BZP: REMONT DACHU BUDYNKU PRZY ULICY PIWNEJ 32-35 W GDAŃSKU
16.06.2025
2025/BZP 00279462/01
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT DACHU BUDYNKU PRZY ULICY PIWNEJ 32-35 W GDAŃSKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14945, 47 74 14817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT DACHU BUDYNKU PRZY ULICY PIWNEJ 32-35 W GDAŃSKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b175d58-ec2b-4f57-9238-9832e10f032d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118315/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont dachu budynku przy ul. Piwna 32-35 w Gdańsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_gdansk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarte są w Rozdziale XVI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 36/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Remont dachu budynku przy ulicy Piwnej 32-35 w Gdańsku.
1. Przedmiot i zakres opracowania
Przedmiotem opracowania jest remont dachu budynku położonego przy ul. Piwnej 32 – 35 w Gdańsku – obiekt Komisariatu Policji. Przedmiot opracowania obejmuje również uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich prawem przewidzianych zezwoleń na prowadzenie robót budowlanych a w szczególności zgody Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na przeprowadzenie robót remontowych. Załączony przedmiar robót jedynie pełni rolę pomocniczą przy przygotowaniu oferty.
2. Stan istniejący
3. 1. Nazwa i adres jednostki
Budynek służbowy Policji, ul. Piwna 32 - 35 (działka nr ew. 438 obręb 89).
3.3. Parametry charakteryzujące całą nieruchomość
powierzchnia zabudowy - 345,5 m2
powierzchnia użytkowa - 970,35 m2 + podpiwniczenie 100%
kubatura - 5 997,00 m3
ilość kondygnacji - 4 i 5 nadziemnych + piwnice
Obiekt objęty jest ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku.
3.4. Opis istniejącej zabudowy.
Budynek Policji odrestaurowany w latach 50-tych XX wieku usytuowany jest w zwartej zabudowie miejskiej i zajmuje 4 przylegające do siebie kamieniczki o 4 i 5 kondygnacjach nadziemnych, całkowicie podpiwniczone, w układzie konstrukcyjnym poprzecznym (nr 32 i 33) oraz mieszanym (nr 34 i 35). Ściany zewnętrzne z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej, ściany wewnętrzne konstrukcyjne z cegły ceramicznej gr 8 cm. W murach konstrukcyjnych we wszystkich poziomach wieńce żelbetowe, ścianki działowe z Ytongu gr. 6 cm, schody żelbetowe. Stropy-w budynku nr 32 typu DMS, w budynku nr 33 Kleina, nr 34 i 35 żelbetowe. Więźba dachowa o konstrukcji drewnianej jętkowej, pokrycie dachu – dachówka ceramiczna. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Posadzki – cementowe, PCV, gres. Kraty żelazne kute, stałe, ozdobne w oknach parteru i I piętra. Rynny, rury spustowe, opierzenia i obróbki - z blachy cynkowej, częściowo miedziowanej. Kosze zlewowe pokryte blachą cynkową.
Instalacje występujące w budynku:
- wodociągowa
- kanalizacji sanitarnej
- centralnego ogrzewania
- gazowa - nieczynna
- hydrantowa
- wentylacji mechanicznej,
- klimatyzacji,
- elektryczne, oświetleniowa
- odgromowa
- teletechniczna.
3.5. Ocena stanu technicznego
Budowlana
Ogólny stan techniczny obiektu jest dostateczny, niektóre elementy wykończenia budynku są wyeksploatowane lub uszkodzone. Renowacji wymaga stolarka okienna i drzwiowa (liczne wypaczenia i ubytki). Występują ślady licznych zalań stropów i ścian pomieszczeń, odpadanie farby i tynków, spękania ścian. Lastrykowe wykończenie schodów i wykładzin podłogowych z lastryka i tworzyw sztucznych są w złym stanie technicznym (pęknięcia i ubytki).
Instalacyjna
Stan sanitariatów jest niedostateczny – należy wymienić podejścia rur: wody zimnej, ciepłej i kanalizacji sanitarnej na nowe wraz z białym montażem i armaturą. Ciepła woda przygotowywana jest w podgrzewaczach pojemnościowych elektrycznych, zlokalizowanych w piwnicy i na parterze. Instalacja gazowa jest unieczynniona. Instalacja centralnego ogrzewania zasilana jest z miejskiej sieci ciepłowniczej, istniejące grzejniki – stalowe żebrowane. Brak zaworów termostatycznych i odpowietrzających.
Na poziomie parteru znajdują się cztery łazienki.
Instalacja elektryczna nie spełnia aktualnych wymogów norm i przepisów. Wykonana jest jeszcze w układzie sieci TN-C. Część przewodów jest aluminiowa. Przeciwpożarowy wyłącznik prądu nie spełnia aktualnych przepisów. Istniejąca lampy nie zapewniają odpowiedniego natężenia oświetlenia. Brak jest oświetlenia awaryjnego.
Instalacja teletechniczna wymaga dostosowania do nowej funkcji pomieszczeń.
4.0 Opis ogólny zamierzenia
4.1.Charakterystyka zadania
Zamierzenie polega na remoncie dachu wraz z wymianą konstrukcji dachowej, obróbkami blacharskimi i orynnowaniem.
Realizacja zadania wymagać będzie wykonania niezbędnych robót remontowych.
