BZP: Dostawa komputerów wraz z macierzą na potrzeby SPZOZ w Pniewach
12.06.2025
2025/BZP 00276810/01
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pniewach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów wraz z macierzą na potrzeby SPZOZ w Pniewach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pniewach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672973452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pniewy 2a
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.borkowska@zozpniewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zozpniewy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów wraz z macierzą na potrzeby SPZOZ w Pniewach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1b5d040-2793-408e-ba18-7b1fe48b09ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00261312/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa komputerów i macierzy dla SPZOZ w Pniewach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027,
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1b5d040-2793-408e-ba18-7b1fe48b09ed3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ e-mail monika.borkowska@zozpniewy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się za
pośrednictwem e-maila monika.borkowska@zozpniewy.pl lub za pośrednictwem dedykowanego formularza do komunikacji
dostępnego na platformie e-zamówienia. Złożenie oferty możliwe jest jedynie poprzez zakładkę "Oferty/wnioski" i przycisk "Złóż
ofertę". Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać aktywne konto "Wykonawcy" na platformie e
zamówienia z zaznaczonymi uprawnieniami do składania ofert. Instrukcja składania ofert dostępna jest na platformie ezamówienia w
zakładce "Centrum pomocy".
Maksymalny rozmiar plików przesyłany przez platformę wynosi 150 Mb. Dokumenty związane z postępowaniem będą publikowane
na platformie e-zamowienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązek realizowany w swz
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek realizowany w swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego tj.
1) 10 szt. komputerów All-in-One wraz z oprogramowaniem, o parametrach, określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4a do SWZ,
2) 1 szt. macierzy o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 4b do SWZ
na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pniewach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera swz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych:w odniesieniu do komputerów All-in-One:
1) certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu,
2) certyfikat ISO14001 dla producenta sprzętu,
3) certyfikat ISO50001 dla producenta sprzętu,
4) deklaracja zgodności CE,
5) certyfikat TCO dla oferowanej konfiguracji komputera – dopuszcza się załączenie wydruku ze strony http://tcocertified.com/product-finder/ ,
Dopuszcza się przedłożenie wydruku z ww. strony internetowej w języku angielskim.
6) oświadczenie producenta, sporządzone na potrzeby przedmiotowego postępowania (tj. opatrzone numerem lub nazwą postępowania), że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy jałowej dysku twardego (IDLE) wynosi maksymalnie 24dB,
7) oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez producenta lub/i we współpracy a Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta
8) dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzację producenta urządzeń,
w odniesieniu do macierzy:
1) oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez producenta i/lub we współpracy z Autoryzowany Partnerem Serwisowym Producenta,
2) oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający dopuszcza uzupełnienie wszystkich przedmiotowych środków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kompletna oferta składana przez platformę e-zamówienia powinna zawierać:1) wypełniony formularz oferty (każda pozycja) – załącznik nr 1 do SWZ,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2 do SWZ,
3) wypełnione specyfikacje techniczne – załącznik nr 4a do SWZ (komputery) i załącznik nr 4b do SWZ (macierz)
4) przedmiotowe środki dowodowe, o którym mowa w pkt. 6 SWZ,
5) odpis z KRS, CEiDG lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji, z zastrzeżeniem pkt 2.5
6) jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentacji,
7) jeśli dotyczy – wydzielony plik jako tajemnica przedsiębiorstwa,
8) w przypadku podmiotu wspólnego:
a) pełnomocnictwo do reprezentacji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty dane podmiotów wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć to pełnomocnictwo. W przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022 r. szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składa każdy wykonawca
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-25 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-24
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się także wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.W ramach przedmiotowych środków dowodowych dopuszcza się złożenie wydruku ze strony http://tcocertified.com/product-finder/ w języku angielskim.