BZP: Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka z podziałem na 15 zadań
18.06.2025
2025/BZP 00284774/01
Gmina Długołęka
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka z podziałem na 15 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wojnarowska@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na tereny rekreacyjne Gminy Długołęka z podziałem na 15 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0040380-4f17-4069-9b6e-8b97229f040f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043985/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa wyposażenia placów zabaw wraz z montażem na terenie gminy Długołęka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0040380-4f17-4069-9b6e-8b97229f040f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0040380-4f17-4069-9b6e-8b97229f040f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz poczty elektronicznej wskazanej w SWZ. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). 2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. 3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej - zgodnie z Rozdz. XI ust. 10 SWZ. 4. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w Rozdz. XI ust. 10 SWZ adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2025.AW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 15
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Brzeziej Łące.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25 m. Urządzenie o wymiarach 25,00 m x 3,50 m oraz wysokości 3,40 m, WSU 1,00 m. Urządzenie wykonane z rur stalowych 88,9/3,3 profile o różnej średnicy. Wszystkie śruby i profile zaślepione z plastikowymi zabezpieczeniami. Lina o średnicy 10 mm plecionka wykonana z cynkowanych drutów stalowych. Elementy składowe: wieża wyższa 1 szt., wieża niższa 1szt., podest startowy 1 szt., pochylnia 1 szt., tyrolka 1 kpl.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni amortyzującej odpowiedniej dla wysokości swobodnego upadku.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w miejscowości Brzezia Łąka, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Byków.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – karuzela słupowa. Urządzenie o wymiarach: średnica 3,50 m, wysokość 2,63 m, WSU 0,7 m. Urządzenie wykonane z rur stalowych o różnej średnicy, zabezpieczone podkładem cynkowym, wykończone lakierem poliestrowym. Wszystkie śruby i profile zaślepione z plastikowymi zabezpieczeniami. Urządzenie mocowane w fundamencie betonowym. Elementy składowe: słup 1 szt., korona 1 szt., ramiona 3 szt., siedziska z łańcuchami 3 szt., zawiesia ze stali nierdzewnej 3 szt.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni amortyzującej odpowiedniej dla wysokości swobodnego upadku.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w miejscowości Byków, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Jaksonowice.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25 m. Urządzenie o wymiarach 25,00 m x 3,50 m oraz wysokości 3,40 m, WSU 1,0 m. Urządzenie wykonane z rur stalowych 88,9/3,3 profile o różnej średnicy. Wszystkie śruby i profile zaślepione z plastikowymi zabezpieczeniami. Lina o średnicy 10 mm plecionka wykonana z cynkowanych drutów stalowych. Elementy składowe: wieża wyższa 1 szt., wieża niższa 1szt., podest startowy 1 szt., pochylnia 1 szt., tyrolka 1 kpl.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni amortyzującej odpowiedniej dla wysokości swobodnego upadku.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Jaksonowice, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Oleśniczce.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m. Urządzenie o wymiarach 25,00 m x 3,50 m oraz wysokości 3,40 m, WSU 1,00 m. Urządzenie wykonane z rur stalowych 88,9/3,3 profile o różnej średnicy. Wszystkie śruby i profile zaślepione z plastikowymi zabezpieczeniami. Lina o średnicy 10 mm plecionka wykonana z cynkowanych drutów stalowych. Elementy składowe: wieża wyższa 1 szt., wieża niższa 1szt., podest startowy 1 szt., pochylnia 1 szt., tyrolka 1 kpl.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni amortyzującej odpowiedniej dla wysokości swobodnego upadku.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Oleśniczce, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Pietrzykowicach
