BZP: (ZSP3-S.271.3.25) Dostawa i montaż wyposażenia sali komputerowej oraz sprzętów multimedialnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
11.06.2025
2025/BZP 00273678/01
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 3
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(ZSP3-S.271.3.25) Dostawa i montaż wyposażenia sali komputerowej oraz sprzętów multimedialnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 3
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240130142
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 64
1.4.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-603
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp3tg.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3tg.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273678
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00255356
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie – w kalkulacji ceny (załącznik nr 1a do SWZ) nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne wobec wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. W takim przypadku Wykonawca może złożyć wraz z ofertą karty techniczne lub inne dokumenty w języku polskim potwierdzające, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie – w kalkulacji ceny (załącznik nr 1a do SWZ) rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ i jej załącznikach.
Po zmianie:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył następujące przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy Pzp:
- wydruk ze strony https://www.videocardbenchmark.net potwierdzający uzyskanie min. 19000 punktów dla dwóch kart graficznych w teście Passmark – Average G3D Mark
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowego środka dowodowego lub przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2) Kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie – w kalkulacji ceny (załącznik nr 1a do SWZ) nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne wobec wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. W takim przypadku Wykonawca może złożyć wraz z ofertą karty techniczne lub inne dokumenty w języku polskim potwierdzające, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie – w kalkulacji ceny (załącznik nr 1a do SWZ) rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ i jej załącznikach.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Wydruk ze strony https://www.videocardbenchmark.net potwierdzający uzyskanie min. 19000 punktów dla dwóch kart graficznych w teście Passmark – Average G3D Mark
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w rozdziale 20 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2)Pełnomocnictwo/ctwa ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
3) Kalkulacja wyceny, stanowiąca załącznik nr 1a do SWZ
Kalkulacja wyceny stanowi odrębny plik w formie załącznika do formularza oferty i tak jak oferta winna zostać przygotowana jako elektroniczny dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) złożenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej),
3) złożenia kopii zawartej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Wykonawcy (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Wysokość sumy ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy.
4) złożenia innych oświadczeń lub dokumentów, które wynikają z projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Po zmianie:
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w rozdziale 20 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2) Pełnomocnictwo/ctwa ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
3) Kalkulacja wyceny, stanowiąca załącznik nr 1a do SWZ
Kalkulacja wyceny stanowi odrębny plik w formie załącznika do formularza oferty i tak jak oferta winna zostać przygotowana jako elektroniczny dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Wydruk ze strony https://www.videocardbenchmark.net potwierdzający uzyskanie min. 19000 punktów dla dwóch kart graficznych w teście Passmark – Average G3D Mark.
3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) złożenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej),
3) złożenia kopii zawartej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Wykonawcy (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Wysokość sumy ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy.
4) złożenia innych oświadczeń lub dokumentów, które wynikają z projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-13 10:00
Po zmianie:
2025-06-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-13 10:30
Po zmianie:
2025-06-17 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-11
Po zmianie:
2025-07-16