BZP: Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne
24.06.2025
2025/BZP 00290840/01
Gmina Rojewo
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rojewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rojewo 8
1.5.2.) Miejscowość: Rojewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-111
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rojewo@rojewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-rojewo
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb88dee1-795b-4f29-96f0-e3b89cca17e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105525/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne” jest współfinansowany ze środków Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Priorytet: 5 Fundusze Europejskie na wzmacnianie potencjałów endogenicznych regionu Działanie: 05.06 Odnowa przestrzeni publicznych BydOF-IP
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb88dee1-795b-4f29-96f0-e3b89cca17e73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: p.kazmierska@rojewo.pl.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku
postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bb88dee1-795b-4f29-96f0-
e3b89cca17e7
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, opisano szczegółowo w Specyfikacji Warunków Zamówienia część XIII. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ -
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Działając na podstawie § 11 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 roku – w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r., poz. 2452),,
Zamawiający informuje, że minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji
połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone,
zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RB.II.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Scena, składana, modułowa z kotarami i osprzętem
Rozmiar całkowity podestu scen – 4,00x6,00 m (akceptowane jest odchylenie od podanego
wymiaru całkowitego sceny +/- 0,20 m na długości i +/- 0,20 m na szerokości)
Zestaw do budowy sceny obejmuje:
Podesty sceniczne z akcesoriami przeznaczone do budowy mobilnej sceny o łącznej pow. 24 m2.,
konstrukcja sceny – umożliwiająca zestawienie różnych układów (np. sceny prostokątnej, kwadratowej
itp.) Wymagania minimalne:
•
Podesty sceniczne – w ilości 12 sztuk, każdy o wymiarach 2,00 m x 1,00 m, składające się z:
−
ramy aluminiowej,
−
płyty nośnej w kolorze czarnym, granatowym lub ciemnobrązowym, o powierzchni
antypoślizgowej,
−
płyty posiadającej atest trudnopalności zgodny z obowiązującymi normami.
•
Nogi aluminiowe – do każdego podestu po 4 sztuki (łącznie 48 szt.)
−
wykonane z profilu aluminiowego,
−
wysokość nóg: regulowana – do 100 cm,
−
końcówki nóg z tworzywa zapobiegające rysowaniu podłoża.
•
Szybkozłącza (klamry montażowe) – do bezpiecznego i stabilnego łączenia sąsiadujących
podestów, umożliwiające również poziomowanie całej konstrukcji sceny.
•
Barierki ochronne – przystosowane do montażu do ramy podestów (przeznaczone do montaży
na 1 krawędzi sceny dł. 6,00 m) - wysokość zgodna z obowiązującymi normami,
•
Schodki sceniczne – min. 1 komplet, dopasowany do wysokości sceny z możliwością montażu
z lewej lub prawej strony sceny.
•
Pokrowce lub wózek transportowy do przechowywania i przewożenia modułów sceny
Scena musi być przystosowana do obciążeń dynamicznych związanych z ruchem scenicznym
(np. taniec, skoki) – bez efektu chybotania i hałasu konstrukcji.
a) konstrukcja nośna sceny tworząca tzw. „pudło sceny” umożliwiającej zawieszenie systemu
okotarowania, a także urządzeń audiowizualnych zgodnie z poniższym zakresem:
•
Teleskopowe słupy nośne z wciągarkami – minimum cztery sztuki (po jednej w każdym
narożniku sceny), wykonane z profilu aluminiowego. Każdy słup wyposażony w:
•
mechanizm umożliwiający regulację wysokości, z wciągarką pasową lub linkową,
•
Górna rama (profil aluminiowy) – łącząca słupy w zamkniętą ramę nośną nad sceną
spełniająca wymagania:
−
sztywność belki 6 m umożliwiająca zachowanie nośności bez konieczności
zastosowania wsporników pośrednich,
−
rowki montażowe na akcesoria oraz wewnętrzne kanały na linki prowadzące,
−
tor szynowy do prowadzenia wózków kurtynowych (do systemu przesuwu kotar),
−
odporność na odkształcenia pod obciążeniem kotar, elementów dekoracyjnych a
także urządzeń audiowizualnych.
