BZP: Dostawa akumulatorów (ŻYW i ZDR)
17.06.2025
2025/BZP 00283385/01
10 Brygada Logistyczna
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa akumulatorów (ŻYW i ZDR)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 10 Brygada Logistyczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532213882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Bolesława Domańskiego 68
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-820
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 10blog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10blog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa akumulatorów (ŻYW i ZDR)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ac8b060-8c43-4197-8f82-66a7410ca50b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130882/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa akumulatorów (ŻYW i ZDR)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/10blog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/10blog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się na platformie. Poprzez komunikację zamawiający rozumie w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, udzielanie wyjaśnień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
2. Zamawiający kontaktuje się z wykonawcą poprzez zakładkę „Wiadomości”, a wykonawca kontaktuje się z zamawiającym poprzez formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w imieniu zamawiającego jest: Natalia BĘDLEWSKA.
4. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania wiadomości od zamawiającego bezpośrednio na platformie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienia mogą trafić do folderu Spam.
5. Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje warunki korzystania z platformy określone w jej Regulaminie, który znajduje się na platformie w zakładce „Regulamin”.
6. Instrukcja korzystania z platformy znajduje się na platformie w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”.
7. Zamawiający zapewnia, że platforma zapewnia integralność, autentyczność, nienaruszalność i poufność przesyłanych danych.
8. Do korzystania z platformy wymagany jest:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b. komputer klasy PC lub MAC o pamięci min. 2 GB Ram, procesorze Intel IV 2 GHZ lub nowszy;
c. jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowszą wersję;
d. zainstalowaną, inną niż Internet Explorer przeglądarkę internetową;
e. włączoną obsługę JavaScript;
f. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny, obsługujący format plików pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym, o którym mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych), zwane dalej RODO, zamawiający informuje, że:
a. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 10 Brygada Logistyczna w Opolu.
b. Inspektorem Danych Osobowych jest Grzegorz Skoczka: g.skoczka@ron.mil.pl.
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem.
d. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP.
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
f. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu.
g. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
h. Posiada Pani/Pan:
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO). W przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania;
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
i. Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/ŻYW/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa akumulatorów dla służby żywnościowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
5. Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załącznik nr 3.1 - 3.3
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do dnia 28.11.2025 r.
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty - suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
b. (C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa akumulatorów dla PKW
4.2.6.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załącznik nr 3.1 - 3.3
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do dnia 28.11.2025 r.
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty - suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
b. (C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa akumulatorów dla sekcji zaopatrzenia medycznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załącznik nr 3.1 - 3.3
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do dnia 28.11.2025 r.
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty - suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
b. (C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Przedmiotowe środki dowodowea. Wykonawca składa ofertę na wszystkie pozycje asortymentowe, znajdujące się w Formularzu asortymentowo-cenowym – załączniki nr 3.1 – 3.3
b. Zamawiający wymaga aby wykonawca w kolumnie „Oferowany produkt”, podał informacje umożliwiające identyfikację oferowanego produktu np. wskazał nazwę producenta, model, numer katalogowy, itp.
c. Wszędzie tam, gdzie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający posłużył się określeniami, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców (np. podał nazwę producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie produktu), wykonawca ma możliwość zaoferowania produktu równoważnego, o ile ten spełnia wymagania zamawiającego w szczególności w zakresie parametrów jakościowych, technicznych i cech użytkowych.
d. Udowodnienie równoważności jest po stronie wykonawcy. Zamawiający nie ogranicza wykonawcy katalogu dowodów, za pomocą których wykonawca spełni to wymaganie. Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą (art. 107 ust. 1 ustawy PZP)
e. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, lub złożone środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie (art. 107 ust. 2 ustawy PZP).
f. Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (art. 107 ust. 4 ustawy PZP).
g. Zamawiający nie wezwie wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferty z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert; jeżeli pomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu z innych względów; gdy zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania (art. 107 ust. 3 ustawy PZP).
h. DLA CZĘŚCI 2:
Wykonawca, zobowiązany jest razem z ofertą złożyć przedmiotowe środki dowodowe – karty charakterystyki produktu.