BZP: Dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych.
19.06.2025
2025/BZP 00286402/01
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Usług Budowlanych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371168663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionistów 10
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 134341549
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pgk-brzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-brzozow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17592390-195d-472c-86b9-742d8d2d028a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11310903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu:
a) Portalu platformazakupowa.pl, adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_brzozow/proceedings
b) poczty elektronicznej, adres poczty elektronicznej do komunikacji: zp@pgk-brzozow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelką korespondencję Zamawiający zamierza prowadzić za pomocą platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
a) przesyłania Zamawiającemu pytań do SWZ;
b) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
c) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
d) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożenia podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
e) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
f) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
g) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
h) przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i bezpłatnego formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Szczegółowe informacje na temat wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w punkcie 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-04/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówienia
Nazwa części: Strop nad parterem
Przedmiotem zamówienia opracowanie projektu wykonawczego jako rozwiązanie zamienne stropów w stosunku do zaprojektowanych stropów w formie płyt żelbetowych oraz dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Część 1 strop nad parterem zgodnie z rysunkami dla parteru cz.1 i cz.2 (rysunki w zakresie załącznika nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
Realizacja zamówienia przebiegać będzie dwuetapowo:
• ETAP I obejmuje opracowanie projektu wykonawczego - realizacja do 7 dni od zawarcia umowy,
• ETAP II obejmuje dostawę stropu z płyt kanałowych sprężonych dla stropu parteru - gotowość dostawy po 30 dniach kalendarzowych od zatwierdzenia ostatecznego projektu wykonawczego z etapu I
Zamawiający dopuszcza w postepowaniu wypłatę zaliczki pod następującymi warunkami:
• wypłata zaliczki po zatwierdzeniu ostatecznego projektu wykonawczego,
• zaliczka do wysokości 100 % wartości zamówienia.
Miejsce dostawy: plac budowy kod pocztowy 36-200 Humniska przy budynku 846.
Gwarancja ceny do końca trwania dostaw.
Cena za materiał z dostawą jako iloczyn ostatecznych m2 powierzchni stropu i ceny jednostkowej stropu dla poszczególnych części.
Transport dostosowany do rozładunku dźwigiem wraz z odpowiednim „uchwytem” dla rozładunku i montażu.
Przy każdej dostawie będzie dostarczona WZ, tabliczka znamionowa (etykieta), atesty i deklaracje.
Dostawy w godzinach od 8:00 do 14:30 po wcześniejszym ustaleniu ilości dostawy dobowej z zamawiającym.
Dostawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania zamawianych materiałów (termin uzgodniony przez Strony), natomiast w przypadkach losowych Dostawca każdorazowego powiadamiania o zmianie godziny dostawy oraz do ustalenia nowych godzin z Kierownictwem Budowy,
Czas rozładunku transportu – min. 3 godziny.
CPV 44200000-2
4.2.6.) Główny kod CPV: 44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena
Przez cenę za całość przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie łączny koszt za całość przedmiotu zamówienia, stanowiący całkowite, wynagrodzenie wykonawcy. Oferent składa ofertę jako cenę podstawową za 1m2 powierzchni stropu uwzględniającą wymagania zamawiającego oraz ewentualne koszty dodatkowo płatne np. pakowanie, uchwyty transportowe itp. Na ofertę będzie się składała łączna wartość zamówienia wyliczona jako iloczyn szacowanej ilości zamówienia (powierzchni stropu danej części) x cenę jednostkową za 1m2 w tym ewentualne płatne opcje zamówienia.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium cena – 90 punktów.
Oferta z najniższą oferowaną ceną brutto „C min” otrzymuje punktów 90.
Każda inna oferta „C” otrzymuje ilość punktów w kryterium cena wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
(Cmin/C) x 90 = cp
Cmin – najniższa oferowana cena spośród ofert nieodrzuconych
C – cena badanej oferty
cp – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę z kryterium cena
Przy przeliczaniu liczbę punktów zamawiający zaokrągla w dół do dwóch liczb po przecinku
np. liczba punktów 4,543 zostanie zaokrąglona do 4,54.
2) Warunki płatności
Przez warunki płatności zamawiający rozumie warunki zapłaty za realizację przedmiotu zamówienia, które zadeklaruje wykonawca w swojej ofercie.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium warunki płatności – 10 punktów.
Oferta wykonawcy otrzyma punkty wg poniższych zasad:
Zaliczka 100 % - 0 punktów
Zaliczka 50 % i płatność pozostałej części 7 dni od dnia realizacji całości przedmiotu zamówienia – 5 punktów
Zaliczka 10 % i płatność pozostałej części 7 dni od dnia realizacji całości przedmiotu zamówienia – 10 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 przedmiotu zamówienia
Nazwa części: Strop nad piętrem
Przedmiotem zamówienia opracowanie projektu wykonawczego jako rozwiązanie zamienne stropów w stosunku do zaprojektowanych stropów w formie płyt żelbetowych oraz dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Część 1 strop nad piętrem zgodnie z rysunkami dla pietra cz.1 i cz.2 (rysunki w zakresie załącznika nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia).
Realizacja zamówienia przebiegać będzie dwuetapowo:
• ETAP I obejmuje opracowanie projektu wykonawczego - realizacja do 7 dni od zawarcia umowy,
• ETAP II obejmuje dostawę stropu z płyt kanałowych sprężonych dla stropu piętra - gotowość dostawy po 30 dniach kalendarzowych od zatwierdzenia ostatecznego projektu wykonawczego z etapu I
Zamawiający dopuszcza w postepowaniu wypłatę zaliczki pod następującymi warunkami:
• wypłata zaliczki po zatwierdzeniu ostatecznego projektu wykonawczego,
• zaliczka do wysokości 100 % wartości zamówienia.
Miejsce dostawy: plac budowy kod pocztowy 36-200 Humniska przy budynku 846.
Gwarancja ceny do końca trwania dostaw.
Cena za materiał z dostawą jako iloczyn ostatecznych m2 powierzchni stropu i ceny jednostkowej stropu dla poszczególnych części.
Transport dostosowany do rozładunku dźwigiem wraz z odpowiednim „uchwytem” dla rozładunku i montażu.
Przy każdej dostawie będzie dostarczona WZ, tabliczka znamionowa (etykieta), atesty i deklaracje.
Dostawy w godzinach od 8:00 do 14:30 po wcześniejszym ustaleniu ilości dostawy dobowej z zamawiającym.
Dostawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania zamawianych materiałów (termin uzgodniony przez Strony), natomiast w przypadkach losowych Dostawca każdorazowego powiadamiania o zmianie godziny dostawy oraz do ustalenia nowych godzin z Kierownictwem Budowy,
Czas rozładunku transportu – min. 3 godziny.
CPV 44200000-2
4.2.6.) Główny kod CPV: 44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena
Przez cenę za całość przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie łączny koszt za całość przedmiotu zamówienia, stanowiący całkowite, wynagrodzenie wykonawcy. Oferent składa ofertę jako cenę podstawową za 1m2 powierzchni stropu uwzględniającą wymagania zamawiającego oraz ewentualne koszty dodatkowo płatne np. pakowanie, uchwyty transportowe itp. Na ofertę będzie się składała łączna wartość zamówienia wyliczona jako iloczyn szacowanej ilości zamówienia (powierzchni stropu danej części) x cenę jednostkową za 1m2 w tym ewentualne płatne opcje zamówienia.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium cena – 90 punktów.
Oferta z najniższą oferowaną ceną brutto „C min” otrzymuje punktów 90.
Każda inna oferta „C” otrzymuje ilość punktów w kryterium cena wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
(Cmin/C) x 90 = cp
Cmin – najniższa oferowana cena spośród ofert nieodrzuconych
C – cena badanej oferty
cp – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę z kryterium cena
Przy przeliczaniu liczbę punktów zamawiający zaokrągla w dół do dwóch liczb po przecinku
np. liczba punktów 4,543 zostanie zaokrąglona do 4,54.
2) Warunki płatności
Przez warunki płatności zamawiający rozumie warunki zapłaty za realizację przedmiotu zamówienia, które zadeklaruje wykonawca w swojej ofercie.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wg kryterium warunki płatności – 10 punktów.
Oferta wykonawcy otrzyma punkty wg poniższych zasad:
Zaliczka 100 % - 0 punktów
Zaliczka 50 % i płatność pozostałej części 7 dni od dnia realizacji całości przedmiotu zamówienia – 5 punktów
Zaliczka 10 % i płatność pozostałej części 7 dni od dnia realizacji całości przedmiotu zamówienia – 10 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub umocowane przez te osoby do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający wymaga, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:a. przedstawienia odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, albo
b. wskazania danych umożliwiających dostęp do wyżej wymienionych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, albo
c. przedstawienia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej.
Zapisy stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych lub podwykonawcy nie będącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy i usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaa) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
b) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w punkcie 11 ust. 4 specyfikacji (oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji), składa każdy z wykonawców.
c) Jeżeli w postępowaniu wybrana zostanie oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zamawiający zażąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
d) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy i usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
e) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający dopuszcza w postepowaniu wypłatę zaliczki pod następującymi warunkami:• wypłata zaliczki po zatwierdzeniu ostatecznego projektu wykonawczego,
• zaliczka do wysokości 100 % wartości zamówienia.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania opisano w dokumentach zamówienia - wzór umowy, załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-27 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1131090
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
18) Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 507 z późniejszymi zmianami) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również:a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r., poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r., poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności.