BZP: Dostawy odczynników chemicznych, substancji recepturowych i utensyliów aptecznych na okres 12 miesięcy
12.06.2025
2025/BZP 00276289/01
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy odczynników chemicznych, substancji recepturowych i utensyliów aptecznych na okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.2.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090538318
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 5
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-681
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 261 417 001; 261 417 449
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.sierek@10wsk.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276289
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00275756
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz min. 2 dostaw (załącznik nr 2. do SWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 9.2 ppkt. 1 SWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto:
-dla zadania nr 1: min. 19 400,00 zł
-dla zadania nr 2: min. 15 400,00 zł
-dla zadania nr 3 : min. 10 200,00 zł
-dla zadania nr 4: min. 15 600,00 zł
-dla zadania nr 5: min. 2 300,00 zł
-dla zadania nr 6 : min. 2 200,00 zł
-dla zadania nr 7: min. 3 100,00 zł
-dla zadania nr 8: min. 3 500,00 zł
-dla zadania nr 9: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 10: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 11: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 12: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 13: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 14: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 15: min. 2 000,00 zł
-dla zadania nr 16: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 17: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 18: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 19: min. 2 100,00 zł
-dla zadania nr 20: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 21: min 49 500,001 zł
-dla zadania nr 22: min 1 200,00 zł
-dla zadania nr 23: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 24: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 25: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 26: min. 12 500,001 zł
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę
Koncesja GIF na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego- dotyczy zadania nr 26-30
Po zmianie:
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz min. 2 dostaw (załącznik nr 2. do SWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 9.2 ppkt. 1 SWZ, z jednoczesnym wskazaniem, którego zadania te dokumenty dotyczą, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto:
-dla zadania nr 1: min. 11 000,00 zł
-dla zadania nr 2: min. 17 000,00 zł
-dla zadania nr 3 : min. 7 000,00 zł
-dla zadania nr 4: min. 12 000,00 zł
-dla zadania nr 5: min. 2 000,00 zł
-dla zadania nr 6 : min. 1 500,00 zł
-dla zadania nr 7: min. 6 000,00 zł
-dla zadania nr 8: min. 3 500,00 zł
-dla zadania nr 9: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 10: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 11: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 12:Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 13: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 14: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 15: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 16: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 17: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 18: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 19: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 20: min. 4 500,00 zł
-dla zadania nr 21: min. 2 000,00 zł
-dla zadania nr 22: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 23: min. 47 000,00 zł
-dla zadania nr 24: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 25: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 26: min. 67 000,00 zł
-dla zadania nr 27: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 28: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 29: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 30: Zamawiający nie stawia warunku
-dla zadania nr 31: min. 12 000,00 zł
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę
Koncesja GIF na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego- dotyczy zadania nr 26-30