BZP: Dostawa dygestoriów i mebli laboratoryjnych do budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Tamka 12
24.06.2025
2025/BZP 00290130/01
UNIWERSYTET ŁÓDZKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa dygestoriów i mebli laboratoryjnych do budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Tamka 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290130
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00276653
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych dygestoriów i mebli laboratoryjnych do budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Tamka 12. Szczegółowy opis i wykaz zamawianego asortymentu stanowi Załącznik nr 1 do SWZ/Umowy - arkusz cenowy. Dostawa obejmuje także transport, wniesienie całości wyposażenia, montaż obejmujący zmontowanie elementów, ustawienie i wypoziomowanie elementów zabudowy oraz podłączenie do istniejących mediów (instalacji wodno – kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnej i gazowej( wraz z niezbędnymi elementami łączącymi - powyższe czynności muszą zostać wykonane przez uprawniony i autoryzowany serwis wykonawcy, którego pracownicy posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie oraz przeszkolenie co najmniej 5 pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i warunkami stawianymi przez Zamawiającego, który powinien zostać uwzględniony w cenie jednostkowej proponowanego wyposażenia.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych dygestoriów i mebli laboratoryjnych do budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Tamka 12. Szczegółowy opis i wykaz zamawianego asortymentu stanowi Załącznik nr 1 do SWZ/Umowy - arkusz cenowy - NOWY ZMIENIONY OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 24.06.2025 R.. Dostawa obejmuje także transport, wniesienie całości wyposażenia, montaż obejmujący zmontowanie elementów, ustawienie i wypoziomowanie elementów zabudowy oraz podłączenie do istniejących mediów (instalacji wodno – kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnej i gazowej( wraz z niezbędnymi elementami łączącymi - powyższe czynności muszą zostać wykonane przez uprawniony i autoryzowany serwis wykonawcy, którego pracownicy posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie oraz przeszkolenie co najmniej 5 pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i warunkami stawianymi przez Zamawiającego, który powinien zostać uwzględniony w cenie jednostkowej proponowanego wyposażenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1)Zamawiający na podstawie art. 106 ust. 1 Ustawy żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, związane z przedmiotem zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SWZ/Umowy – arkuszu cenowym tj.):
Z uwagi na ograniczoną możliwą do wpisania ilość znaków z pełnym wykazem wymaganych przedmiotowych środków dowodowych można zapoznać się w SWZ, w pkt. 3A.1.
2)Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
3)Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą, które powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawomocnionej do występowania w imieniu Wykonawcy.
4)Zamawiający zamiast określonych w pkt 3A.1. przedmiotowych środków dowodowych dopuszcza równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 do SWZ/Umowy – arkuszu cenowym.
5)Forma składanych dokumentów została określona w pkt 12 SWZ.
Po zmianie:
1)Zamawiający na podstawie art. 106 ust. 1 Ustawy żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, związane z przedmiotem zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SWZ/Umowy – arkuszu cenowym (NOWYM ZMIENIONYM OBOWIĄZUJĄCYM OD DNIA 24.06.2025 R. tj.):
Z uwagi na ograniczoną możliwą do wpisania ilość znaków z pełnym wykazem wymaganych przedmiotowych środków dowodowych można zapoznać się w SWZ, w pkt. 3A.1.
2)Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
3)Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą, które powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawomocnionej do występowania w imieniu Wykonawcy.
4)Zamawiający zamiast określonych w pkt 3A.1. przedmiotowych środków dowodowych dopuszcza równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 do SWZ/Umowy – arkuszu cenowym - NOWY ZMIENIONY OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 24.06.2025 R..
5)Forma składanych dokumentów została określona w pkt 12 SWZ.