•
Prowadnice kurtynowe i mechanizmy przesuwu – dwa tory kurtynowe (przedni i tylny),
wyposażone w:
−
komplet wózków kurtynowych,
−
uchwyty montażowe do profilu nośnego,
−
łączniki torów, elementy końcowe, rolki i system przesuwu (manualny lub z linką
prowadzącą),
−
możliwość zawieszenia kurtyny głównej, lambrekinów oraz kurtyny horyzontowej.
•
Wsporniki kulisowe – umożliwiające montaż kulis scenicznych po obu stronach sceny
(minimum po dwa wsporniki z każdej strony), umożliwiające zawieszenie zasłon lub blend
maskujących zaplecze.
b) Kompletny zestaw okotarowania scenicznego do zawieszenia na konstrukcji nośnej mobilnej
sceny o wymiarach 6 m × 4 m, kompatybilny ze sceną opisaną w pkcie a) i konstrukcja nośną
opisaną w pkcie b), w której skład wchodzi:
•
kurtyna główna (przednia, otwierana)
−
Wymiar całkowity dostosowany do szerokości sceny z uwzględnieniem naddatku na
efekt falowania materiału,
−
Wysokość min pozwalająca na zasłonięcie do wysokości konstrukcji nośnej sceny
−
Dwuskrzydłowa, rozsuwana na boki, zawieszana na wózkach jezdnych (rolkach)
−
Wyposażona w uchwyty do zawieszenia i mechanizm przesuwu ręcznego lub z linką
sterującą
•
Kurtyna horyzontowa (tylna)
−
Przeznaczona do zasłaniania tylnej części sceny (tło)
−
Wymiar całkowity dostosowany do szerokości sceny z uwzględnieniem naddatku na
efekt falowania materiału,
−
Zawieszana na wózkach przesuwnych
•
Kulisy sceniczne
−
Min. 2 pary kulis (po jednej z każdej strony sceny)
−
szale boczne sceny (czyli zasłony na boki sceny),
−
Każda kurtyna o wymiarze min. 2 m szerokości + naddatek i wysokości dostosowanej
do konstrukcji nośnej sceny,
−
Materiał nieprzezroczysty, umożliwiający maskowanie wejść i przestrzeni za sceną
•
Szale boczne – przedłużenie kulis
−
Szerokość i wysokość dopasowana do układu konstrukcji sceny
•
Lambrekiny (przedni i horyzontowy)
−
szerokość min. 6 m + naddatek, wysokość min. 60 cm
•
Blendy dolne (maskownice podestów)
−
Wymiar dostosowany do wysokości podestu i szerokości sceny
−
Montowany do ramy podestów za pomocą rzepów, zatrzasków lub klamer
c) Zasłony, montowane na całej ścianie przeciwległej do sceny, w celu poprawy akustyki sali oraz
dostosowania wnętrza do funkcji wydarzeń scenicznych, z naddatkiem na efekt falowania
−
Wymiar ściany 10x4,8m
−
Ze względu na efekt falowania (tzw. fałd dekoracyjny), zasłona musi mieć minimum 18
m szerokości materiału (przy standardowym układzie fałd 1:2)
−
Wysokość tkaniny: min. 4,8 m (dostosowana do wysokości ściany),
−
System zawieszenia: zasłona zawieszana na prowadnicy sufitowej lub karniszu
aluminiowym z wózkami przesuwnymi, umożliwiającym rozsuwanie tkaniny (ręczne),
−
Możliwość zasłonięcia lub odsłonięcia całej powierzchni ściany.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania kotar w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego,
d) Pasy materiału na ścianach bocznych – 2 szt. do zasłonięcia ściany na odcinku 3 m każdy:
−
Wysokość ściany 4,8 m
−
Szerokość materiału min 6 m przy standardowym układzie fałd 1:2)
Montowane na prowadnicy sufitowej, z możliwością ściągnięcia zasłony w razie potrzeby.
