BZP: CYBERBEZPIECZNA GMINA FROMBORK
18.06.2025
2025/BZP 00285747/01
Gmina Frombork
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
CYBERBEZPIECZNA GMINA FROMBORK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Frombork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 5a
1.5.2.) Miejscowość: Frombork
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-530
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 231 58 00
1.5.8.) Numer faksu: 55 244 06 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@frombork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frombork.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CYBERBEZPIECZNA GMINA FROMBORK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-957ea0a8-3fa9-4575-be87-4708a83da1c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022110/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczna Gmina Frombork
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Cyberbezpieczny Cieszanów” dofinansowany w ramach programu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-957ea0a8-3fa9-4575-be87-4708a83da1c83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-957ea0a8-3fa9-4575-be87-4708a83da1c8
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Cyberbezpieczna Gmina Frombork” – Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Platforma ta jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl włączając w to proces składania ofert. Zamawiający nie dopuszcza możliwość komunikacji na linii Zamawiający - Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający informuje jednocześnie, że korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Zamawiający informuje, że każdy Wykonawca, którego zamiarem jest wzięcie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Cyberbezpieczna Gmina Frombork” musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie szczegółowe informacje na temat otwierania kont oraz zasady i regulaminy korzystania z Platformy e-Zamówienia określają regulaminy Platformy e-Zamówienia dostępne na stronie https://ezamowienia.gov.pl, w szczególności w zakładce „Centrum Pomocy”. Zamawiający informuje, że przeglądanie oraz pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia. Zamawiający informuje, że korzystanie w pełnym zakresie z „Formularzy kontaktowych” na Platformie e-Zamówienia wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że do korzystania z „Formularzy kontaktowych” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie wysłane oraz odebrane wiadomości są widoczne dla Wykonawcy po zalogowaniu się i w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Zamawiający informuje, że sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektronicznej treści musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Zamawiający informuje, że komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze – „Formularze kontaktowe”. Za pośrednictwem „Formularzy kontaktowych” odbywać się będzie w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielania odpowiedzi. „Formularze kontaktowe” umożliwiają także dodatnie załącznika do przesyłanej wiadomości.Zamawiający informuje, że w przypadku załączników, które zgodnie z Ustawą Pzp i/lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem profilem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone (zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostępniającego zasoby), podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. Zgodnie z tym, w zależności od rodzaju użytego podpisu i jego typu (typ zewnętrzny lub wewnętrzny), dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (podpis typu zewnętrznego) lub dokument z ujętym podpisem (podpis typu wewnętrznego). Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar plików wysyłanych za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia i „Formularzy kontaktowych” wynosi 150 MB (wielkość plików przesyłanych jako załączniki w ramach jednego formularza). Zamawiający informuje, że minimalne wymagania techniczne dotyczące użytkowanego sprzętu w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia internetowego określają Regulaminy Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Frombork (ul. Młynarska 5a, 14-530 Frombork), Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie: tel. 55 231 58 00 lub pod adresem e-mail: sekretariat@frombork.pl . 2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Gminy Frombork (ul. Młynarska 5a, 14-530 Frombork) lub za pomocą poczty elektronicznej: iod@frombork.pl , tel. 730 762 823. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w ramach Projektu Grantowego pn. „Cyberbezpieczna Gmina Frombork” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”. Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym, bez prowadzenia negocjacji, dla wartości poniżej progu unijnego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Ponadto odbiorcą Pani/Pana danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w oparciu o zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi dotyczące utrzymania systemów informatycznych, usługi doradcze. Dane mogą być również udostępnione operatorom pocztowym w zakresie niezbędnym do prowadzenia korespondencji oraz podmiotom upoważnionym do dostępu do danych na mocy przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9.Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.12.2025.AM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym „Cyberbezpieczna Gmina Frombork”, a w szczególności: Część 1: − usługa przeprowadzenia audytu zgodności z KRI oraz UoKSC wraz z usługą wykonania testów penetracyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy Frombork (2 szt.); − usługa opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Miasta i Gminy Frombork łącznie z aplikacją wspomagającą (1 szt.); − usługa przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego dla pracowników oraz kadry zarządzającej Urzędu Miasta i Gminy Frombork z zakresu cyberbezpieczeństwa (1 szt.) wraz z udostępnieniem platformy e-learningowej (1 szt.);
