BZP: Zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę sprzętu techniki biurowej (niszczarek) dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu
24.06.2025
2025/BZP 00291016/01
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę sprzętu techniki biurowej (niszczarek) dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 40 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę sprzętu techniki biurowej (niszczarek) dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9377155d-3a45-4f65-b026-932b214959b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Niszczarki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)
za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: malgorzata.wojcik@ra.policja.gov.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar (...)
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje w powyższym zakresie znajdują się na stronie prowadzonego
postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 31/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - NISZCZARKA
NISZCZARKA
Powierzchnia ścinka:
Papier: max.135 mm2
Optyczne nośniki danych: max. 2000 mm2
Magnetyczne nośniki danych: max. 160 mm2
Elektroniczne nośniki danych: max. 160 mm2
Zdolność niszczenia: karty kredytowe, płyty CD, zszywki, spinacze
Pojemność kosza: min. 35 l
Automatyczny start/stop
Zabezpieczenie przed przegrzaniem
Sygnalizacja pełnego kosza
Funkcja autorevers w przypadku zacięcia papieru
Okres gwarancji min. 24 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIA OCENY OFERT W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W CELU ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ:
cena 60%, udzielona gwarancja 40%
Kryterium I. - Cena – waga 60%
C=(CN:COB)x60pkt.
gdzie: C-przyznane punkty w kryterium „cena”, CN – najniższa zaoferowana cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, COB – cena oferty badanej (brutto)
Kryterium II. - Okres udzielonej gwarancji „na urządzenie” G (wyrażony w pełnych miesiącach – liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 24 miesiące)
G- waga 40% (maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów)
24 miesiące – 0 pkt.
25-36 miesięcy - 10 pkt.
37-47 miesięcy - 20 pkt.
48 miesięcy i więcej - 40 pkt.
Łączna ilość punktów ocenianej oferty: W=C+G
gdzie: W- łączna punktacja, C-punkty za kryterium cena, G- punkty za kryterium okres udzielonej gwarancji
Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone, jako niezgodne z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, do wyliczenia
i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany okres gwarancji przyjęte zostanie 48 miesięcy.
KRYTERIA OCENY OFERT W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W CELU ZAWARCIA UMOWY WYKONAWCZEJ W RAMACH ZAWARTEJ UMOWY RAMOWEJ:
cena 60%, termin dostawy 40%
Kryterium I. - Cena – waga 60%
C=(CN:COB)x60pkt.
gdzie: C-przyznane punkty w kryterium „cena”, CN – najniższa zaoferowana cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, COB – cena oferty badanej (brutto)
Kryterium II. - Termin dostawy T (wyrażony w dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej), poniżej maksymalnych warunków (wymagane maksimum 28 dni kalendarzowych)
T- waga 40% (maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów)
21 dni kalendarzowych i więcej - 0 pkt.
8-20 dni kalendarzowych - 10 pkt.
7 dni kalendarzowych i mniej - 40 pkt.
Łączna ilość punktów ocenianej oferty: W=C+T
gdzie: W- łączna punktacja, C-punkty za kryterium cena, T- punkty za kryterium termin dostawy
Oferty zawierające termin dostawy dłuższy niż 21 dni kalendarzowych zostaną odrzucone, jako niezgodne
z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających termin dostawy krótszy niż 7 dni kalendarzowych,
do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany termin dostawy przyjęte zostanie 7 dni kalendarzowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - NISZCZARKA
NISZCZARKA
Powierzchnia ścinka:
Papier: max.140 mm2
Magnetyczne nośniki danych: max. 160 mm2
Elektroniczne nośniki danych: max. 160 mm2
Podajnik do automatycznego niszczenia papieru
Zdolność niszczenia: karty kredytowe, zszywki, spinacze
Pojemność kosza: min. 80 l
Automatyczny start/stop
Zabezpieczenie przed przegrzaniem
Sygnalizacja pełnego kosza
Funkcja autorevers w przypadku zacięcia papieru
Okres gwarancji min. 24 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIA OCENY OFERT W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W CELU ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ:
cena 60%, udzielona gwarancja 40%
Kryterium I. - Cena – waga 60%
C=(CN:COB)x60pkt.
gdzie: C-przyznane punkty w kryterium „cena”, CN – najniższa zaoferowana cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, COB – cena oferty badanej (brutto)
Kryterium II. - Okres udzielonej gwarancji „na urządzenie” G (wyrażony w pełnych miesiącach – liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 24 miesiące)
G- waga 40% (maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów)
24 miesiące – 0 pkt.
25-36 miesięcy - 10 pkt.
37-47 miesięcy - 20 pkt.
48 miesięcy i więcej - 40 pkt.