Wymagania techniczne i materiałowe dla wszystkich kotar i zasłon:
−
100% poliester,
−
gramatura min. 360 g/m²,
−
kolor: czarny matowy lub ciemny grafit,
−
z wykończeniem zapobiegającym strzępieniu i umożliwiającym wielokrotne zawieszanie,
−
atest trudnopalności,
Każdy element kotar i zasłon musi być:
−
dostarczony z kompletem okuć, taśm, przelotek lub troków,
−
przystosowany do montażu na wózkach w prowadnicach,
−
fabrycznie nowy i wolny od wad.
−
dopasowany do wymiarów i systemów zawieszenia
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania instrukcji pielęgnacji i konserwacji tkanin,
kompletu dokumentacji technicznej, gwarancyjnej, certyfikatów, deklaracji.
Zamówienie obejmuje dostawę do miejsca przeznaczenia tj. Rojewo 131, 88-111 Rojewo,
przekazanie instrukcji montażu i użytkowania w języku polskim, montaż próbny i przeszkolenie
pracowników w zakresie montażu i demontażu sceny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44212320-8 - Konstrukcje różne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Nagłośnienie
a) Kolumny szerokopasmowe (tzw. górki)
•
Liczba sztuk: 4 (2 przodowe-główne + 2 frontfill)
•
Typ: aktywne kolumny szerokopasmowe, przystosowane do pracy mobilnej
•
Moc wzmacniacza: co najmniej 1800 W
•
Pasmo przenoszenia: ok. 50 Hz – 18 kHz
•
Głośniki 12” lub 15”
•
Wbudowany procesor DSP (korekcja, opóźnienie, limiter)
•
Złącza: XLR in/out
•
Możliwość montażu na statywach i użytkowania jako frontfill
b) Statywy do głośników przodowych -głównych
•
Liczba sztuk: 2
•
Materiał: stal
•
Kolor: czarny
•
Mechanizm blokujący: ręczny z dodatkowym zabezpieczeniem (np. blokada śrubowa + pin
zabezpieczający)
•
Wysokość regulowana: min. od 110 cm do 190 cm
•
Średnica rury montażowej: dopasowana do kolumn głośnikowych
•
Maksymalne obciążenie: dopasowane do kolumn głośnikowych
•
Końcówki nóg antypoślizgowe
•
Składana konstrukcja umożliwiająca łatwy transport
c) Subwoofery (kolumny niskotonowe)
•
Liczba sztuk: 4
•
Typ: aktywne
•
Głośnik: min. 15"
•
Moc wzmacniacza: co najmniej 1500 W
•
Pasmo przenoszenia: ok. 35–120 Hz
•
Złącza: XLR
•
Możliwość użytkowania w zestawie z kolumnami szerokopasmowymi
•
Obudowa sceniczna, uchwyty transportowe
d) Monitory sceniczne
•
Liczba sztuk: 4
•
Typ: aktywne
•
Głośnik: min. 10"
•
Moc: co najmniej 800 W
•
DSP z presetami
•
Złącza: XLR
e) Mikser audio (cyfrowa konsola mikserska)
•
Liczba sztuk: 2
•
Min. 32 wejść mikrofonowo-liniowych (XLR/Jack)
•
Min. 16 wyjść Aux/Bus
•
Możliwość sterowania bezprzewodowego (tablet, router)
•
Obsługa efektów DSP
•
Pamięć presetów, snapshotów
f) Stagebox cyfrowy
•
Liczba sztuk: 2
•
16 wejść XLR (mikrofonowo-liniowe)
•
8 wyjść XLR
•
Montaż w racku, złącza blokowane
•
Kompatybilny z powyższym mikserem
g) Mikrofony nagłowne (zestawy bezprzewodowe)
•
Liczba sztuk: 4
•
Mikrofony nagłowne w kolorze cielistym (dyskretne)
•
Praca w zakresie częstotliwości dopuszczonych w Polsce (np. zgodność z UKE)
•
Zasięg: min. 50 m
•
W komplecie: ładowarki i zapasowe akumulatory/baterie do mikrofonów bezprzewodowych
(minimum jeden cykl zapasowy).