4.3. Zakres robót
4.3.1. Roboty budowlane
rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego
rozbiórka obróbek blacharskich i orynnowania
rozbiórka istniejącej konstrukcji dachowej wraz z pełnym deskowaniem
wykonanie nowej konstrukcji dachowej
wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej
wykonanie nowego orynnowania i obróbek blacharskich z tytan-cynku
wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych
Wymagania branżowe :
- ogólnobudowlana
a) dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (skany w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji edytowalnej (*DWG programu ACAD wers. 2012)) na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru.
b) osoby wykonujące poszczególne roboty, prace winne posiadać wszelkie stosowne, wymagane obowiązującymi regulacjami prawnymi, tj. m.in. normami, przepisami itd. uprawnienia kwalifikacyjne branżowe
Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie .
Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XXII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
ppkt. a) w zakresie zdolności zawodowej tj. posiadanego doświadczenia Wykonawcy
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność zawodową, jeżeli
Wykonawca wykaże się realizacją/realizacjami związaną/związanymi z remontem dachu budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż:
- jedną realizacją (w przedmiocie jak wyżej) o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 zł brutto;
lub
- dwiema realizacjami (w przedmiocie jak wyżej) o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł brutto każda,
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Na potwierdzenie należy złożyć wykaz robót budowlanych zgodnie załącznikiem
nr 8a) do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 u-Pzp - zał. nr 4 do
SWZ.
2) Wykaz w zakresie wykazania spełnienia warunku udziału w zakresie posiadanej zdolności technicznej i zawodowej tj;.
– zał. nr 8a do SWZ w zakresie posiadanego doświadczenia wykonawcy
– zał. nr 8b do SWZ w zakresie kadry technicznej.
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 4 U-Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
w zakresie wykazania spełnienia warunku udziału w zakresie posiadanej zdolności technicznej i zawodowej tj;.
– zał. nr 8a do SWZ w zakresie posiadanego doświadczenia wykonawcy
– zał. nr 8b do SWZ w zakresie kadry technicznej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 pzp1)Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W związku z powyższym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez określenie jakiego zakresu (materiału) dotyczą oraz złożyć dokumenty dotyczące rozwiązania równoważnego zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności.
2)Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Jeżeli Wykonawca nie wykaże w ofercie równoważności (wskazując branże i konkretne pozycje) materiałów, urządzeń (w tym technologii) oraz nie załączy do oferty dokumentów potwierdzających spełnienia kryteriów dotyczących oceny równoważności określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej załącznik do SWZ to Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zaoferował materiałów, urządzeń (w tym technologii) równoważnych.
4) Dokumenty dot. równoważności powinny być sporządzone w języku polskim z uwzględnieniem § 5 w rozdziale XV SWZ i podpisane zgodnie z zapisami rozdziału XV SWZ.
Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Ich
niezłożenie wraz z ofertą spowoduje odrzucenie oferty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na warunkach opisanych w dokumentach zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu zobowiązany jest do złożenia:1. Oferty cenowej zgodnie z załączonym drukiem „formularza oferty”, załącznik nr 1 do SWZ,
UWAGA: dokument dot. pkt 1 nie podlega uzupełnieniu i jego niezłożenie spowoduje odrzucenie oferty.
W sytuacji gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa lub inny dokument obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, który musi mieć umocowanie do wykonywania czynności prawnych w imieniu wszystkich swoich mocodawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, w zakresie potrzebnym do uzyskania zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały opisane w rozdziale VIII SWZ.
Ww. pełnomocnictwa złożone wraz z ofertą muszą być opatrzone podpisem na zasadach opisanych w rozdziale XV niniejszej specyfikacji.
B) Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) załącznik nr 2 do SWZ tj. oświadczenia wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125
ust. 1 ustawy Pzp.
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).
2) załącznik nr 3 do SWZ tj. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. art. 125 ust. 5 ustawy Pzp.
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ podmiot udostępniający zasoby.
Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.
3) załącznik nr 6 tj. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w niniejszej specyfikacji podmiot udostępniający zasoby.
Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale VII SWZ.
4) załącznik nr 7 do SWZ tj. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia, przez poszczególnych wykonawców.
Niniejszy dokument podpisany na zasadach opisanych w niniejszej specyfikacji składa Wykonawca, jeżeli wspólnie z innymi Wykonawcami ubiega się o udzielenie zamówienia. Informacje zawarte są w rozdziale VIII SWZ.
5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentacji.
Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowego dokumentu o ile Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tego dokumentu tj. poprzez wskazanie dostępu do bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
6) Oświadczenie własne Wykonawcy o odbyciu wizji lokalnej.
7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VIII, VIII a) oraz XIV SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-08 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1128858
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-08 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, zgodnie z Ustawą z dnia z 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. 2022, poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.Informacje o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy znajdują się w rozdziale XXVI SWZ.
Informacja dla Współpracowników, Kontrahentów i Innych Osób Powiązanych z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku.
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku działa zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi i prawnymi. W ramach naszych obowiązków oferujemy możliwość skorzystania z wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych.
Więcej informacji na stronie: Instrukcja dla Sygnalistów - KWP w Gdańsku (policja.gov.pl)
V. WIZJA LOKALNA
1.Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na obiekcie będącym przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający – KWP w Gdańsku wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 24.06.2025 r. roku o godz.: 11:00, w miejscu: przed wejściem do budynku przy
ul. Piwnej 32-35 w Gdańsku.
Osoba dokonująca wizji lokalnej przed rozpoczęciem winna wskazać jakiego Wykonawcę reprezentuje i posiadać przy sobie dowód tożsamości celem okazania.
Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony stosowny protokół, który potwierdzi udział w wizji przedstawicieli Wykonawców obecnych podczas wizji lokalnej.
3. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie własne o odbyciu wizji lokalnej.
4. Zamawiający informuje, iż odrzuci ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 u-Pzp, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.