BZP: Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II).
18.06.2025
2025/BZP 00284788/01
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14ee80f3-95dc-4ad1-96cc-de1466419603
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093546/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.31 Dostawa sprzętu jednorazowego (II)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14ee80f3-95dc-4ad1-96cc-de14664196033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-
Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w e-Zamówieniach
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za wyjątkiem opisanym w II.7.4) tj. Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej, w zakresie przedstawienia próbki, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Próbkę, o której mowa w pkt. II.7.4) SWZ, można przekazać, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w terminie wskazanym i na adres wskazany w piśmie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-271-1-39/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II). Pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-16/PN/2025.
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów:
Część I Pakiet nr 7 - Akcesoria do znieczuleń, drenażu, kaniulacji, infuzji
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego)(*) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Igła podpajęczynówkowa 27G x 88mm x 0,4 szt. 895 1
2. Igła podpajęczynówkowa 25G x 88mm x 0,5 szt. 1065 1
3. Igła podpajęczynówkowa 25G x 120mm x 0,5 szt. 25 1
4. Igła do blokad G20 X 35-150mm G22 X 35-150mm szt. 1275 1
5. Igła podpajęczynówkowa 25G x 88mm X 0,53 szt. 400 1
6. Igła podpajęczynówkowa 22G x 40 mm szt. 25 1
7. Igła do blokad G22 X 35mm G22 X 50mm G22 X 80mm G22 x 100mm szt. 25 1
8. Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego igła Tuohy 18G x 80mm szt. 155 1
9. Zestaw mocujący cewnik szt. 5 1
10. Zestaw do cewnikowania dużych naczyń bakteriobójczy 7F kanały 16/16/18G szt. 5 1
11. Zestaw do cewnikowania dużych naczyń 7F kanały 16/16/18G szt. 10 1
12. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera 7F kanały 16/16/18G szt. 350 1
13. Sterylny zestaw osłony na głowicę USG 15 x 61 cm szt. 430 1
14. Zestaw podstawowy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego Długość kaniuli 120 mm, cewnik CH12, długość 440 mm szt. 5 1
15. Cewnik do żył centralnych, dwuświatłowy 16/16 x 150 mm 16/16 x 200 mm szt. 5 1
16. "Zestaw do kaniulacji tętnic metodą Seldingera
"Rozmiary:
Zestaw cewników tętniczych
cewnik 22G, 80 mm / Kaniula 0.80 x 50 mm / Prowadnik długość 25 cm, średnica 0.021”
Zestaw cewników tętniczych
cewnik 20G, 80 mm / Kaniula 0.95 x 50 mm / Prowadnik długość 25 cm, średnica 0.025”
Zestaw cewników tętniczyc
cewnik 20G, 160 mm / Kaniula 0.95 x 70 mm / Prowadnik długość 40-45 cm, średnica 0.025”
Zestaw cewników tętniczych
cewnik 18G, 160 mm / Kaniula 1.30 x 70 mm / Prowadnik długość 40-45 cm, średnica 0.035”
Zestaw cewników tętniczych
cewnik 18G, 80 mm / Kaniula 1.30 x 50 mm / Prowadnik długość 40-45 cm, średnica 0.035”" szt. 5 1
17. Dren do pomp infuzyjnych do podaży leków, płynów 250 cm szt. 2000 1
18. Dren do pomp infuzyjnych do podaży leków, płynów bursztynowy 250 cm szt. 250 1
19. Dren do pomp do żywienia enteralnego 320 cm szt. 600 1
20. Strzykawka do pomp infuzyjnych 50 ml/60 ml szt. 15100 1
21. Strzykawka 3-częściowa do leków światłoczułych 50 ml/60 ml szt. 1700 1
22. Zestaw do punkcji jamy opłucnej x szt. 10 1
23. Zestaw do drenażu opłucnej i klatki piersiowej wg Matthysa x szt. 1 1
24. Kaniula bezpieczna bez portu bocznego 18 G, 20 G, 22 G, 24G szt. 8 750 1
25. Łącznik strzykawkowy x szt. 70 1
26. Aplikator umożliwiający bezigłowe przeniesienie leku z fiolki do butelki szt. 10 1
27. Aparat do przepływu infuzji x szt. 2900 1
28. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych II x szt. 45 000 1
29. Aparat do przepływu infuzji z zastawką zapobiegająca cofaniu się krwi szt. 100 1
30. Aparat do przepływu infuzji z portem bezigłowym szt. 100 1
31. Jednorazowy przetwornik do ciągłego pomiaru ciśnienia fizjologicznego szt. 30 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu
Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II). Pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-16/PN/2025.
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów:
Część II Pakiet nr 8- Akcesoria do znieczuleń, drenażu (katetery, zestaw drenażowy przeskórny).
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) (*) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 22G/90 szt. 50 1
2. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 26G/90 szt. 50 1
3. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 18 G/ 90 szt. 225 1
4. Prowadnik stalowy J 0,35 / 60 - 80 cm szt. 10 1
5. Kateter do drenażu klatki piersiowej z troakarem 24F szt. 7 1
6. Kateter do drenażu klatki piersiowej z troakarem 28F szt. 23 1
7. Kateter do drenażu klatki piersiowej z troakarem 32F szt. 12 1
8. Kateter do drenażu klatki piersiowej z troakarem 36F szt. 10 1
9. Zestaw drenażowy przezskórny z cewnikiem 6F/25-26 cm szt. 5 1
10. Zestaw drenażowy przezskórny z cewnikiem 9F/26 szt. 42 1
11. Zestaw drenażowy przezskórny z cewnikiem 12F/25-26 cm szt. 10 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu
Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II). Pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-16/PN/2025.
