BZP: Wykonanie kompleksowej usługi przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych, wyposażenia oraz obcych składników majątku znajdujących się w posiadaniu....
26.06.2025
2025/BZP 00294955/01
Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie kompleksowej usługi przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych, wyposażenia oraz obcych składników majątku znajdujących się w posiadaniu....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141983460
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kondratowicza 8
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 03-242
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnowski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294955
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00263314
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
PRZED ZMIANĄ SWZ:
Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy
1. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy, gdyż Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej z zachowaniem reżimu sanitarnego obowiązującego w Szpitalu w dniu 11.06.2025 r. w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o., ul. L. Kondratowicza 8, miejscem zbiórki do odbycia wizji lokalnej jest: Blok H poziom +1 pokój 191 Sekcja Inwentaryzacji za BHP, Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o., 03-242 Warszawa, Kondratowicza 8.
2. Wykonawcy, którzy nie wezmą udziału w wizji lokalnej w wyznaczonym terminie i nie podpiszą listy obecności, o której mowa w pkt 1, nie będą zdolni do rzetelnego sporządzenia wymaganych opracowań. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp., który brzmi: „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia”.
PO ZMIANIE SWZ (wyznaczenie dodatkowego terminu wizji lokalnej):
Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy
1. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy, gdyż Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej z zachowaniem reżimu sanitarnego obowiązującego w Szpitalu w dniu 11.06.2025 r. lub wizji, której termin został wyznaczony na 01.07.2025 r. o godz. 10:00 dla wszystkich Wykonawców w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o., ul. L. Kondratowicza 8, miejscem zbiórki do odbycia wizji lokalnej jest: Blok H poziom +1 pokój 191 Sekcja Inwentaryzacji za BHP, Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o., 03-242 Warszawa, Kondratowicza 8.
Zamawiający informuje, że wykonawca jest zobowiązany do wzięcia udziału w wizji lokalnej w co najmniej jednym z wyżej wymienionych terminów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-27 10:00
Po zmianie:
2025-07-02 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-27 11:00
Po zmianie:
2025-07-02 11:00