BZP: „Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Dołhobyczów”
23.06.2025
2025/BZP 00287511/01
Gmina Dołhobyczów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Dołhobyczów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dołhobyczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza 2a
1.5.2.) Miejscowość: Dołhobyczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-540
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846532524
1.5.8.) Numer faksu: 846532524
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolhobyczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolhobyczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Dołhobyczów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f93ef957-22ef-4b6c-9679-a15e56ee8e5a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022525/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 „Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Dołhobyczów”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.dolhobyczow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.dolhobyczow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy ZETO PZP, która jest dostępna pod adresem: https://przetargi.dolhobyczow.pl, oraz poczty elektronicznej.
Instrukcja użytkownika – Regulamin korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP stanowiąca zał. Nr 1 do SWZ.
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne, Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Platformie Zamówień Publicznych ZETO PZP https://przetargi.dolhobyczow.pl zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem korzystania z platformy, instrukcją postępowania przeznaczoną tylko dla Wykonawcy, które są dostępne w zakładce ‘Pomoc”. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto na platformie
https://przetargi.dolhobyczow.pl, gdzie zostanie powiadomiony i
poproszony o utworzenie hasła do konta na platformie ZETO PZP.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e:mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia hasło. Po poprawnym utworzeniu hasła zostaje zalogowany do swojego konta. Wykonawca winien zapoznać się z instrukcją przeznaczona tylko dla wykonawców dostępną na stronie https://przetargi.dolhobyczow.pl w zakładce „POMOC” Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane firmy, którą osoba zakładająca konto
reprezentuje. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu, musi uzupełnić pole Strefa Wykonawcy i przejść do wybranego postępowania.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformy i powiadomień mailowych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu przy wykorzystaniu Platformy ZETO PZP:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet
Explorer;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.;
f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez
Wykonawcę.
Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące
informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar,
.7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xads, .sig,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych
ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania oferty. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy
Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa kruszywa do sołectw na terenie Gminy Dołhobyczów” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
a. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy:
• w przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 ustawy Pzp);
• w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp).
b. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania/uzupełnienia danych osobowych. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z tego uprawnienia:
• nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp);
• nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (zgodnie z art. 76 ustawy Pzp).
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. DALSZY CIĄG znajduje się w pkt 3.16
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp).
d. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Informacje dodatkowe z art. 14 RODO –
obowiązek informacyjny względem osób fizycznych, których dane są przekazane Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Źródło pozyskania danych oraz kategorie tych danych:
Zamawiający otrzymuje dane osób fizycznych (innych niż Wykonawca) od Wykonawcy, którzy przekazuje mu je w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Administrator danych może przetwarzać następujące kategorie takich danych – dane zwykłe takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko służbowe, kwalifikacje, inne podstawowe dane, podane tylko w niezbędnym zakresie do prawidłowego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Pozostałe wymagane informacje (m.in. na temat administratora, przysługujących praw), zostały podane powyżej, w punktach 1 – 4, 6 – 8.
Wykonawca jest zobowiązany przekazać informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych osobom fizycznym, których dane osobowe udostępnia Zamawiającemu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRG.271.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa do remontu dróg stanowiących własność Gminy Dołhobyczów, wskazanych po rozstrzygnięciu postępowania, z czego mieszanki kruszywa naturalnego frakcji od 0-31,5 mm – 1683 ton i kruszywa grubego frakcji 31,5-63 mm w ilości 358 ton (zgodnie z normą PN-EN 13242 lub równoważną), zgodnie z następującymi warunkami:
1) Kruszywo musi spełniać normy jakościowe PN-EN 13242 lub równoważne oraz powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, które należy dostarczyć Zamawiającemu na jego żądanie.
2) Kruszywo nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładalnych zanieczyszczeń (plastik, guma itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń lub wymiany dostarczonego kruszywa na nowe, bez zanieczyszczeń.
3) Dostawa kruszywa, oprócz sprzedaży samego kruszywa obejmuje: załadunek, ważenie, transport, rozładunek oraz rozścielenie kruszywa drogowego na wskazanych przez Zamawiającego drogach gminnych na terenie Gminy Dołhobyczów (w ilościach podanych dla poszczególnych sołectw na terenie Gminy Dołhobyczów). Brak przedstawienia dokumentów z ważenia kruszywa dostarczanego każdym samochodem przed rozładunkiem na drodze może spowodować odmowę odbioru kruszywa.
4) Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi o ładowności do 15 ton.
5) Odbiór kruszywa na drogach będzie odbywać się w godzinach pracy Urzędu Gminy Dołhobyczów z potwierdzeniem odbioru w poszczególnych sołectwach. W uzasadnionych przypadkach odbiór kruszywa może odbyć się po godzinach pracy Urzędu Gminy Dołhobyczów. W takim przypadku Wykonawca musi uzyskać potwierdzenie odbioru od sołtysa danego sołectwa.
6) Zamawiający przewiduje dostawy w ilościach podanych dla poszczególnych sołectw na terenie Gminy Dołhobyczów wg załącznika do zawartej umowy, sporządzonego przed jej podpisaniem.
7) Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczanego kruszywa, także pod względem ilości. W przypadku stwierdzenia niezgodności wagi z dokumentem WZ Zamawiający zapłaci tylko za rzeczywistą ilość dostarczanego kruszywa.
8) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek i rozścielenie kruszywa w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w ilościach podanych dla poszczególnych sołectw na terenie Gminy Dołhobyczów, wg załącznika do niniejszej umowy, sporządzonego przed jej zawarciem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objętego prawem opcji.Zamawiający, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu minimalnego gwarantowanego zakresu przedmiotu zamówienia (zamówienia podstawowego) polegającego na dostawie (załadunek, ważenie, transport, rozładunek, rozścielenie) kruszywa do remontu dróg stanowiących własność Gminy Dołhobyczów z czego mieszanki kruszywa naturalnego frakcji od 0-31,5 mm – 1683 ton i kruszywa grubego frakcji 31,5-63 mm w ilości 358 ton (zgodnie z normą PN-EN 13242 lub równoważną. Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. Natomiast obowiązkiem Wykonawcy jest realizacja zamówienia w całości tj. w zakresie podstawowym i rozszerzonym.
Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje dostawę (załadunek, ważenie, transport, rozładunek, rozścielenie) kruszywa do remontu dróg stanowiących własność Gminy Dołhobyczów (frakcja w granicach 0÷31,5 mm zgodnie z normą PN-EN 13242 lub równoważną), według zasad i na warunkach wskazanych w niniejszej SWZ oraz projekcie umowy.
Minimalny gwarantowany zakres zamówienia
(tona):1841
- w tym frakcja 0-31,5 mm: 1483;
- w tym frakcja 31,5-63 mm: 358.
Maksymalny zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji
(tona) 2041:
- w tym frakcja 0-31,5 mm: 1483+200=1683
- w tym frakcja 31,5-63 mm: 358
Maksymalny zakres zamówienia ogółem nie może przekroczyć 2041 ton.
UWAGA! Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę ewentualnego pisemnego zawiadomienia do Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w terminie przewidzianym dla wykonania zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Termin dostawy 40
17.2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.3. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.4. Kryterium „Termin dostawy” wg poniższego zestawienia:
Termin dostawy: T
Termin realizacji dostawy do 1 miesięcy od podpisania umowy – 40 punktów
Termin realizacji dostawy do 2 miesięcy od podpisania umowy – 30 punktów
Termin realizacji dostawy do 3 miesięcy od podpisania umowy – 20 punktów
17.5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + T
gdzie:
O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
T- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin dostawy”
17.6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów,
tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt 17.1.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach)
2) Oświadczenie, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.