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów:
Część III Pakiet nr 10 - Akcesoria do systemów ssących (wkłady workowe, kanistry)
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Wkład workowy jednorazowego użytku pojemność 1000ml szt. 2 088 1
2. Wkład workowy jednorazowego użytku pojemność 2000ml szt. 2 592 1
3. Kanister pojemność 1000ml szt. 24 1
4. pojemność 2000ml szt. 3 1
5. Mocownik szynowy szt. 7 1
6. Łącznik zwężany szt. 2 1
7. Żel poj. 2 kg op. 67 1
8. Zestaw do odsysania złożony z wkładu workowego 1000 ml i drenu łączącego pojemność wkładu workowego 1000ml op. 501 1
9. Zestaw do odsysania złożony z wkładu workowego 2000 ml i drenu łączącego pojemność wkładu workowego 2000ml op. 311 1
10. Uchwyt do mocowania drenów na szynie x szt. 5 1
11. Zawór x szt. 5 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu
Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II). Pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-16/PN/2025.
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów:
4. Część IV Pakiet nr 11- Akcesoria do zespoleń jelitowych (staplery liniowe, okrężne)
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) (*) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Stapler liniowy poprzeczny do zespoleń jelitowych 60 mm szt. 12 1
2. Ładunek do staplera liniowego poprzeczny do zespoleń jelitowych 60 mm szt. 6 1
3. Stapler okrężny do zespoleń jelitowych 21 mm, 25 mm, 28 mm, 31 mm szt. 27 1
4. Stapler liniowy tnący do zespoleń jelitowych 60 mm, 80 mm szt. 48 1
5. Ładunek do stapera z poz.4 60 mm, 80 mm szt. 60 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu
Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II). Pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-16/PN/2025.
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów:
5. Część V Pakiet nr 12- Akcesoria do zespoleń jelitowych (endostaplery)
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) (*) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Endostapler do zespoleń jelitowych 340mm szt. 3 1
2. Ładunek do endostapera z poz.1 60 mm szt. 6 1
3. Ładunek do endostapera z poz.1 60 mm szt. 12 1
4. Ładunek do endostapera z poz.1 radialny szt. 6 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu
Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II). Pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-16/PN/2025.
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów:
6. Część VI Pakiet nr 16 - Akcesoria do laparoskopii (woreczek na preparat, igła veressa)
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. Wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) (*) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Woreczki na preparat X szt. 180 1
2. Igła VERESSA X szt. 30 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu
Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II). Pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-16/PN/2025.
7. Część VII Pakiet nr 34 - Akcesoria do pomiaru rzutu serca i filtry do respiratora
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. Wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego)(*) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Czujnik do pomiaru rzutu serca x op. 22 5
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu
Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II). Pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-16/PN/2025.
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów:
8. Część VIII Pakiet nr 42 - Akcesoria do terapii wysokoprzepływowej oraz obwód oddechowy
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) (*) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Jednorazowy układ oddechowy dla dorosłych do respiratora szt. 40 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu
Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II). Pakiety nierozstrzygnięte w postępowaniu DZ-271-1-16/PN/2025.
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów:
9. Część IX Pakiet nr 54 - Akcesoria do terapii wysokoprzepływowej
Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jednostka miary Ilość jednostek miary (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego) (*) Wielkości opakowania oczekiwana przez Zamawiającego
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Układ oddechowy wraz z komorą do nawilżacza do aparatu Airvo 2 X szt. 20 1
2. Filtr powietrza szt. 10 1
3. Kaniula donosowa do terapii wysokoprzepływowej dla dzieci M,L,XL szt. 20 1
4. Kaniula donosowa wysokoprzepływowa dla dorosłych kompatybilna z urządzeniami Airvo S,M,L szt. 20 1
5. Wymienne przylepce do systemu kaniul szt. 20 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu
Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY, WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ.:
V.2.1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2B do SWZ
V.2.2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu Zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) oświadczenia, że oferowane wyroby, spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r (MDR) - stanowiącego Załącznik nr 2C do SWZ. Zamawiający dopuszcza w pakiecie nr 10 poz. 10, w pakiecie nr 54 poz. 2, 5 towary nie będące wyrobami medycznymi.
2) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry oferowanego Towaru spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SWZ tj.:
dla wszystkich pakietów:
a) Katalog oferowanego wyrobu - zawierający numer katalogowy oferowanego produktu (jeżeli taki numer posiada) - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - Zamawiający prosi o zaznaczenie w/w dokumentach - zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem pakietu i pozycji z załącznika nr 1A do SWZ
dla pakietu nr 7 ,34 ,42, 54,
b) dokumenty potwierdzające kompatybilność przedmiotu Zamówienia ze sprzętem Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. II.8.1) ppkt 1), 2) SWZ lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty (FORMULARZA OFERTOWEGO) należy dołączyć:1) Formularz asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa - sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. - podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym Formularz nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający prosi o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej (w wersji edytowalnej). Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
2) oświadczenie wymienione w pkt. V.1.1) SWZ podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
3) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. II.8) SWZ; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;