h) Kable XLR
•
10 szt. × XLR 3 m
•
10 szt. × XLR 5 m
•
10 szt. × XLR 10 m
•
Przewody profesjonalne, ekranowane, odporne na zginanie, zakończone metalowymi złączami
i) Kabel CAT5e
•
Liczba sztuk: 2
•
Długość: 50 m
•
Ekranowany, przeznaczony do transmisji audio
•
Kompatybilny z mikserem i stageboxem
j) Router Wi-Fi
•
Liczba sztuk: 1
•
Standard Wi-Fi: IEEE 802.11ax (lub równoważny)
•
Pasma: 2,4 GHz i 5 GHz (dual-band)
•
Porty LAN: min. 4 × RJ45 (Gigabit Ethernet)
•
Obsługa QoS (Quality of Service)
•
Obsługa DHCP i przypisywania statycznych adresów IP
•
Możliwość konfiguracji przez aplikację mobilną i/lub przeglądarkę
•
Możliwość utworzenia sieci gościnnej
•
Automatyczna lub ręczna aktualizacja oprogramowania
k) Rozdzielnica sceniczna
•
Liczba sztuk: 1
•
Przenośna, 32A
•
Min. 6 gniazd wyjściowych
•
Zabezpieczenia różnicowoprądowe i nadprądowe
•
Obudowa transportowa
l) Dibox
•
Liczba sztuk: 2
•
monofoniczne DI-boxy aktywne lub pasywne
•
Wejścia jack, wyjścia XLR
•
Tłumik, ground lift, separacja galwaniczna
m) Przedłużacze elektryczne
•
Liczba sztuk: 5
•
Przewód 3×2,5 mm², uziemienie, długość 10 m
n) Laptop
•
Liczba sztuk: 1
•
Procesor (CPU): Intel Core i7 12. lub 13. generacji (np. i7-1260P, i7-1355U) lub nowszy
•
Pamięć RAM: Minimum 16 GB RAM DDR4 lub DDR5
•
Dysk twardy: Minimum 512 GB dysk SSD NVMe
•
Ekran:
−
Matryca IPS o przekątnej minimum 15,6 cala lub większej (np. 16 cali)
−
Rozdzielczość Full HD (1920 x 1080) lub wyższa
−
Matowe wykończenie lub antyrefleks (zalecane)
•
System operacyjny: Windows 11 preinstalowany i aktywowany
•
Łączność:
−
Wi-Fi 6 (802.11ax) lub nowsze
−
Bluetooth 5.0 lub nowszy
•
Porty:
−
Minimum 2x USB-A 3.0 lub nowsze
−
Minimum 1x USB-C (preferowane z obsługą przesyłu danych i ładowania)
−
HDMI lub DisplayPort do podłączenia zewnętrznego monitora
−
Gniazdo słuchawkowe 3,5 mm
•
Bateria: Wydajność umożliwiająca minimum 6 godzin pracy biurowej bez konieczności
ładowania
o) Przeszkolenie pracowników obsługujących urządzenia
Dostawa pod adres: Rojewo 131, 88-111 Rojewo
W celu potwierdzenia właściwości asortymentu zamówienia do oferty należy dołączyć
specyfikację z opisem modelu/typu oferowanego asortymentu i/lub karty katalogowe produktów
umożliwiających zweryfikowanie powyższych parametrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Oświetlenie
a) Lampy typu LED WASH
•
Liczba sztuk: 12
•
19×15 W RGBW
•
Źródło światła: 19 diod LED RGBW o mocy 15 W każda
•
Kąt świecenia: 25–60° (z opcją zoomu)
•
Sterowanie: DMX 512, tryby automatyczne, dźwiękowe
•
Złącza: XLR 3-pin i/lub 5-pin, PowerCON
•
Montaż: uchwyt do kratownicy, możliwość pracy w pozycji stojącej
b) Lampy typu LED BEAM
•
Liczba sztuk: 5
•
230 W
•
Źródło światła: lampa wyładowcza 230 W
•
Efekty: koło kolorów, koło gobo, pryzmat, frost
•
Sterowanie: DMX 512, tryby automatyczne, dźwiękowe
•
Złącza: XLR 3-pin i/lub 5-pin, PowerCON
•
Montaż: uchwyt do kratownicy
c) Splitter DMX
•
Liczba sztuk: 1
•
4-kanałowy
•
Wejścia/wyjścia: 1 wejście DMX, 4 wyjścia DMX (3-pin i/lub 5-pin)
•
Izolacja galwaniczna
•
Diody sygnalizacyjne dla każdego kanału
•
Montaż: rack 19" lub uchwyt do kratownicy
d) Mikser oświetlenia DMX
•
Liczba sztuk: 1
•
Liczba kanałów: 1024
•
Obsługa: do 96 urządzeń
•
Funkcje: programowanie scen, chase, efekty
•
Złącza: DMX 3-pin i/lub 5-pin, USB
•
Montaż: rack 19"
e) Okablowanie
•
Kable sygnałowe XLR:
−
Liczba sztuk: 1
−
Typ przewodu: mikrofonowy, ekranowany