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m. Urządzenie o wymiarach 25,00 m x 3,50 m oraz wysokości 3,40 m, WSU 1,00 m. Urządzenie wykonane z rur stalowych 88,9/3,3 profile o różnej średnicy. Wszystkie śruby i profile zaślepione z plastikowymi zabezpieczeniami. Lina o średnicy 10 mm plecionka wykonana z cynkowanych drutów stalowych. Elementy składowe: wieża wyższa 1 szt., wieża niższa 1szt., podest startowy 1 szt., pochylnia 1 szt., tyrolka 1 kpl.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni amortyzującej odpowiedniej dla wysokości swobodnego upadku.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Pietrzykowicach, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Pruszowicach.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – huśtawka wahadłowa pojedyncza z siedziskiem typu bocianie gniazdo (o średnicy min. 100 cm). Konstrukcje ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy złączne ze stali nierdzewnej, zawiesia huśtawki odporne na warunki atmosferyczne. Wymiary urządzenia: szer. 2,04 m x dł. 3,40 m x wys. 2,39 m, WSU 1,36 m. Siedzisko wyposażone w obramowanie antyuderzeniowe, dodatkowo oplecione liną zbrojoną PP odporną na szkodliwe warunki atmosferyczne. Rdzeń wykonany ze stali. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w Pruszowicach w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Siedlcu
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zjazd linowy 25m. Urządzenie o wymiarach 25,00 m x 3,50 m oraz wysokości 3,40 m, WSU 1,00 m. Urządzenie wykonane z rur stalowych 88,9/3,3 profile o różnej średnicy. Wszystkie śruby i profile zaślepione z plastikowymi zabezpieczeniami. Lina o średnicy 10 mm plecionka wykonana z cynkowanych drutów stalowych. Elementy składowe: wieża wyższa 1 szt., wieża niższa 1szt., podest startowy 1 szt., pochylnia 1 szt., tyrolka 1 kpl.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni amortyzującej odpowiedniej dla wysokości swobodnego upadku.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w Siedlcu, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w miejscowości Wilczyce.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – huśtawka wahadłowa podwójna. Siedziska typu deseczka i koszyczek. Konstrukcje ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy złączne ze stali nierdzewnej, zawiesia huśtawki podwójnie ułożyskowane - stal nierdzewna. Wymiary urządzenia: 2,17 m x 3,78 m x 2,45 m, WSU 1,28 m. Siedzisko typu deseczka oraz koszyczek wykonane są z aluminium i stali nierdzewnej pokrytych miękkim poliuretanem. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w miejscowości Wilczyce w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 - Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w miejscowości Zaprężyn.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – huśtawko-karuzela. Wymiary: dł. 4,42 m, szer. 0,51 m, wys. 3,4 m., WSU 1,8 m. Kotwienie słupów betonem na głębokości 0,9 m. Konstrukcja stalowa malowana proszkowo. Złącza ze stali nierdzewnej. Elementy siedzisk, uchwytów itp. wykonane z pianki poliuretanowej. Miejsce montażu – teren rekreacyjny w miejscowości Zaprężyn w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w miejscowości Zaprężyn, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 - Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Budziwojowicach.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – zestaw zabawowy o wymiarach: wys. 3,21 m, dł. 6,1 m, szer. 1,71 m, WSU 1,2 m. Wszystkie elementy złączne, jak śruby, nakrętki, łańcuchy i mocowania - nierdzewne. Wystające łby śrub i nakrętki zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Daszki, siedziska, ścianki oraz zabezpieczenia wykonane z kolorowych płyt polietylenowych HDPE/HPL, odpornych na działanie warunków atmosferycznych. Podesty wykonane z płyt antypoślizgowych.
Liny polipropylenowe o podwyższonej odporności, typu pp-multisplit o średnicy 16 mm z rdzeniem stalowym. Drewno drzew iglastych, bezrdzeniowe, klejone warstwowo klejami poliuretanowymi. Elementy, takie jak rury, uchwyty, drabinki i poprzeczki, itp. wykonane ze stali nierdzewnej.
W skład zestawu wchodzą:
1. Wieża
2. Zjeżdżalnia
3. Trap linowy
4. Pomost tunelowy
5. Ścianka wspinaczkowa
6. Zjazd strażacki
7. Platforma podestowa x2
8. Balkon
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w miejscowości Budziwojowice, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Stępiniu.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – wielofunkcyjny zestaw zabawowy o wymiarach: wys. 3,30 m, szer. 4,60 m, dł. 6,35 m, WSU 2,0 m. Elementy nośne zestawu wykonane z drewna klejonego. Ślizgawki wykonane z laminatu i metalu spełniają wymogi normy PN-EN 1176:2017-12. Dachy, bariery ochronne wykonane z płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne. Trapy wykonane z płyty HDPE antypoślizgowej. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej konstrukcyjnej malowane proszkowo lub ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi zaślepkami.
