BZP: Dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu ,,Eksperci branży informatycznej"
16.06.2025
2025/BZP 00279941/01
ZGIERSKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH IM. JANA PAWŁA II
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu ,,Eksperci branży informatycznej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGIERSKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH IM. JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473062546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Kilińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 300-13-12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zgierz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgierz.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu ,,Eksperci branży informatycznej"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afb88130-5786-4f0c-818e-011184042e98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017239/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków UE w ramach projektu pt. „Eksperci branży informatycznej”, realizowanego w ramach Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie 8.8 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afb88130-5786-4f0c-818e-011184042e983.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej projekty@zgierz.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej projekty@zgierz.edu.pl
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: projekty@zgierz.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdz. XIX. SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdz. XIX. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ZZSP/EBI/2025/1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu ,,Eksperci branży informatycznej" mająca na celu doposażenie pracowni informatycznej.
Wszystkie dostarczone sprzęty składające się na przedmiot zamówienia muszą być nowe, nieużywane, winny zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, jeśli takie są wymagane.
Uwaga:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4, 4-1, 4-2 do SWZ. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa/numer/tytuł normy, nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
2) Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3) Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu pt. „Eksperci branży informatycznej”, realizowanego w ramach Priorytetu 8. Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, Działanie 8.8 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
4) Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego produktu (sprzętu) oraz wymaganych cech i parametrów oferowanego produktu (sprzętu) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
W celu weryfikacji powyższego Zamawiający wymaga złożenia jako przedmiotowy środek dowodowy: Specyfikację oferowanego sprzętu – Załącznik nr 5 do SWZ - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym produkcie (sprzęcie) i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Przez równoważne przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający rozumie w szczególności m.in. opisy, deklaracje zgodności, karty katalogowe i inne dokumenty, które potwierdzą spełnianie określonych wymagań (zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim dokumenty obcojęzyczne muszą posiadać tłumaczenie).
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5) Okres gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert, i tak:
- minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy,
- maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące
Uwaga:
1) W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 12 miesięcy okresu gwarancji i rękojmi lub innego nie podanego w SWZ okresu oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
2) W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż 24 miesiące okresu gwarancji i rękojmi do oceny oferty zostanie przyjęty okres 24 miesiące.
6) Dostawa wyposażenia realizowana jest do placówki oświatowej w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 361 ze zm.), a przedmiotem zamówienia – wybrane jego składowe – jest sprzęt komputerowy – towar wymieniony w załączniku nr 8 do ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający oświadcza, że wybrany w postępowaniu Wykonawca otrzyma zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący placówkę oświatową, zgodnie z odrębnymi przepisami.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu zamówienia na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania dostaw różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia z uwagi na jego merytoryczną treść. Całość zamówienia musi być spójna i kompletna oraz kompatybilna dla przyszłych użytkowników.
3. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Termin wykonania zamówienia jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert.
Najdłuższy możliwy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Najkrótszy możliwy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Uwaga: W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 30 dniowego terminu wykonania zamówienia i dłuższego lub innego niewskazanego w SWZ terminu wykonania zamówienia oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z treścią art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp (treść oferty niezgodna z warunkami zamówienia).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213200-7 - Komputer tablet
38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) „Cena” – C;
2) „Okres gwarancji i rękojmi” – G;
3) Termin wykonania zamówienia – „T”
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
1) Cena 60 % 60 pkt
Cena najtańszej oferty
C = ------------------------------------------ x 60 pkt
Cena badanej oferty
2) Okres gwarancji i rękojmi 20% 20 pkt
- 12 miesięcy – 0 pkt
- 24 miesiące – 20 pkt
3) Termin wykonania zamówienia 20% 20 pkt
- 60 dni – 0 pkt
- 45 dni – 10 pkt
- 30 dni – 20 pkt
Razem 100% 100 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + G + T
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”.
4. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie całkowitej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące).
6. Ocena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie terminu wykonania zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (to jest 30 dni lub 45 dni lub 60 dni).
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
9. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności jakości oferowanego produktu (sprzętu) oraz wymaganych cech i parametrów oferowanego produktu (sprzętu) z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.W celu weryfikacji powyższego Zamawiający wymaga złożenia jako przedmiotowy środek dowodowy: Specyfikację oferowanego sprzętu – Załącznik nr 5 do SWZ - z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym produkcie (sprzęcie) i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Przez równoważne przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający rozumie w szczególności m.in. opisy, deklaracje zgodności, karty katalogowe i inne dokumenty, które potwierdzą spełnianie określonych wymagań (zgodnie z zasadą prowadzenia postępowania w języku polskim dokumenty obcojęzyczne muszą posiadać tłumaczenie).
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty;
2. Przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w postaci Specyfikacji oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 do SWZ;
3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu w postępowaniu składa każdy z Wykonawców;
6. Klauzula informacyjna RODO podpisana przez Wykonawcę/Podwykonawców – wymagana dla celów Projektu - Załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu w postępowaniu składa każdy z Wykonawców;
4. Klauzula informacyjna RODO podpisana przez Wykonawcę/Podwykonawców – wymagana dla celów Projektu - Załącznik nr 6 do SWZ.