4.2.6.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający informuje, że za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług oraz dostawa sprzętów zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym „Cyberbezpieczna Gmina Frombork”, a w szczególności: Część 2: − dostawa urządzenia klasy UTM dla Urzędu Miasta i Gminy Frombork (1 szt.) wraz z usługą wdrożenia i konfiguracji; − usługa przeprowadzenia szkolenia pracowników działu IT Urzędu Miasta i Gminy Frombork (1 szt.); − dostawa rozwiązania klasy DLP dla Urzędu Miasta i Gminy Frombork (1 szt.) wraz z usługą wdrożenia i konfiguracji; − dostawa urządzenia serwerowego wraz z oprogramowaniem SIEM dla Urzędu Miasta i Gminy Frombork (1 szt.) wraz z usługą wdrożenia i konfiguracji; − dostawa urządzenia zasilania awaryjnego – agregatu prądotwórczego (1 szt.) dla Urzędu Miasta i Gminy Frombork.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48820000-2 - Serwery
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający informuje, że za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu i informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki w obszarze kompetencyjnym (audyty, opracowanie dokumentacji, szkolenia)oraz technicznym (dostawa sprzętu i oprogramowania), które to zostały szczegółowo ujęte w Rozdziale XII pkt. 3 SWZ oraz w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z oświadczeniem zapoznania się z warunkami zamówienia;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy); − polisy ubezpieczeniowej (ważnej na dzień złożenia oferty) w zakresie ubezpieczenia OC na kwotę nie niższą niż 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) złotych, przy czym poza drukiem polisy wymaga się także przedstawienia dowodu dokonania zapłaty za polisę – wyłącznie dla Części 2; − dokumentu potwierdzającego doświadczenie Wykonawcy w zakresie audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 2 rekomendacje) - wyłącznie dla Części 1. − dokument potwierdzający doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń dotyczących cyberbezpieczeństwa (co najmniej 2 rekomendacje) – wyłącznie dla Części 1
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Część 1:− usł przeprowadz audytu zgodności z KRI oraz UoKSC wraz z usługą wykonania testów penetracyjnych dla UMiGFk (2 szt.); • dokum potwierdzający posiadanie zesp audytor, tj. min 2 audytorów, z których każdy powinien posiadać jeden z certyfikatów, o których mowa w Rozp Min Cyfryz z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadz audytu; − usługa opracow pełnej dokumen Syst Zarządz Bezp Inform dla UMiGFk łącznie z aplikacją wspomag (1 szt.): • dokum potwierdz posiadanie zesp audytor, tj. min 2 audytorów, z których każdy powinien posiadać jeden z certyfikatów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadz audytu. Zamawiający dopuszcza realizację usługi przez osoby zaangażowane również w przeprowadzenie audytu;− usł przeprowadz szkolenia stacjonarn dla pracown oraz kadry zarządz UMiGFk (1 szt.) wraz z udostępn platformy e-learningowej:• Certyfikat ukończ studiów wyższych z zakresu cyberbezpieczeństwa lub inny dokum równoważny;• Oświadcz Producenta lub Autoryzowan Dystrybut Producenta platformy szkoleniowej, potwierdzające gotowość świadczenia wsparcia techniczn dla Zamawiającego. Oświadcz powinno zawierać: adres str internet serwisu oraz numer infolinii telefon; • Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.Część 2:− dost urządz klasy UTM dla UMiGFk (1 szt.) wraz z usługą wdrożenia i konfiguracji:• karta produkt oferowanych urząd umożliwiająca weryfikację parametrów; • oświadcz producenta lub autoryz dystrybutora producenta na terenie Polski, że produkt pochodzi z autoryzowan kanału sprzedaży (np. oświadcz o posiadanym statusie autoryzacyjnym); • w przypadku istnienia takiego wymogu (dla tzw. produkt podwójn zastosow) – należy dołączyć dokum pochodzący od importera technologii; − dost rozwiąz klasy DLP dla UMiGFk (1 szt.) wraz z usł wdroż i konfigi:• karta produkt oferowanego rozwiązania umożliwiając weryfikację funkcjonalności.− dost urządz serwerowego wraz z oprogram SIEM dla UMiGFk (1 szt.) wraz z usł wdroż i konfig:• karta produkt oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację jego parametrów;• oświadcz producenta serwera, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą
ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001;• deklaracja CE dla serwera lub oświadcz producenta w tym zakresie;• dokum potwierdz, że sprzęt (serwer) spełnia wymogi Dyrektywy WEEE2002/96/EC, co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku(wydruk ze strony internet www.epeat.net); • oświadcz producenta serwera lub podmiotu realizując serwis, że w przypadku
awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem techn, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.• oświadcz producenta serwera, że serwis urządz będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzow PartneremSerwis Producenta;• oświadcz Producenta serwera, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz
ISO-27001;• oświadcz Producenta serwera, że sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjn producenta.− dost urządz zasilania awaryjnego – agregatu prądotwórcz (1 szt.) dla UMiGFrk:• karta produkt oferowanego agregatu umożliwiająca weryfikację parametrów;• oświadczproducenta urządzeń w zakresie deklaracji CE;• certyfikat producenta w zakresie wdrożonego systemu ISO 9001:2015 oraz AQAP2110:2016;• oświadcz producenta agregatu, że posiada on w Polsce oddział, serwis orazmagazyn części zamiennych i mat eksploatacyjn;• oświadcz o możliwości przeprowadz prób fabrycznych FAT przed dostarczeniem agregatu.