BZP: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
12.06.2025
2025/BZP 00276398/01
Gmina Miasta Gdańska
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58/ 323 61 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d65a5df3-353f-4672-b1e8-6017a1521276
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umg-ezamawiajacy.gdansk.gda.pl/pn/UMG/demand/208685/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umg-ezamawiajacy.gdansk.gda.pl/pn/UMG/demand/208685/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy eZamawiający.
2. Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za
pośrednictwem Platformy, poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
3. W przypadkach uniemożliwiających komunikację Zamawiającego i Wykonawcy za pośrednictwem Platformy (np. na skutek awarii),
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: izabela.ciechowskakarczewska@
gdansk.gda.pl (nie dotyczy składania ofert).
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
5. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 10 Rozdziału SWZ;
5.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Miasta Gdańska- Urząd
Miejski w Gdańsku; https://umg-ezamawiajacy.gdansk.gda.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl .
5.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl ,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany przez Wykonawcę podczas rejestracji konta na Platformie będzie adresem, na który przesyłana będzie wszelka korespondencja kierowana do Wykonawcy w trakcie postępowania.
5.3. Rejestracja konta następuje poprzez:
5.3.1. kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
5.3.2. jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
5.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez
kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za
pośrednictwem Platformy Zakupowej przez:
6.1. Akcję „Zadaj pytanie” (przed przystąpieniem do postępowania). W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika
lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy tj.
Nazwę i adres e-mail, temat oraz treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym
z obrazka Wykonawca klika akcję POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat
systemowy "Pytanie wysłane".
6.2. Kafel „Wiadomości” (po przystąpieniu do postępowania) dostępny w postępowaniu. W celu wysłania wiadomości do
Zamawiającego klika na akcję „Utwórz nową wiadomość” wypełnia temat oraz treść/przedmiot pytania, a następnie klika akcję
„Wyślij”.
7. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy eZamawiający, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia
dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl .
Ze względu na ograniczona liczbę znaków Zamawiający odsyła Wykonawców do Rozdziału 7 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję jak niżej:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Gdańska- Prezydent Miasta, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803
Gdańsk, z którym można kontaktować się także poprzez adres e-mail: umg@gdansk.gda.pl; telefonicznie pod nr 48 58 52 44 500;
ePUAP /UMGDA/SkrytkaESP;
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy przy użyciu kanałów komunikacji podanych wyżej w punkcie 1 oraz
dodatkowo na adres e-mail: iod@gdansk.gda.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania;
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
4.1. ustawa z dnia 11 września 2019 roku- Prawo zamówień publicznych
4.2. ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
4.3. ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
4.4. art. 6 pkt 1 lit. c RODO.
Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, tj. do wykonania zadania w
interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.
Ciąg dalszy zapisów dotyczących klauzuli informacyjnej RODO znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia (terenów, obiektów, urządzeń, mienia ruchomego) w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Gdańsku (Zamawiający) w systemie całodobowym, polegających na:
1) bezpośredniej ochronie fizycznej,
2) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych Zamawiającego,
3) monitorowanie obrazów z lokalnych systemów telewizji obiektowej (CCTV),
4) ochronie doraźnej przez samochodowe Grupy Interwencyjne Wykonawcy,
5) realizacji usług portierskich.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w Rozdziale 2 pkt. III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - posiadanie certyfikatu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważnego w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia:
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowaną w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydaną na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 roku (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej dwie usługi (rozumiane jako oddzielne umowy) polegające na co najmniej bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej (w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1225), o powierzchni użytkowej minimum 2 500 m2 jednego bądź kilku budynków łącznie dla każdej z usług, przy czym każda usługa była świadczona całodobowo przez nieprzerwany okres co najmniej 12 miesięcy*.
* Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wykaże nadal wykonywane (niezakończone) zamówienie, Zamawiający wymaga, aby to zamówienie było wykonywane przez okres co najmniej 12 miesięcy przed dniem upływu terminu składania ofert oraz spełniało pozostałe wymagania,
oraz
1.4.2. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował całodobowym centrum monitorowania i nadzoru video i kierowania ochroną,
oraz
1.4.3. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował łącznie:
- minimum sześcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku pracownika ochrony fizycznej posiadającymi minimum 12 miesięczne doświadczenie w pracy na tym stanowisku oraz wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia – Dz.U. z 2021 r., poz. 1995);
- minimum dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku pracownika nadzoru i kontroli zamówienia, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia – Dz.U. z 2021 r., poz. 1995).*
* osoba wskazana do pełnienia funkcji pracownika nadzoru i kontroli zamówienia nie może jednocześnie pełnić obowiązków osób zatrudnianych na stanowiskach ochrony bezpośredniej w obiekcie zajmowanym przez Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Gdańsku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa:
a) aktualnej koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku,
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wg załączonego wzoru- załącznik nr 1 do SWZ.
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do SWZ.
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załączonego wzoru- załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.2. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych: a) Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, za wyjątkiem przypadku gdy Wykonawca ubiega się o uzyskanie punktów w kryterium JAKOŚĆ. W takim przypadku, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć certyfikat zintegrowanego systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami norm ISO: 9001:2015 wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę (lub równoważny) w zakresie świadczenia usług ochrony, b) Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowego środka dowodowego, pomimo deklaracji jego posiadania w formularzu ofertowym, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia i nie przyzna punktów w kryterium JAKOŚĆ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda złożenia
wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów podając numer NIP lub KRS, a w przypadku podmiotów zagranicznych- również adres dostępowy do tego
rejestru.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 117 ustawy Pzp):1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
1.4. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.4.1. warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1.2. SWZ, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymaganą koncesję do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje tę część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania opisanych uprawnień,
1.4.2. warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.4. ppkt. 1.4.1. SWZ zostanie spełniony jeżeli wymagane doświadczenie będzie posiadał Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, który będzie realizował tę część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania opisanego doświadczenia tj. zadań dotyczących usługi ochrony osób i mienia - wykonanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej, ochrony doraźnej poprzez samochodowe Grupy Interwencyjne oraz realizację usług portierskich, gdyż jest to uzasadnione charakterem zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia różnych Wykonawców w celu wykazania wymaganej liczby usług,
1.4.3. warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.4. ppkt. 1.4.2. SWZ mogą wykazać łączne spełnianie warunku udziału w postępowaniu,
1.4.4. warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.4. 1.4.3. SWZ mogą wykazać łączne spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
1.4.5. brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdz. 4 SWZ musi wykazać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni Wykonawcy- wg załączonego wzoru - załącznik nr 1A do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zostały przewidziane i opisane w dokumentach zamówienia, w Rozdziale 19 SWZ - wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy