BZP: Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie biletów
12.06.2025
2025/BZP 00276643/01
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2025/2026 na podstawie biletów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310232489
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Kościuszki 7 lokal 1
1.4.2.) Miejscowość: Kleczew
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-540
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.7.) Numer telefonu: 63 2700980
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@edukacja.kleczew.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.edukacja.kleczew.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276643
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00270624
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Informacja o zmianie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia
Działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, Zamawiający zmienia treść SWZ.
I Zamawiający zmienia treść SWZ we wskazanym w niniejszej informacji zakresie, ze względu na oczywistą omyłkę w dokumentacji SWZ dostrzeżoną po publikacji ogłoszenia, tj w załączniku nr 1 do SWZ (Liczba uczniów objętych dowozem z poszczególnych miejscowości oraz harmonogram tras), w części dotyczącej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Budzisławiu Kościelnym uwzględniono następujące zmiany, tj.:(str. 4 załącznika) dokonano aktualizacji na odwozach, która dotyczy zamiany autobusu I z autobusem II - godz. 13.00. (str. 4 załącznika) wskazano podział na kl. IV-VI przy odwozach o godz. 13.50 a liczba uczniów dotyczyła kl. IV-VIII, dokonano aktualizacji podziału liczby uczniów na odwozach z uwzględnieniem faktycznej liczby kl. IV-VI - I autobus i II autobus - godz. 13.50.(str. 4 załącznika) II autobus – godz. 13.50 (51 dzieci/uczniów) oraz: (str. 5 załącznika) II autobus – godz. 14.40 (51 dzieci/uczniów). Tym samym liczba odwożonych uczniów byłaby o 51 osób wyższa niż liczba dzieci dowożonych. Niezbędne było usunięcie wskazanej nieprawidłowości i zmiana dokumentacji zamówienia we wskazanym zakresie.(str. 5 załącznika) wskazano podział na kl. IV-VIII przy odwozach o godz. 14.40, dokonano aktualizacji podziału liczby uczniów na odwozach z uwzględnieniem faktycznej liczby kl. VII-VIII. (str. 5 załącznika) wskazano podział na kl. VIII przy odwozach o godz. 15.30, dokonano aktualizacji podziału liczby uczniów na odwozach na kl. VII-VIII, nie wykazując liczby odwożonych uczniów (I autobus, II autobus) uwzględniając potencjalną łączną liczbę uczniów odwożonych na trasie.
II Zamawiający zmienia Załącznik nr 1 do SWZ w zakresie str.4 i str. 5 – liczby odwożonych dzieci/uczniów z poszczególnych miejscowości oraz harmonogram tras – zgodnie z brzmieniem stanowiącym załącznik do niniejszej Informacji zaktualizowany załącznik nr 1 do SWZ w brzmieniu z dnia 12.06.2025 r.
III W związku z datą wykrycia omyłki oraz czasem pozostałym do upływu terminu składnia ofert Zamawiający odstępuje od przedłużania terminu na składanie ofert (art. 286 ust. 3 a contrario)
IV Powyższe zmiany wprowadzone do Załącznika nr 1 stanowią integralną część SWZ i są wiążące dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pozostałe zapisy SWZ pozostają bez zmian. Zamawiający na zasadzie art. 286 pkt 9 ustawy Pzp zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie, o którym mowa w art. 267 ust. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją art. 287 pkt 7 ustawy Pzp niniejsza zmiana SWZ zostaje udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający informuje jednocześnie, że dokonuje aktualizacji wzorów Załącznika nr 1.
Załącznik nr 1 zaktualizowany na dzień 12.06.2025 r. zostanie opublikowany na stronie prowadzonego postępowania.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, Zamawiający zmienia treść SWZ.
I Zamawiający zmienia treść SWZ we wskazanym w niniejszej informacji zakresie, ze względu na oczywistą omyłkę w dokumentacji SWZ dostrzeżoną po publikacji ogłoszenia, tj w załączniku nr 1 do SWZ (Liczba uczniów objętych dowozem z poszczególnych miejscowości oraz harmonogram tras), w części dotyczącej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Budzisławiu Kościelnym uwzględniono następujące zmiany, tj.:(str. 4 załącznika) dokonano aktualizacji na odwozach, która dotyczy zamiany autobusu I z autobusem II - godz. 13.00. (str. 4 załącznika) wskazano podział na kl. IV-VI przy odwozach o godz. 13.50 a liczba uczniów dotyczyła kl. IV-VIII, dokonano aktualizacji podziału liczby uczniów na odwozach z uwzględnieniem faktycznej liczby kl. IV-VI - I autobus i II autobus - godz. 13.50.(str. 4 załącznika) II autobus – godz. 13.50 (51 dzieci/uczniów) oraz: (str. 5 załącznika) II autobus – godz. 14.40 (51 dzieci/uczniów). Tym samym liczba odwożonych uczniów byłaby o 51 osób wyższa niż liczba dzieci dowożonych. Niezbędne było usunięcie wskazanej nieprawidłowości i zmiana dokumentacji zamówienia we wskazanym zakresie.(str. 5 załącznika) wskazano podział na kl. IV-VIII przy odwozach o godz. 14.40, dokonano aktualizacji podziału liczby uczniów na odwozach z uwzględnieniem faktycznej liczby kl. VII-VIII. (str. 5 załącznika) wskazano podział na kl. VIII przy odwozach o godz. 15.30, dokonano aktualizacji podziału liczby uczniów na odwozach na kl. VII-VIII, nie wykazując liczby odwożonych uczniów (I autobus, II autobus) uwzględniając potencjalną łączną liczbę uczniów odwożonych na trasie.
II Zamawiający zmienia Załącznik nr 1 do SWZ w zakresie str.4 i str. 5 – liczby odwożonych dzieci/uczniów z poszczególnych miejscowości oraz harmonogram tras – zgodnie z brzmieniem stanowiącym załącznik do niniejszej Informacji zaktualizowany załącznik nr 1 do SWZ w brzmieniu z dnia 12.06.2025 r.
III W związku z datą wykrycia omyłki oraz czasem pozostałym do upływu terminu składnia ofert Zamawiający odstępuje od przedłużania terminu na składanie ofert (art. 286 ust. 3 a contrario)
IV Powyższe zmiany wprowadzone do Załącznika nr 1 stanowią integralną część SWZ i są wiążące dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pozostałe zapisy SWZ pozostają bez zmian. Zamawiający na zasadzie art. 286 pkt 9 ustawy Pzp zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie, o którym mowa w art. 267 ust. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją art. 287 pkt 7 ustawy Pzp niniejsza zmiana SWZ zostaje udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający informuje jednocześnie, że dokonuje aktualizacji wzorów Załącznika nr 1, który stanowi załącznik do niniejszej Informacji..
Załącznik nr 1 zaktualizowany na dzień 12.06.2025 r. zostanie opublikowany na stronie prowadzonego postępowania.