−
Konstrukcja: dwużyłowy + ekran (np. Cordial CMK 222 lub równoważny)
−
Długość: 100 m (przewód w rolce)
−
Zastosowanie: do samodzielnego konfekcjonowania (z końcówkami XLR)
−
Końcówki: zestaw złącz XLR 3-pin (męskie i żeńskie) do samodzielnego montażu
•
Kable zasilające PowerCON:
−
Liczba sztuk: 5
−
Długość: 10 m (5 sztuk) lub równoważna łączna długość
−
Typ złącza: PowerCON (np. Neutrik lub równoważne)
−
Przekrój przewodu: 3×1,5 mm² lub 3×2,5 mm²
−
Do zastosowania z urządzeniami oświetleniowymi
•
Kable prądowe 230V:
−
Liczba sztuk: 1
−
Typ przewodu: elastyczny kabel siłowy OW 3×2,5 mm² (np. ONPD 3×2,5 w gumie lub
równoważny)
−
Długość: 100 m (przewód w rolce)
−
Przeznaczenie: zasilanie urządzeń oświetleniowych i nagłośnieniowych
−
Zakończenia: zestaw końcówek/wtyczek 230 V do samodzielnej konfekcji
−
Możliwość cięcia na wymagane długości i dostosowania do konfiguracji po montażu
•
Kabel siłowy z rozdzielaczem
−
Liczba sztuk: 1
−
Zasilanie tylnej kratownicy
−
Typ: kabel siłowy zakończony wtykiem 32 A (np. 5P/400 V), z rozdzieleniem na min. 3
gniazda 230 V (schuko lub podobne)
−
Długość: dostosowana do układu scenicznego (orientacyjna długość 5–10 m)
−
Przeznaczenie: doprowadzenie zasilania do punktów montażu opraw oświetleniowych
na kratownicy
f) Przeszkolenie pracowników obsługujących urządzenia
Dostawa pod adres: Rojewo 131, 88-111 Rojewo
W celu potwierdzenia właściwości asortymentu zamówienia do oferty należy dołączyć
specyfikację z opisem modelu/typu oferowanego asortymentu i/lub karty katalogowe produktów
umożliwiających zweryfikowanie powyższych parametrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu opisano szczegółowo w SWZ cz. VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wymaga, aby
wykonawca posiadał zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, potwierdzoną
wpisem do odpowiedniego rejestru (Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej).
2)
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie
3)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
4)
zdolności technicznej lub zawodowej:
a)
dla części 1: Scena składana, modułowa z kotarą i osprzętem
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
należycie, co najmniej 2 dostawy sceny składanej lub modułowej z kotarami o wartości minimalnej
50 000,00 zł brutto każda;
b)
dla części 2: Nagłośnienie
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
należycie, co najmniej 2 dostawy systemów nagłośnienia scenicznego (obejmujące co najmniej
aktywne kolumny szerokopasmowe, subwoofer, mikser, stagebox) o wartości minimalnej
45 000,00 zł brutto każda;
c)
dla części 3: Oświetlenie
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
należycie, co najmniej 2 dostawy oświetlenia scenicznego obejmujące co najmniej lampy typu LED
WASH (np. RGBW), lampy typu LED BEAM (z efektami kolorów i gobo), mikser oświetlenia
DMX lub sterownik DMX (konsola) o wartości minimalnej 30 000,00 zł brutto każda;
3.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne
spełnianie warunku przez Wykonawców.
4.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznegona warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2.
Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem
zawartym w ofercie.
3.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym
Załącznik nr 7 do SWZ.
4.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej.