BZP: Digitalizacja 40 000 czarno-białych negatywów-realizacja projektu pod nazwą"Przyrodnicze Dziedzictwo Włodzimierza Puchalskiego.Digitalizacja i udostępnienie negatywów ze zbioru Muzeum Niepołomickiego"
24.06.2025
2025/BZP 00291571/01
Muzeum Niepołomickie w Niepołomicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Digitalizacja 40 000 czarno-białych negatywów-realizacja projektu pod nazwą"Przyrodnicze Dziedzictwo Włodzimierza Puchalskiego.Digitalizacja i udostępnienie negatywów ze zbioru Muzeum Niepołomickiego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Niepołomickie w Niepołomicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Niepołomickie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356365964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.niepolomice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Digitalizacja 40 000 czarno-białych negatywów-realizacja projektu pod nazwą"Przyrodnicze Dziedzictwo Włodzimierza Puchalskiego.Digitalizacja i udostępnienie negatywów ze zbioru Muzeum Niepołomickiego"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8a08eaf-ec6c-4bd6-8d8e-8d4f2460610a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt o nazwie"Przyrodnicze Dziedzictwo Włodzimierza Puchalskiego. Digitalizacja i udostępnienie negatywów ze zbioru Muzeum Niepołomickiego" dofinansowane przez Zarząd Województwa Małopolskiego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, FEMP.01.09 Rozwój e-kultury w województwie małopolskim, A. Rozwój e-kultury w województwie małopolskim
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://epropublico.pl (zwana dalej jako: ”Platforma”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”; c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie
Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Muzeum Niepołomickie w Niepołomicach, ul. Zamkowa 2 , 32-005 Niepołomice. 2) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający informuje, że; 1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; 2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; 3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; 6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MNZP.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa digitalizacji 40 000 czarno – białych negatywów formatu 24 x36mm autorstwa Włodzimierza Puchalskiego wybitnego prekursora fotografii i filmu przyrodniczego w Polsce, w związku z realizacją projektu pod nazwą „Przyrodnicze Dziedzictwo Włodzimierza Puchalskiego. Digitalizacja i udostępnienie negatywów ze zbioru Muzeum Niepołomickiego”, dofinansowanego przez Zarząd Województwa Małopolskiego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, FEMP.01.09 Rozwój e-kultury w województwie małopolskim, A. Rozwój e-kultury w województwie małopolskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ
Uwaga:
Zamawiającym jest Muzeum Niepołomickie w Niepołomicach. Gmina Niepołomice jest tylko udostępniającym dostęp on-line do ,,Platformy", na której prowadzone jest postępowanie, zamieszczone zostały dokumenty postępowania oraz możliwe będzie złożenie ofert.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79961000-8 - Usługi fotograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty brutto
2. Jakość skanów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość skanów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
1. Należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 realizacje w zakresie digitalizacji negatywów dla muzeów lub instytutów lub instytucji kultury;
2. Dysponuje co najmniej:
a) dwoma operatorami z wykazanym (udokumentowanym) minimum 2-letnim doświadczeniem reprodukcji na urządzeniu i kontaktu z negatywami,
b) co najmniej trzema (3) specjalistami do opracowania i interpretacji negatywów ze znajomością programów graficznych z wykazanym co najmniej 3-letnim udokumentowanym doświadczeniem i udziałem w projektach digitalizacji negatywów.
3. Dysponuje następującym sprzętem:
a) Aparat cyfrowy pełnoklatkowy, matryca aparatu zapewniająca rozdzielczość digitalizowanego obiektu wynoszącą min.5000 ppi. Rozdzielczość ma odnosić się do zawartości merytorycznej obrazka bez ramki;
b) Obiektyw stałoogniskowy MACRO gwarantujący minimalne wady optyczne.
4. Wykonawca musi dysponować urządzeniem do reprodukcji, które zapewni:
a) bezpieczeństwo termiczne, mechaniczne, luminacyjne (oświetlenie poza produkcyjne) negatywu;
b) okno maskownicy dla klatki zapewniające uzyskanie 100% zawartości merytorycznej klatki plus widoczny nośnik stanowiący ramkę;
c) stabilność mechaniczną (eliminacja wstrząsów);
d) możliwość precyzyjnego ustawienia równoległości płaszczyzn negatyw – matryca;
e) system usuwania kurzu z otoczenia;
f) system sprężonego powietrza do oczyszczania-przedmuchiwania negatywów. System musi posiadać filtry na cząstki stałe, olej i wilgoć.
5. Wykonawca musi dysponować następującym oprogramowaniem graficznym:
a) Adobe Photoshop w najnowszej wersji;
b) Capture One w najnowszej wersji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych u wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 i 105 Pzp. Pod poniższym linkiem dostępne są próbki do pobrania:https://cloud.moontech.pl/index.php/s/TjiWCZDgc53YMqL
1) Wykonawca pobierze z powyższego linku sześć próbek z serii skanów negatywów
czarno-białych, małoobrazkowych formatu 24 mm x36 mm.
Zadania:
a) wybrać wg. Wykonawcy optymalnie naświetlony skan;
b) dokonać opracowania i zapisu plików wg. procedury wymaganej dokumentacją:
• Plik Referencyjny z dołączonym plikiem xmp. i historią operacji
• Plik Merytoryczny
• Plik Wizerunkowy
• Plik Multimedialny
c) zapisać pliki w folderach wg. schematu wskazanego w dokumentacji;
d) zapisać plik na nośniku i załączyć do oferty;
2) Wykonawca samodzielnie wybierze z własnych zasobów negatywy czarno-białe małoobrazkowe w ilości: 3 klatki negatywu niedoświetlonego, trzy klatki negatywu standardowo naświetlonego, 3 klatki negatywu prześwietlonego. Negatywy muszą wykazywać uszkodzenia , zabrudzenia, rysy.
Zadania:
a) wykonać reprodukcję negatywów;
b) dokonać opracowania i zapisu plików wg. procedury wymaganej dokumentacją:
• Plik Referencyjny z dołączonym plikiem xmp. i historią operacji
• Plik Merytoryczny
• Plik Wizerunkowy
• Plik Multimedialny
c) zapisać pliki w folderach wg. schematu wskazanego w dokumentacji;
d) zapisać plik na nośniku i załączyć do oferty wraz z oryginałami negatywów;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w dokumentach zamówienia ze względu na ograniczoną ilość znaków uniemożliwiającą podanie ich pełnego zakresu.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z ałącznikami nalezy złożyc za pośrednictwem platformy https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-02 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-31
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia próbki do oferty, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia próbki, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Próbkę do oferty Wykonawca musi dostarczyć na adres: Muzeum Niepołomickie w Niepołomicach, ul. Zamkowa 2, 32-005 Niepołomice w godzinach pracy Muzeum tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:30.