Łączna ilość punktów ocenianej oferty: W=C+G
gdzie: W- łączna punktacja, C-punkty za kryterium cena, G- punkty za kryterium okres udzielonej gwarancji
Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone, jako niezgodne z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, do wyliczenia
i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany okres gwarancji przyjęte zostanie 48 miesięcy.
KRYTERIA OCENY OFERT W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W CELU ZAWARCIA UMOWY WYKONAWCZEJ W RAMACH ZAWARTEJ UMOWY RAMOWEJ:
cena 60%, termin dostawy 40%
Kryterium I. - Cena – waga 60%
C=(CN:COB)x60pkt.
gdzie: C-przyznane punkty w kryterium „cena”, CN – najniższa zaoferowana cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, COB – cena oferty badanej (brutto)
Kryterium II. - Termin dostawy T (wyrażony w dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej), poniżej maksymalnych warunków (wymagane maksimum 28 dni kalendarzowych)
T- waga 40% (maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów)
21 dni kalendarzowych i więcej - 0 pkt.
8-20 dni kalendarzowych - 10 pkt.
7 dni kalendarzowych i mniej - 40 pkt.
Łączna ilość punktów ocenianej oferty: W=C+T
gdzie: W- łączna punktacja, C-punkty za kryterium cena, T- punkty za kryterium termin dostawy
Oferty zawierające termin dostawy dłuższy niż 21 dni kalendarzowych zostaną odrzucone, jako niezgodne
z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających termin dostawy krótszy niż 7 dni kalendarzowych,
do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany termin dostawy przyjęte zostanie 7 dni kalendarzowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - NISZCZARKA
NISZCZARKA
Powierzchnia ścinka:
Papier: max.160 mm2
Optyczne nośniki danych: max. 160 mm2
Magnetyczne nośniki danych: max. 160 mm2
Elektroniczne nośniki danych: max. 160 mm2
Zdolność niszczenia: karty kredytowe, płyty CD, zszywki, spinacze
Pojemność kosza: min. 200 l
Automatyczny start/stop
Zabezpieczenie przed przegrzaniem
Sygnalizacja pełnego kosza
Funkcja autorevers w przypadku zacięcia papieru
Okres gwarancji min. 24 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIA OCENY OFERT W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W CELU ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ:
cena 60%, udzielona gwarancja 40%
Kryterium I. - Cena – waga 60%
C=(CN:COB)x60pkt.
gdzie: C-przyznane punkty w kryterium „cena”, CN – najniższa zaoferowana cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, COB – cena oferty badanej (brutto)
Kryterium II. - Okres udzielonej gwarancji „na urządzenie” G (wyrażony w pełnych miesiącach – liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 24 miesiące)
G- waga 40% (maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów)
24 miesiące – 0 pkt.
25-36 miesięcy - 10 pkt.
37-47 miesięcy - 20 pkt.
48 miesięcy i więcej - 40 pkt.
Łączna ilość punktów ocenianej oferty: W=C+G
gdzie: W- łączna punktacja, C-punkty za kryterium cena, G- punkty za kryterium okres udzielonej gwarancji
Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone, jako niezgodne z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, do wyliczenia
i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany okres gwarancji przyjęte zostanie 48 miesięcy.
KRYTERIA OCENY OFERT W POSTĘPOWANIU PROWADZONYM W CELU ZAWARCIA UMOWY WYKONAWCZEJ W RAMACH ZAWARTEJ UMOWY RAMOWEJ:
cena 60%, termin dostawy 40%
Kryterium I. - Cena – waga 60%
C=(CN:COB)x60pkt.
gdzie: C-przyznane punkty w kryterium „cena”, CN – najniższa zaoferowana cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, COB – cena oferty badanej (brutto)
Kryterium II. - Termin dostawy T (wyrażony w dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej), poniżej maksymalnych warunków (wymagane maksimum 28 dni kalendarzowych)
T- waga 40% (maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów)
21 dni kalendarzowych i więcej - 0 pkt.
8-20 dni kalendarzowych - 10 pkt.
7 dni kalendarzowych i mniej - 40 pkt.
Łączna ilość punktów ocenianej oferty: W=C+T
gdzie: W- łączna punktacja, C-punkty za kryterium cena, T- punkty za kryterium termin dostawy
Oferty zawierające termin dostawy dłuższy niż 21 dni kalendarzowych zostaną odrzucone, jako niezgodne
z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających termin dostawy krótszy niż 7 dni kalendarzowych,
do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany termin dostawy przyjęte zostanie 7 dni kalendarzowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych urządzeń z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia i SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj. KARTY KATALOGOWE lub inne dokumenty dotyczące oferowanych przez Wykonawcę niszczarek, które muszą zawierać co najmniej: nazwę producenta oraz model i typ
opis szczegółów technicznych pozwalający zweryfikować wymagania Zamawiającego zawarte w OPZ.
Karty katalogowe lub inne dokumenty muszą być wystawione wyłącznie przez producenta oferowanej przez Wykonawcę niszczarki.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych urządzeń z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia i SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj. KARTY KATALOGOWE lub inne dokumenty dotyczące oferowanych przez Wykonawcę niszczarek, które muszą zawierać co najmniej: nazwę producenta oraz model i typ
opis szczegółów technicznych pozwalający zweryfikować wymagania Zamawiającego zawarte w OPZ.
Karty katalogowe lub inne dokumenty muszą być wystawione wyłącznie przez producenta oferowanej przez Wykonawcę niszczarki.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Formularz ofertowy (oferta) wypełniony we wszystkich pozycjach ,
2) Opis Przedmiotu Zamówienia, w którym należy podać
-Producenta/typ/model
- Okres gwarancji (min. 24 miesiące)
- Cena jedn. Brutto
- Wartość brutto
- Wartość razem ,
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania .
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Oferta musi być złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Oświadczania o którym mowa podlegają uzupełnieniu , zamawiający jednokrotnie wezwie wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej przekazuje
się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu (skan) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej poświadcza mocodawca lub notariusz.
UWAGA!
Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone za zgodność z oryginałem
przez upełnomocnionego. Musi być poświadczone przez mocodawcę lub notariusza.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków ,pełna informacja wnpowyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna ) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wniesione zgodnie z rozdz. XVII SWZ - dostępne pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 442 ust. 1 ustawy PZP, udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, pouprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wnioskuo udzielenie zaliczki złożonego przez Wykonawcę w terminie 3
dni od dnia zawarcia umowy wykonawczej. Wniosek powinien zawierać:
1) wartość wnioskowanej zaliczki,
2) proponowany termin wypłaty i rozliczenia zaliczki,
3) formę zabezpieczenia zaliczki,
4) numer rachunku bankowego, na który zaliczka ma zostać wypłacona.
Zaliczka będzie wypłacona Wykonawcy po zawarciu umowy i wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki oraz
dostarczeniu zamawiającemu faktury zaliczkowej. Zaliczka musi zostać przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić rozliczenie zaliczki zawierające dowody jej wydatkowania zgodnie z
przeznaczeniem i potwierdzające, że zamówienie zostało zrealizowane w zakresie udzielonej zaliczki. Dowodami mogą być
np. faktury, protokoły zdawczo-odbiorcze, dokumenty potwierdzające poniesione koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia, na które udzielona została zaliczka.
2. Wysokość zaliczki wyniesie do 95% wartości umowy brutto, określonej w § 2 ust. 1 niniejszej umowy.
3. Przed udzieleniem zaliczki Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki w
wysokości 100% kwoty zaliczki. Dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki musi zawierać bezwarunkowo i
nieodwołalne zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty zaliczki na każde żądania
Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca pomimo pisemnego wezwania nie zwrócił mu przekazanej
zaliczki. W przypadku, gdy dokument nie będzie spełniał wymienionych wymagań, Zamawiający nie udzieli zaliczki.
4. Zabezpieczenie, o którym mowa w ust. 3 może być wniesione w formach przewidzianych w art. 442 ust. 3 ustawy PZP,
przy czym Zamawiający dopuszcza wniesienie zaliczki wyłącznie w formach określonych w pkt. 1-3 art. 442 ust. 3
5. Zabezpieczenie zaliczki musi być złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub wpłynąć na rachunek
Zamawiającego.
6. Zabezpieczenie zaliczki, wnoszone w jednej z form określonych w ust. 4 należy złożyć w postaci dokumentu
elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia
(przedstawicieli Gwaranta) na adres Wydziału Gospodarki Materiałowo-Technicznej KWP z siedzibą w Radomiu:
gmt.kwp@ra.policja.gov.pl
Zabezpieczenie zaliczki musi być ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegać prawu polskiemu.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy ramowej w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy,określone zostały w Załączniku nr 4 do SWZ - dostępne pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
Projektowane postanowienia umowy wykonawczej w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy,
określone zostały w Załączniku nr 6 do SWZ - dostępne pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-04 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-02
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak
8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 5
8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem PlatformyElektronicznego Fakturowania (indywidualny identyfikator PEPPOL - GLN 5907714353642).
2) Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. Zm
3) Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 12 miesięcy z możliwością wydłużenia go w sytuacji niewykorzystania wartości umowy nie dłużej niż do 18 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.