BZP: Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb PZPW w Rzeszowie częściowo w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”
11.06.2025
2025/BZP 00274302/01
PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb PZPW w Rzeszowie częściowo w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzpw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb PZPW w Rzeszowie częściowo w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a94c4b4d-6c57-41bd-bfe1-647933f59704
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056885/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa wody i napojów dla PZPW w Rz-wie na 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o o którym mowa w art. 125 ustawy p.z.p. składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
4. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
5. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
6. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
1) Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
2) Google Chrome
3) Mozilla Firefox
4) Opera
7. Pozostałe wymagania techniczne:
1) dostęp do sieci internet;
2) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
3) włączona obsługa JavaScript;
4) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
5) zainstalowany Acrobat Reader;
6) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
8. W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
1) dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
2) dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
3) dla Windows 8: Internet Explorer 11
4) dla Windows 10: Internet Explorer 11
9. Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
1) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
2) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
3) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
4) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
10. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
11. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty,
dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.2.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 7 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,
Część 1 - Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał odpowiednią datę ważności do spożycia nieprzekraczającą dopuszczalnego okresu przechowywania.
3. Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny zapewniać jego trwałość i bezpieczeństwo, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Opakowania musza spełniać wymagania w zakresie materiałów z których zostały wykonane, a także musza być zgodne z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska tj. z wymaganiami dotyczącymi recyklingu lub biodegradowalności.
4. Etykiety na opakowaniach muszą być oznakowane zgodnie z przepisami prawa żywnościowego tzn. muszą posiadać:
- wykaz składników
- termin przydatności do spożycia
- nazwę producenta, adres
- warunki przechowywania
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązujący prawem.
5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności. Napoje powinny spełniać wymagania dotyczące poziomu substancji chemicznych, takich jak barwniki, konserwanty czy słodziki.
6. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
8. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 7 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,
Część 2 - Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał odpowiednią datę ważności do spożycia nieprzekraczającą dopuszczalnego okresu przechowywania.
3. Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny zapewniać jego trwałość i bezpieczeństwo, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Opakowania musza spełniać wymagania w zakresie materiałów z których zostały wykonane, a także musza być zgodne z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska tj. z wymaganiami dotyczącymi recyklingu lub biodegradowalności.
4. Etykiety na opakowaniach muszą być oznakowane zgodnie z przepisami prawa żywnościowego tzn. muszą posiadać:
- wykaz składników
- termin przydatności do spożycia
- nazwę producenta, adres
- warunki przechowywania
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązujący prawem.
5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności. Napoje powinny spełniać wymagania dotyczące poziomu substancji chemicznych, takich jak barwniki, konserwanty czy słodziki.
6. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
8. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 7 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,
Część 3 - Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 5
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał odpowiednią datę ważności do spożycia nieprzekraczającą dopuszczalnego okresu przechowywania.
3. Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny zapewniać jego trwałość i bezpieczeństwo, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Opakowania musza spełniać wymagania w zakresie materiałów z których zostały wykonane, a także musza być zgodne z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska tj. z wymaganiami dotyczącymi recyklingu lub biodegradowalności.
4. Etykiety na opakowaniach muszą być oznakowane zgodnie z przepisami prawa żywnościowego tzn. muszą posiadać:
- wykaz składników
- termin przydatności do spożycia
- nazwę producenta, adres
- warunki przechowywania
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązujący prawem.
5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności. Napoje powinny spełniać wymagania dotyczące poziomu substancji chemicznych, takich jak barwniki, konserwanty czy słodziki.
6. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
8. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 7 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,
Część 4 - Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do PZPW w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał odpowiednią datę ważności do spożycia nieprzekraczającą dopuszczalnego okresu przechowywania.
3. Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny zapewniać jego trwałość i bezpieczeństwo, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Opakowania musza spełniać wymagania w zakresie materiałów z których zostały wykonane, a także musza być zgodne z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska tj. z wymaganiami dotyczącymi recyklingu lub biodegradowalności.
4. Etykiety na opakowaniach muszą być oznakowane zgodnie z przepisami prawa żywnościowego tzn. muszą posiadać:
- wykaz składników
- termin przydatności do spożycia
- nazwę producenta, adres
- warunki przechowywania
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązujący prawem.
5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności. Napoje powinny spełniać wymagania dotyczące poziomu substancji chemicznych, takich jak barwniki, konserwanty czy słodziki.
6. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
8. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 7 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,
Część 5 - Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał odpowiednią datę ważności do spożycia nieprzekraczającą dopuszczalnego okresu przechowywania.
3. Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny zapewniać jego trwałość i bezpieczeństwo, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Opakowania musza spełniać wymagania w zakresie materiałów z których zostały wykonane, a także musza być zgodne z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska tj. z wymaganiami dotyczącymi recyklingu lub biodegradowalności.
4. Etykiety na opakowaniach muszą być oznakowane zgodnie z przepisami prawa żywnościowego tzn. muszą posiadać:
- wykaz składników
- termin przydatności do spożycia
- nazwę producenta, adres
- warunki przechowywania
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązujący prawem.
5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności. Napoje powinny spełniać wymagania dotyczące poziomu substancji chemicznych, takich jak barwniki, konserwanty czy słodziki.
6. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
8. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 7 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,
Część 6 - Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał odpowiednią datę ważności do spożycia nieprzekraczającą dopuszczalnego okresu przechowywania.
3. Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny zapewniać jego trwałość i bezpieczeństwo, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Opakowania musza spełniać wymagania w zakresie materiałów z których zostały wykonane, a także musza być zgodne z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska tj. z wymaganiami dotyczącymi recyklingu lub biodegradowalności.
4. Etykiety na opakowaniach muszą być oznakowane zgodnie z przepisami prawa żywnościowego tzn. muszą posiadać:
- wykaz składników
- termin przydatności do spożycia
- nazwę producenta, adres
- warunki przechowywania
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązujący prawem.
5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności. Napoje powinny spełniać wymagania dotyczące poziomu substancji chemicznych, takich jak barwniki, konserwanty czy słodziki.
6. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
8. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 7 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,
Część 7 - Sukcesywna dostawa wód i napojów dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 5
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał odpowiednią datę ważności do spożycia nieprzekraczającą dopuszczalnego okresu przechowywania.
3. Opakowania stosownie do charakteru przedmiotu dostawy powinny zapewniać jego trwałość i bezpieczeństwo, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. Opakowania musza spełniać wymagania w zakresie materiałów z których zostały wykonane, a także musza być zgodne z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska tj. z wymaganiami dotyczącymi recyklingu lub biodegradowalności.
4. Etykiety na opakowaniach muszą być oznakowane zgodnie z przepisami prawa żywnościowego tzn. muszą posiadać:
- wykaz składników
- termin przydatności do spożycia
- nazwę producenta, adres
- warunki przechowywania
oraz pozostałe informacje zgodnie z aktualnie obowiązujący prawem.
5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności. Napoje powinny spełniać wymagania dotyczące poziomu substancji chemicznych, takich jak barwniki, konserwanty czy słodziki.
6. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
8. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne