BZP: „Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Lublińcu”
13.06.2025
2025/BZP 00277977/01
Powiat Lubliniecki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Lublińcu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/system-e-zamowienia-publiczne-powiatu-lublinieckiego-r175.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Lublińcu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a220f80-d0cc-49fa-b26d-988ab1013ab2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039901/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku ZSZ w Lublińcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.10 „Fundusze Europejskie na transformację”, Działanie FESL.10.06 „Rozwój energetyki rozproszonej opartej na odnawialne źródła energii”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/procurements/246/procurement3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/procurements/246/procurement
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN
e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a wykonawcami) będzie odbywała się za pośrednictwem Systemu FINN
e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem -
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
4) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż określony
w SWZ.
5) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się
w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
6) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się
z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego. Instrukcja korzystania z Systemu dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez wykonawcę oferty w sposób niezgodny
z instrukcją korzystania z Systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/ w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez system FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
8) Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych na budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Lublińcu, polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej nie większej niż 150 kW, dla których nie jest wymagane uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenie, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3
lit. c) Prawa budowlanego.
2) Zakres prac obejmuje dostawę urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z baterią akumulatorów oraz wymianą instalacji odgromowej, zabudową przeciwpożarowego wyłącznika prądu i kompensatora mocy biernej, w tym:
a) budowa instalacji fotowoltaicznej, o łącznej mocy nieprzekraczającej 24,98 kWp wraz baterią akumulatorów 25 kWh,
b) wymiana instalacji odgromowej,
c) zabudowa przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
d) zabudowa kompensatora mocy biernej,
e) remont połaci dachowej (roboty tylko konieczne i niezbędne do wykonania przed montażem instalacji OZE).
3) Głównym przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych. Roboty budowlane wchodzące w skład zamówienia stanowią prace akcesoryjne względem dostawy urządzeń fotowoltaicznych i są niezbędne do prawidłowego działania wszystkich urządzeń zaprojektowanych i uzgodnionych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego.
4) Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5) W przypadku użycia w dokumentach postępowania odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne wyżej wymienionym odniesieniom. Wykonawca analizując dokumenty postępowania powinien założyć,
że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp użytemu
w dokumentach postępowania towarzyszy wyraz „lub równoważne".
6) Zaproponowane materiały do realizacji projektu, ich typy i nazwy stanowią jedynie przykład i standard rozwiązania. Dopuszcza się ich zastąpienie przez inne o parametrach nie gorszych niż zaproponowane.
7) Na bazie przyjętych parametrów obliczono odpowiednie wskaźniki, które zamawiający zobowiązany jest osiągnąć, aby prawidłowo rozliczyć przyznaną dotację z UE na przedmiotowe zadanie.
8) Dostarczone urządzenia oraz inne elementy instalacji powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nigdzie wcześniej nie zamontowane, objęte gwarancją i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku.
9) Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem technicznym i uwzględnić parametry urządzeń (które są ściśle powiązane z zaplanowanymi wskaźnikami i efektami ekologicznymi) w oferowanej cenie ryczałtowej.
10) Urządzenia fotowoltaiczne zostaną zabezpieczone przed wypływem energii do sieci elektroenergetycznej oraz zgłoszone przez wykonawcę do OSD Tauron Dystrybucja (Operator Systemu Dystrybucyjnego).
11) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego uzgodnienia
z OSD TAURON Dystrybucja S.A wszelkich formalności niezbędnych dla wykonania przedmiotowego zakresu robót. Powyższe prace wykonawca wyceni i ujmie w cenie oferty.
12) Przedmiot zamówienia nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych.
13) W trakcie realizacji zamówienia nie ma wymogu stosowania obmiaru robót na potrzeby rozliczenia (zamówienie przewiduje bowiem wynagrodzenie ryczałtowe), pomimo zawarcia przedmiotowych zapisów w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. W zakresie odbiorów robót i płatności, w przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami STWiORB a zapisami umowy, stosuje się zapisy umowne.
14) Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.10 „Fundusze Europejskie na transformację”, Działanie FESL.10.06 „Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii” oraz z Budżetu Państwa z kontraktu programowego.
15) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) Załącznik nr 2 do SWZ – Projekt techniczny wraz z Erratą do projektu technicznego
(Tom I – Projekt budowlany dla budynku ZSZ przy ul. Klonowej 10 w Lublińcu),
b) Załącznik nr 3 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
– branża elektryczna wraz z Erratą do STWiORB - branża elektryczna (Tom I – dla budynku ZSZ przy ul. Klonowej 10 w Lublińcu),
c) Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
– Ogólny – branża budowlana (Tom I – dla budynku ZSZ przy ul. Klonowej 10 w Lublińcu),
d) Załącznik nr 5 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
– Szczegółowy – branża budowlana (Tom I – dla budynku ZSZ przy ul. Klonowej 10 w Lublińcu),
e) Załącznik nr 6 do SWZ – Przedmiar – branża elektryczna,
f) Załącznik nr 7do SWZ – Przedmiar – branża budowlana
4.2.6.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261400-8 - Pokrywanie
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261910-6 - Naprawa dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1)
Cena (P1)
60 %
2)
Termin wykonania przedmiotu zamówienia (P2)
40 %
Razem (P)
100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi
60,00 pkt.
Waga 60%
Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych
Wartość punktowa P1 = ---------------------------------------------------------- x 100 x waga
Cena (brutto) badanej oferty
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Termin wykonania przedmiotu zamówienia” – (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi
40,00 pkt.
Waga 40%
Zamawiający ustala maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia
20 stycznia 2026r.
Dla kryterium ,,Termin wykonania przedmiotu zamówienia” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który pozostanie przy maksymalnym terminie wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 20 stycznia 2026r., otrzyma 0 pkt.
b) wykonawca, który zadeklaruje skrócony termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia
05 stycznia 2026r., otrzyma 40 pkt.
Kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia”, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego.
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek terminu wykonania przedmiotu zamówienia, wskazanie innego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż do 20 stycznia 2026r. lub do dnia
05 stycznia 2026r., uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, tj. do dnia 20 stycznia 2026r..
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Termin wykonania
przedmiotu zamówienia – P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniudotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
A) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika robót i posiada odpowiednie do zakresu robót objętych zamówieniem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
B) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada odpowiednie do zakresu robót objętych zamówieniem uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
C) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada aktualne (na czas wykonania przedmiotu zamówienia) uprawienia elektryczne SEP Grupa 1
(E i D) do eksploatacji i dozoru w zakresie minimalnym tj. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 13 do SWZ).
Z wykazu musi wynikać, że wykonawca dysponuje:
A) co najmniej jedna osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika robót i posiadającą odpowiednie do zakresu robót objętych zamówieniem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
B) co najmniej jedna osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą odpowiednie do zakresu robót objętych zamówieniem uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
C) co najmniej jedna osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą aktualne (na czas wykonania przedmiotu zamówienia) uprawienia elektryczne SEP Grupa 1 (E i D)
do eksploatacji i dozoru w zakresie minimalnym tj. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu
i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
(W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden ww. wykaz).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z postanowieniami SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 14 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-02 07:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-02 08:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przed złożeniem oferty zamawiający zaleca, aby wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzali wizję lokalną w budynku, w którym będą prowadzone prace, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia (adres budynku: Zespół Szkół Zawodowych w Lublińcu,ul. Klonowa 10, 42-700 Lubliniec).
Zamawiający wyznacza dwa terminy wizji lokalnej:
1) w dniu 18.06.2025r. o godzinie 10:00, przed wejściem do budynku,
2) w dniu 24.06.2025r. o godzinie 10:00, przed wejściem do budynku.
Każdy z wykonawców ma obowiązek zgłosić zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej pisemnie na adres e-mail: rf@lubliniec.starostwo.gov.pl, najpóźniej w dniu:
1) 17.06.2025r. do godziny 14:00 – w przypadku wizji odbywającej się w dniu 18.06.2025r.
2) 23.06.2025r. do godziny 14:00 – w przypadku wizji odbywającej się w dniu 23.06.2025r.