BZP: : „ Zakup i montaż profesjonalnego nagłośnienia na Halę Widowiskowo – Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju”
18.06.2025
2025/BZP 00284769/01
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
: „ Zakup i montaż profesjonalnego nagłośnienia na Halę Widowiskowo – Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276765272
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Harcerska 14 B
1.4.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mmysliwiec@mosir.jastrzebie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.jatrzebie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284769
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00273907
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
Po zmianie:
W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą ( w szczególności składania ofert, oświadczeń, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń ) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( tj. Dz.U. z 2024r poz 1513 z późn.zm. ) za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
Po zmianie:
1. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Regulaminie Platformy znajdującej się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których mowa w pkt. 2 niniejszego rozdziału.
2. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje się w Regulaminie Platformy, znajdującym się pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których mowa w pkt. 2.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
- wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech zamówień polegających na dostawie i uruchomieniu systemów elektroakustycznych, w których zakresie było dostarczenie, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń na kwotę minimum 300 000,00 zł każde zamówienie; dla hali sportowej min 3000 miejsc lub stadionu na minimum 10 000 miejsc.
Należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane) potwierdzające okres świadczenia usługi oraz łączną wartość wykonywanych usług w tym okresie,
Po zmianie:
Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń na kwotę minimum 300 000,00 zł każde zamówienie; dla hali sportowej min 3000 miejsc lub stadionu na minimum 10 000 miejsc.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a)Wykonawca wykaże w oświadczeniu wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech zamówień polegających na dostawie i uruchomieniu systemów elektroakustycznych, w których zakresie było dostarczenie, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń na kwotę minimum 300 000,00 zł każde zamówienie; dla hali sportowej min 3000 miejsc lub stadionu na minimum 10 000 miejsc.
Należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane) potwierdzające okres świadczenia usługi oraz łączną wartość wykonywanych usług w tym okresie,
b) Wykonawca wykaże w oświadczeniu Wykonawcy osobę skierowaną do realizacji niniejszego zamówienia publicznego o wykształceniu wyższym na kierunku akustyka, która nadzorowała minimum trzy dostawy wraz z uruchomieniem systemów elektroakustycznych nagłośnienia trybun na obiektach typu hala sportowa na minimum 3000 miejsc lub stadionu na minimum 10 000 miejsc, w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert.
Po zmianie:
a) wykazu dostaw (…) wykonanych, (…), w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy (…) zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załącze-niem dowodów określających, czy te dostawy (…) zostały wykonane (…) należycie, przy czym do-wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy (…) zostały wykonane, (…), a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; (…).
Wykaz dostaw winien być sporządzony wg załącznika nr 8 do SWZ.”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykonawca wykaże w oświadczeniu Wykonawcy osobę skierowaną do realizacji niniejszego zamówie-nia publicznego o wykształceniu wyższym na kierunku akustyka, która nadzorowała minimum dwie do-stawy wraz z uruchomieniem systemów elektroakustycznych nagłośnienia trybun na obiektach typu hala sportowa na minimum 3000 miejsc lub stadionu na minimum 10 000 miejsc, w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według załącznika nr 9 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował nie-zbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego,
73 Pełnomocnictwo - wg załącznika nr 3 (jeżeli dotyczy),
4)W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre-ślonymi w Opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 105 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących przedmiotowych środków do-wodowych składanych wraz z ofertą : Wykonawca wykaże w oświadczeniu Wykonawcy osobę skierowaną do realizacji niniejszego zamówienia publicznego o wykształceniu wyższym na kierunku akustyka, która nadzorowała minimum dwie dostawy wraz z uruchomieniem systemów elektroakustycznych nagłośnienia trybun na obiektach typu hala sportowa na minimum 3000 miejsc lub stadionu na minimum 10 000 miejsc, w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 19 SWZ dotyczy każdego z Wykonawców.
3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będą usługi stanowiące przedmiot zamówienia, które wykonają poszczególni Wykonawcy według załącznika nr 2b do SWZ.
Po zmianie:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 19 SWZ dotyczy każdego z Wykonawców.
3. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust. 4 ustawy PZP): W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy mogą spełniać łącznie.”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-23 10:00
Po zmianie:
2025-06-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-23 10:05
Po zmianie:
2025-06-26 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
Po zmianie:
2025-07-25