W skład zestawu wchodzą:
1. Wieża z dachem
2. Wieża bez dachu x 3
3. Zjeżdżalnia
4. Przeplotnia linowa
5. Rura strażacka
6. Pomost wiszący
Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w miejscowości Stępin, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 12 Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Siedlcu.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – huśtawka wahadłowa podwójna. Siedziska typu deseczka i koszyczek. Konstrukcje ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy złączne ze stali nierdzewnej, zawiesia huśtawki podwójnie ułożyskowane - stal nierdzewna. Wymiary urządzenia: 2,17 m x 3,78 m x 2,45 m, WSU 1,28 m. Siedzisko typu deseczka oraz koszyczek wykonane są z aluminium i stali nierdzewnej pokrytych miękkim poliuretanem. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – plac zabaw w miejscowości Siedlec, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 - Dostawa urządzeń zabawowych wraz z montażem na teren rekreacyjny w Łozina.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – mały zestaw zabawowy ze zjeżdżalną. Urządzenie o wymiarach: wys. 3,00 m, dł. 2,38 m, szer. 1,78 m, WSU 0,90 m. Elementy, takie jak rury, uchwyty, drabinki i poprzeczki, itp. zostały wykonane ze stali nierdzewnej. Belki drewniane wykonane z drewna drzew iglastych, bezrdzeniowe, klejone warstwowo klejami poliuretanowymi. Podesty z płyt antypoślizgowych. Daszek i ścianki wykonane z kolorowych płyt polietylenowych HDPE/HPL, odpornych na działanie warunków atmosferycznych. Wszystkie elementy złączne ze stali nierdzewnej.
Skład zestawu:
1. Zjeżdżalnia
2. Schodki
3. Balkon
4. Wieża
5. Platforma podestowa
Obowiązuje wykonanie nawierzchni amortyzującej odpowiedniej dla wysokości swobodnego upadku.
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w miejscowości Łozina, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 - Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Mirkowie.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – karuzela siedziskowa. Wymiary: dł. 1,70 m, szer. 1,70 m, wys. 0,88 m, WSU 0,88 m. Konstrukcja z rur stalowych malowanych proszkowo, siedziska z płyty HDPE, montaż w gruncie na fundamencie betonowym. Elementy składowe: kotwa stalowa 1 szt., siedzisko 3 szt., kierownica 1 szt.
Miejsce montażu – plac zabaw w Mirkowie, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 - Dostawa urządzenia zabawowego wraz z montażem na teren rekreacyjny w Jaksonowicach.
Zakup, dostawa i montaż 1 szt. nowego urządzenia – wieża ze zjeżdżalnią/ lub produkt równoważny. W skład zestawu wchodzi: wieża, zjeżdżalnia, koci grzbiet linowy na podest, rura strażacka. Wymiary urządzenia: szer. 2,40 m x dł. 3,22 m x wys. 3,13 m, WSU 1,20 m. Konstrukcja: stal malowana proszkowo, podest wykonany z płyt antypoślizgowych, sklejka anty-skid, wykonane ze stali nierdzewnej. Obowiązuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej w postaci pola piaskowego zgodnie z kartą techniczna urządzenia (z podłożem z geowłókniny).
Miejsce montażu – teren rekreacyjny w miejscowości Jaksonowicach, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym/sołtysem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:a) karty techniczne oferowanych urządzeń,
b) certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia.
Uwaga nr 1: Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania lub cechy.
Uwaga nr 2: Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Uwaga nr 3: Postanowień uwagi nr 2 nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.2. Postanowień ust. 1 nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ potwierdza brak podstaw wykluczenia.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania wskazane w Rozdz. VIII ust. 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na dostawy.