BZP: Dostawa i montaż mebli biurowych dla Prokuratury Rejonowej w Opolu.
12.06.2025
2025/BZP 00276829/01
Prokuratura Okręgowa w Opolu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Prokuratury Rejonowej w Opolu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Reymonta 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-066
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 40 01 203
1.5.8.) Numer faksu: 77 40 01 238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.poopo@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-opole
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Prokuratury Rejonowej w Opolu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-525d5917-1619-4787-8d41-2a7494cfbd84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122273/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Prokuratury Rejonowej w Opolu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-525d5917-1619-4787-8d41-2a7494cfbd843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymaganie techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej dla niniejszego postępowania zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://zamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3045-7.261.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, zmontowanie, ustawienie, przymocowanie i wypoziomowanie mebli w nieruchomości lokalowej stanowiącej siedzibę Prokuratury Rejonowej w Opolu przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu (45-057), jak również wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do rozpoczęcia ich użytkowania, na warunkach i w terminie określonym w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto - waga kryterium 60%;
2) okres gwarancji - waga kryterium 20%;
3) jakość - waga kryterium 20%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną (ubezpieczenia) co najmniej 500 000,00 zł.Zdolność techniczna lub zawodowa - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 260 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 pkt 1 SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 pkt 2 SWZ, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8.1 do SWZ;
3) oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 pkt 3 SWZ, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8.2 do SWZ - jeżeli dotyczy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) polisa wraz z dowodem jej opłacenia, o których mowa w Rozdziale 11 ust. 3 pkt 1 SWZ;
2) wykaz dostaw, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z Rozdziałem 11 ust. 3 pkt 2 SWZ, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) wszystkie wymagane w opisie przedmiotu zamówienia (Opisie technicznym wyposażenia) atesty i certyfikaty. Zamawiający wymaga, aby dokumenty te były opisane w sposób niebudzący wątpliwości, do jakich pozycji (mebli, krzeseł, itp.) są dedykowane;2) wszystkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (Opisie technicznym wyposażenia, w sekcjach Kolorystyka) próbki materiałowe wykończeń oferowanego wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby próbki płyt meblowych, stelaży i tapicerek były opisane w sposób nie budzący wątpliwości, do jakich pozycji są dedykowane. Zamawiający wymaga, aby próbki płyt meblowych oraz tapicerek miały rozmiar nie mniejszy niż 20 cm x 20 cm;
3) próbki w postaci następujących gotowych mebli:
a) PG2 KOMODA PODBIURKOWA GABINETOWA,
b) P1O BIURKO PROSTE 180 Z SZAFKĄ PODBIURKOWĄ I OSŁONĄ,
c) K1 KRZESŁO OBROTOWE;
4) karty katalogowe oferowanego wyposażenia zawierające co najmniej nazwę producenta, systemu meblowego, symbol produktu oraz widok, wymiary i opis techniczny.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) wszystkie wymagane w opisie przedmiotu zamówienia (Opisie technicznym wyposażenia) atesty i certyfikaty. Zamawiający wymaga, aby dokumenty te były opisane w sposób niebudzący wątpliwości, do jakich pozycji (mebli, krzeseł, itp.) są dedykowane;2) wszystkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (Opisie technicznym wyposażenia, w sekcjach Kolorystyka) próbki materiałowe wykończeń oferowanego wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby próbki płyt meblowych, stelaży i tapicerek były opisane w sposób nie budzący wątpliwości, do jakich pozycji są dedykowane. Zamawiający wymaga, aby próbki płyt meblowych oraz tapicerek miały rozmiar nie mniejszy niż 20 cm x 20 cm;
4) karty katalogowe oferowanego wyposażenia zawierające co najmniej nazwę producenta, systemu meblowego, symbol produktu oraz widok, wymiary i opis techniczny.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Forma złożenia pełnomocnictwa opisana jest w Rozdziale 15 ust. 7. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
3. W przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Nie dopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja / spółki cywilne), dokumenty, o których mowa:
1) w ust. 18 pkt 2 lit. a, b oraz d, e (jeżeli dotyczy) SWZ - wraz z ofertą składa każdy z Wykonawców;
2) w ust. 19 pkt 1, 2 SWZ - na wezwanie Zamawiającego składa każdy z Wykonawców.