BZP: Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Płośnica
17.06.2025
2025/BZP 00283215/01
Gmina Płośnica
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Płośnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Płośnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 52
1.5.2.) Miejscowość: Płośnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-206
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236981755
1.5.8.) Numer faksu: 236981760
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@plosnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Płośnica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aea5e961-5f5e-496e-ac89-d7ee1a568015
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041215/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Płośnica
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusz Europejski na Rozwój Cyfrowy 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aea5e961-5f5e-496e-ac89-d7ee1a5680153.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej określono w pkt X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt XXVI SWZ oraz w formularzu ofertowym - pkt 21.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w pkt XXVI.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZiZP.271.8.2025.ZC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania z zakresu cyberbepieczeństwa, wsparcia z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zakup usług szkoleniowych z zakresu cyberbezpieczeństwa i wdrożeniowych oraz zakup i montaż agregatu prądotwórczego na potrzeby Urzędu Gminy w Płośnicy.
2. Zakres szczegółowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) szkolenia z zakresu wdrożonych w projekcie rozwiązań cyberbezpieczeństwa,
2) zakup dostępu do platformy szkoleniowej dla pracowników,
3) szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa dedykowane kadrze kierowniczej,
4) szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa dedykowane pracownikom,
5) przeprowadzenie końcowego Audytu Bezpieczeństwa Informacji,
6) przygotowanie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
7) zakup Serwera NAS wraz z oprogramowaniem,
8) zakup licencji do rozwiązania ochrony sieci,
9) zakup macierzy dyskowej,
10) zakup systemu UTM wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Gminy w Płośnicy wraz z narzędziem do uwierzytelniania,
11) zakup agregatu prądotwórczego wraz z montażem oraz przeszkoleniem z obsługi.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załącznik nr 11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający dokona oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów po zsumowaniu punktów uzyskanych przez ofertę za poszczególne kryteria. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty). Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę za kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże:a) co najmniej dwie dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę i wdrożenie sprzętu komputerowego, w tym: macierz dyskowa, urządzenia sieciowe oraz oprogramowanie IT, o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda dostawa;
b) co najmniej dwie dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż agregatu prądotwórczego, o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda dostawa;
c) posiadanie, przez co najmniej TRZECH pracowników, uprawnień wykazanych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz. U. z 2018 r. poz. 1999) w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Potwierdzeniem spełnienia warunku posiadania ww. uprawnień będzie złożenie wraz z ofertą skanu oryginału certyfikatu;
d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zawodowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 400 000,00 zł – dowodem na spełnienie tego warunku jest przedstawienie kopii polisy ubezpieczeniowej;
e) zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 5 zamówień polegających na przeprowadzeniu audytu bezpieczeństwa informacji, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Krajowych Ramach Interoperacyjności w jednostkach samorządu terytorialnego;
f) zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na przeprowadzeniu skanów/testów podatności infrastruktury teleinformatycznej;
g) zrealizowanie co najmniej 7 zamówień w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegających na opracowaniu dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w jednostkach samorządu terytorialnego;
h) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), co najmniej 5 zamówień polegających na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa;
i) posiadanie ważnego certyfikatu wydanego przez jednostkę akredytowaną, tj. Polskie Centrum Akredytacji zgodnego z wymogami międzynarodowej normy standaryzującej systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2022 oraz normy standaryzującej system zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301:2020-04.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. 8.2) wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz wykonanych dostaw (zgodnie z Załącznikiem nr 4) - a gdy dostawy mają charakter powtarzający się lub ciągły i nie zostały zrealizowane, aktualnie wykonywanych - w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. VII ust. 1 pkt 4 lit. a) i b) SWZ;
b) Wykaz wykonanych usług (zgodnie z Załącznikiem nr 5) - a gdy usługi mają charakter powtarzający się lub ciągły i nie zostały zrealizowane, aktualnie wykonywanych - w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. VII ust. 1 pkt 4 lit. e), f), g), h) SWZ;
c) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (zgodnie z Załącznikiem nr 6), na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego dysponowania osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje
w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. VII ust. 1 pkt 4 lit. c) SWZ;
d) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością potwierdzającego posiadanie ważnego certyfikatu wydanego przez jednostkę akredytowaną, tj. Polskie Centrum Akredytacji zgodny z wymogami międzynarodowej normy standaryzującej systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2022 oraz normy standaryzującej system zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301:2020-04.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia w odniesieniu do dostawy sprzętu i oprogramowania poniżej wymienionych:a) Serwer NAS wraz z oprogramowaniem – 1 szt.,
b) Platforma szkoleniowa dla pracowników – 1 szt.,
c) Licencja do rozwiązania ochrony sieci – 1 szt.,
d) Macierz dyskowa – 1 szt.,
e) System UTM wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Gminy w Płośnicy oraz z narzędziem do uwierzytelniania – 1 kpl.,
f) Agregat prądotwórczy wraz z montażem – 1 szt.,
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą kart katalogowych / kart technicznych zaoferowanych towarów lub innych środków dowodowych (np. folderów oferowanych produktów, prospektów, katalogów, kart charakterystyki artykułu, wydruków ze strony internetowej producenta) z których będzie wynikało, że produkt spełnia parametry określone
w Załączniku nr 11 do SWZ (przedmiotowe środki dowodowe). Jeśli Wykonawca jest jednocześnie producentem, to w informacji o oferowanych produktach winien zamieścić stosowną informację.
Przedmiotowe środki dowodowe składa się w języku polskim. Dokumenty obcojęzyczne należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Nie jest wymagane tłumaczenie przysięgłe. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji parametrów technicznych oferowanego sprzętu z Producentem.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu: karty katalogowe / karty techniczne zaoferowanych towarów lub inne środki dowodowe (np. foldery oferowanych produktów, prospekty, katalogi, karty charakterystyki artykułu, wydruki ze strony internetowej producenta.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), przygotowany przez Zamawiającego stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach;
2) Oświadczenia, o których mowa w pkt IX ppkt 1 SWZ – (wg Załącznika nr 2 i 3 do SWZ);
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – wg Załącznika nr 8 (jeżeli dotyczy);
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 9 lub inne dokumenty, o których mowa w pkt VII ppkt 4 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, może złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit. a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XIII ppkt 9.5) lit c) i ppkt 9.6) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie – w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 57), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika.2. Jeżeli oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wg wzoru nr 8 do SWZ).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt IX.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.