: „Zamówienie opcjonalne”.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie podstawowe w zakresie Zadania nr 2 obejmuje:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 65 000 m 2, zgodnie z wyszczególnieniem w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 100 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 20 m 2,
oraz zamówienie interwencyjne:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 400 m 2,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 50 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4. OPCJA:Zamawiający, na podstawie z art. 441 ustawy PZP przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zwiększenia zamówienia w wybranym zakresie wyszczególnionym w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej i Kosztorysie ofertowym:
Zadanie nr 2:
zamówienie podstawowe
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 21 000 m 2 (zgodnie
z wyszczególnieniem dróg w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz
z szacunkową powierzchnią w 2025 r.”)
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 100 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 10 m 2
oraz zamówienie interwencyjne
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 400 m 2,
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 50 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
Skorzystanie przez Zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia opcjonalnego, jeśli Zamawiający wyrazi wolę skorzystania
z przysługującego mu prawa opcji.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia, Zlecenie przez zamawiającego prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy.
Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w Kosztorysie ofertowym w kolumnie p.n.: „Zamówienie opcjonalne”.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie podstawowe obejmuje w zakresie Zadania nr 3:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 39 000 m 2, zgodnie z wyszczególnieniem w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 100 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 20 m 2,
oraz zamówienie interwencyjne:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 400 m 2,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 50 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
OPCJA:Zamawiający, na podstawie z art. 441 ustawy PZP przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zwiększenia zamówienia w wybranym zakresie wyszczególnionym w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej i Kosztorysie ofertowym:
Zadanie nr 3:
zamówienie podstawowe
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 13 000 m 2 (zgodnie
z wyszczególnieniem dróg w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz
z szacunkową powierzchnią w 2025 r.”)
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 100 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 10 m 2
oraz zamówienie interwencyjne
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 400 m 2,
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 50 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
Skorzystanie przez Zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia opcjonalnego, jeśli Zamawiający wyrazi wolę skorzystania
z przysługującego mu prawa opcji.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia, Zlecenie przez zamawiającego prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy.
Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w Kosztorysie ofertowym w kolumnie p.n.: „Zamówienie opcjonalne”.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienia podstawowe obejmuje w zakresie Zadania nr 4:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 46 000 m 2, zgodnie z wyszczególnieniem w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 100 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 20 m 2,
oraz zamówienie interwencyjne:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 400 m 2,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 50 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
OPCJA:Zamawiający, na podstawie z art. 441 ustawy PZP przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zwiększenia zamówienia w wybranym zakresie wyszczególnionym w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej i Kosztorysie ofertowym:
Zadanie nr 4:
zamówienie podstawowe
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 13 000 m 2 (zgodnie
z wyszczególnieniem dróg w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz
z szacunkową powierzchnią w 2025 r.”)
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 100 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 10 m 2
oraz zamówienie interwencyjne
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 400 m 2,
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 50 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
Skorzystanie przez Zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia opcjonalnego, jeśli Zamawiający wyrazi wolę skorzystania
z przysługującego mu prawa opcji.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia, Zlecenie przez zamawiającego prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy.
Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w Kosztorysie ofertowym w kolumnie p.n.: „Zamówienie opcjonalne”.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie podstawowe obejmuje w zakresie Zadania nr 5:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 46 000 m 2, zgodnie z wyszczególnieniem w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 100 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 20 m 2,
oraz zamówienie interwencyjne:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 400 m 2,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 50 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
OPCJA:Zamawiający, na podstawie z art. 441 ustawy PZP przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zwiększenia zamówienia w wybranym zakresie wyszczególnionym w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej i Kosztorysie ofertowym:
Zadanie nr 5:
zamówienie podstawowe
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 19 000 m 2 (zgodnie
z wyszczególnieniem dróg w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz
z szacunkową powierzchnią w 2025 r.”)
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 100 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 10 m 2
oraz zamówienie interwencyjne
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 400 m 2,
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 50 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
Skorzystanie przez Zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia opcjonalnego, jeśli Zamawiający wyrazi wolę skorzystania
z przysługującego mu prawa opcji.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia, Zlecenie przez zamawiającego prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy.
Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w Kosztorysie ofertowym w kolumnie p.n.: „Zamówienie opcjonalne”.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie podstawowe obejmuje w zakresie Zadania nr 6:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 34 000 m 2, zgodnie z wyszczególnieniem w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 100 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 20 m 2,
oraz zamówienie interwencyjne:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 400 m 2,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 50 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
OPCJA:Zamawiający, na podstawie z art. 441 ustawy PZP przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zwiększenia zamówienia w wybranym zakresie wyszczególnionym w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej i Kosztorysie ofertowym:
Zadanie nr 6:
zamówienie podstawowe
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 14 000 m 2 (zgodnie
z wyszczególnieniem dróg w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz
z szacunkową powierzchnią w 2025 r.”)
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 100 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 10 m 2
oraz zamówienie interwencyjne
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 400 m 2,
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 50 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
Skorzystanie przez Zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia opcjonalnego, jeśli Zamawiający wyrazi wolę skorzystania
z przysługującego mu prawa opcji.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia, Zlecenie przez zamawiającego prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy.
Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w Kosztorysie ofertowym w kolumnie p.n.: „Zamówienie opcjonalne”.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie podstawowe obejmuje w zakresie Zadania nr 7:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 31 000 m 2, zgodnie z wyszczególnieniem w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 500 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 20 m 2,
oraz zamówienie interwencyjne:
wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości 400 m 2,
wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w przewidywanej ilości 50 m 2,
wytarcie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
OPCJA:Zamawiający, na podstawie z art. 441 ustawy PZP przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zwiększenia zamówienia w wybranym zakresie wyszczególnionym w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz z szacunkową powierzchnią w 2025 r.” dołączonym do dokumentacji technicznej i Kosztorysie ofertowym:
Zadanie nr 7:
zamówienie podstawowe
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 13 000 m 2 (zgodnie
z wyszczególnieniem dróg w „Wykazie dróg wojewódzkich do poziomego oznakowania wraz
z szacunkową powierzchnią w 2025 r.”)
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 100 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 10 m 2
oraz zamówienie interwencyjne
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w łącznej ilości 400 m 2,
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości 50 m 2,
- ścieranie istniejącego oznakowania w przewidywanej ilości 150 m 2.
Skorzystanie przez Zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia opcjonalnego, jeśli Zamawiający wyrazi wolę skorzystania
z przysługującego mu prawa opcji.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego będzie się odbywać na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia, Zlecenie przez zamawiającego prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy.
Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w Kosztorysie ofertowym w kolumnie p.n.: „Zamówienie opcjonalne”.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lubzawodowej:
a) Doświadczenie zawodowe - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał należycie (zakończył) następujące rodzaje robót:
- w przypadku złożenia oferty na jedno zadanie:
zrealizował umowę - wykonał malowanie poziome cienkowarstwowe w ilości łącznej co najmniej
20 000 m2 na drogach publicznych;
- w przypadku złożenia oferty na dwa zadania:
zrealizował umowę - wykonał malowanie poziome cienkowarstwowe w ilości łącznej co najmniej
40 000 m2 na drogach publicznych;
- w przypadku złożenia oferty na trzy zadania:
zrealizował umowę - wykonał malowanie poziome cienkowarstwowe w ilości łącznej co najmniej
60 000 m2 na drogach publicznych;
Spełnienie tego warunku umożliwia Wykonawcy złożenie ofert na dowolną ilość zadań, jednak nie więcej niż 3.
b) Potencjał techniczny - Wykonawca musi wykazać, że posiada lub będzie miał zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna, umowę wstępną lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia tj:
- w przypadku złożenia oferty na jedno zadanie:
• malowarka do przejść dla pieszych – min. 1 szt.;
• pojazd z przyczepą sygnalizacyjną (oznakowanie pulsacyjne) – min. 1 szt.
• malowarka do oznakowania poziomego segregacyjnego – min. 1 szt.
- w przypadku złożenia oferty na dwa zadania:
• malowarka do przejść dla pieszych – min. 2 szt.;
• pojazd z przyczepą sygnalizacyjną (oznakowanie pulsacyjne) – min. 2 szt.
• malowarka do oznakowania poziomego segregacyjnego – min. 2 szt.
- w przypadku złożenia oferty na trzy zadania:
• malowarka do przejść dla pieszych – min. 3 szt.;
• pojazd z przyczepą sygnalizacyjną (oznakowanie pulsacyjne) – min. 3 szt.
• malowarka do oznakowania poziomego segregacyjnego – min. 3 szt.
Niedopuszczalne jest wskazanie tego samego sprzętu do realizacji trzech zadań jednocześnie.
Na każde zadanie Zamawiający wymaga innego sprzętu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki
dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik
nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Wykaz sprzętu (urządzeń technicznych) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załącznik nr 5a do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i sporządzone w postaci elektronicznej..2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni do oferty przedłożyć Załącznik nr 9 do SWZ – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został wskazany w Załączniku nr 6 - Wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szdw-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodziktórakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego