BZP: Zakup i dostawa komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
13.06.2025
2025/BZP 00277995/01
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Częstochowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002741290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343724238
1.5.8.) Numer faksu: 343724250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mops.czestochowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mops.czestochowa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-196c2b16-cfc8-4a6d-b629-433f87afa3b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046231/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-196c2b16-cfc8-4a6d-b629-433f87afa3b03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-196c2b16-cfc8-4a6d-b629-433f87afa3b0
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2024.1557 t.j.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
W toku całego postępowania, Zamawiający zakłada komunikowanie się z Wykonawcami wyłącznie z wykorzystaniem w/w portalu. Wykonawcy zobowiązani są z wykorzystaniem w/w portali do składania wszelkich dokumentów, w tym składanych na wezwanie Zamawiającego, a także wniosków o wyjaśnienie lub zmianę SWZ, i innych pism dotyczących niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Dotyczy to również składania dokumentów służących podmiotowej weryfikacji Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych Oferentów jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Częstochowie, z siedzibą pod adresem: 24-217 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznejw Częstochowie;
2) z Administratorem danych można się skontaktować w następujący sposób:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@mops.czestochowa.pl,
b) przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP na adres skrytki mopsczestochowa/SkrytkaESP,
c) listownie na adres siedziby Administratora – ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, 42- 217 Częstochowa;
3) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować w następujący sposób:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mops.czestochowa.pl,
b) listownie na adres siedziby Administratora,
c) lub telefonicznie pod numerem 34 372 42 42.
4) Dane osobowe oferentów będą przetwarzane w związku z prowadzonym postępowaniem na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit c RODO. Dane osobowe wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie zawartej umowy w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
5) Odbiorcami danych osobowych Oferentów mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
6) Dane osobowe Oferentów będą przechowywane przez okres postępowania o udzielenie zamówienia, dane wybranego Wykonawcy przez cały czas trwania umowy, a następnie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7) Obowiązek podania przez Oferentów danych osobowych jest związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
8) W odniesieniu do danych osobowych Oferentów decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) Oferent posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jego danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
10) Oferentom nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SO.261.1.2025.MZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa 60 szt. komputerów stacjonarnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wzoru wskazanego w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego (60 szt. monitorów, 5 szt. skanerów), akcesoriów komputerowych (kabel sieciowy UTP – 1 szt., adapter – 5 szt) oraz oprogramowania (pakiet biurowy – 2 szt.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wzoru wskazanego w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa 3 szt. komputerów przenośnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wzoru wskazanego w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według wzoru wskazanego w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 oraz załącznik nr 3a do SWZ.
UWAGA!
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców.
b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem (załącznik nr 3 do SWZ), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 3a do SWZ).
c) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zlecić część zamówienia Podwykonawcy nie jest zobowiązany do przedłożenia odrębnych oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania dla tych podwykonawców.
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ
a) dokument składany w przypadku, gdy Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:
a) Dokument składany w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia niniejszego dokumentu, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.
c) Przepisy lit. a, b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
d) Przepisy lit. a, b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w niniejszym SWZ.
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy:
a) Dokument składany, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w pkt. 4.
b) Przepisy lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
c) Przepisy lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w niniejszym SWZ.
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ
a) Dokument składany, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Cześć 1:a) wykaz oferowanych produktów w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) wydruk przeprowadzonego testu dla procesora dokumentujący osiągnięcie w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 25 200 pkt według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, z datą nie starszą niż 30 dni przed dniem składaniem ofert.
c) deklaracja (lub certyfikat) zapewniający, że oferowany sprzęt jest w pełni kompatybilny z systemem Windows 11.
d) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością,
e) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego,
f) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucję w analogicznym zakresie,
g) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
h) certyfikat TCO.
2) Część 2:
a) wykaz oferowanych produktów i oprogramowania w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ
b) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością dla oferowanych monitorów i skanerów;
c) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego, dla oferowanych monitorów i skanerów;
d) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucji w analogicznym zakresie, dla oferowanych monitorów i skanerów;
e) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE, wyłącznie dla oferowanego monitora i skanera,
f) certyfikat TCO dla oferowanych monitorów.
3) Część 3:
a) wykaz oferowanych produktów w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) wydruk przeprowadzonego testu dla procesora dokumentujący osiągnięcie w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 16 400 pkt (dla komputera przenośnego typ 1) oraz 15 200 pkt (dla komputera przenośnego typ 2), według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, z datą nie starszą niż 30 dni przed dniem składaniem ofert.
c) deklaracja (lub certyfikat) zapewniający, że oferowany sprzęt jest w pełni kompatybilny z systemem Windows 11.
d) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością,
e) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego,
f) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucję w analogicznym zakresie.
g) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
h) certyfikat TCO.
4) Część 4:
a) wykaz oferowanych produktów i oprogramowania w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością,
c) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego,
d) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
e) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucję w analogicznym zakresie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Cześć 1:a) wykaz oferowanych produktów w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) wydruk przeprowadzonego testu dla procesora dokumentujący osiągnięcie w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 25 200 pkt według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, z datą nie starszą niż 30 dni przed dniem składaniem ofert.
c) deklaracja (lub certyfikat) zapewniający, że oferowany sprzęt jest w pełni kompatybilny z systemem Windows 11.
d) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością,
e) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego,
f) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucję w analogicznym zakresie,
g) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
h) certyfikat TCO.
2) Część 2:
a) wykaz oferowanych produktów i oprogramowania w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ
b) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością dla oferowanych monitorów i skanerów;
c) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego, dla oferowanych monitorów i skanerów;
d) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucji w analogicznym zakresie, dla oferowanych monitorów i skanerów;
e) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE, wyłącznie dla oferowanego monitora i skanera,
f) certyfikat TCO dla oferowanych monitorów.
3) Część 3:
a) wykaz oferowanych produktów w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) wydruk przeprowadzonego testu dla procesora dokumentujący osiągnięcie w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 16 400 pkt (dla komputera przenośnego typ 1) oraz 15 200 pkt (dla komputera przenośnego typ 2), według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, z datą nie starszą niż 30 dni przed dniem składaniem ofert.
c) deklaracja (lub certyfikat) zapewniający, że oferowany sprzęt jest w pełni kompatybilny z systemem Windows 11.
d) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością,
e) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego,
f) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucję w analogicznym zakresie.
g) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
h) certyfikat TCO.
4) Część 4:
a) wykaz oferowanych produktów i oprogramowania w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
b) certyfikat ISO 9001:2015 systemu zarządzania jakością,
c) certyfikat ISO 14001:2015 system zarządzania środowiskowego,
d) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
e) certyfikat EPEAT dla Polski lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub równoważny certyfikat wydany przez akredytowaną instytucję w analogicznym zakresie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY w zakresie części, na które składana jest oferta, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
2) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3, 3a),
3) podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4),
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (załącznik nr 5),
6) pełnomocnictwo,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy o których mowa w art. 454 ustawy Pzp.2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących sytuacjach:
1) zaistnienia w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty i były one niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji danego sprzętu/podzespołu, modyfikacja/zmiana parametrów sprzętu/podzespołu itp.), co skutkowałoby brakiem możliwości dalszej realizacji umowy na dotychczasowych warunkach. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zaproponowania Zamawiającemu sprzętu równoważnego, tj. sprzętu o co najmniej takich samych cechach, co dany sprzęt określony w ofercie Wykonawcy. Wykonawca rozpocznie dostawę nowego sprzętu pod warunkiem zmiany umowy, na niezmienionych zasadach oraz bez podwyższenia cen jednostkowych netto;
2) zmiany i/lub ustalenia nowych osób uprawnionych do realizacji umowy. Zmiana osób zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie będzie traktowane jako zmiana umowy i nie będzie wymagało sporządzania aneksu do umowy;
3) zmiany i/lub ustalenia nowych osób uprawnionych do odbioru dostarczonego przez Wykonawcę sprzętu. Zmiana osób, zostanie dokonana w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, co nie będzie traktowane jako zmiana umowy i nie będzie wymagało sporządzania aneksu do umowy;
4) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;
5) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
6) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonywanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.